Oh die relHeerenveenerquote:Op maandag 27 maart 2006 15:54 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Daar zorgt die stiekeme Utrecht fan wel voor.
Centraal FC Utrecht topic deel 14
Ja die ja, met een clubcard voor onze FCquote:
Vak T , Zuidtribunequote:Op maandag 27 maart 2006 15:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Vulcanus waar zit jij bij FCU ?
Vak U en T zijn ook wel grappig, beter zicht op het veld, je hoeft niet verplicht de hele wedstrijd te staan als je weer eens brak bent op zondag, en je kan zo af en toe is wat gezelligs schreeuwen naar het uitvak.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie moeten naar de bunnikside komen
Nah, daar heb ik jaren gestaan, maar toen naar vak-J gegaan op de oude marathon, en later naar U.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie moeten naar de bunnikside komen
Vak J3 daar heb ik ook nog 1 seizoen gezeten, zonder dak.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik jaren gestaan, maar toen naar vak-J gegaan op de oude marathon, en later naar U.
Ik kijk graag naar het uitvak
Zat in J2, maar inderdaad, de sfeer van toen komt niet meer terug.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Vak J3 daar heb ik ook nog 1 seizoen gezeten, zonder dak.
De sfeer die daar hing heb ik later toch niet meer meegemaakt in de Galgenwaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |