abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 mei 2003 @ 13:22:43 #1
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  maandag 12 mei 2003 @ 13:24:36 #2
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_10372779
nummer 2 al
  maandag 12 mei 2003 @ 13:24:53 #3
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_10372785
quote:
uote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 12 mei 2003 11:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]

Maar Lobont en Stekelenburg zijn zeker geen toppertjes... En verder raken de sluitposten van Ajax wel errrrrrg gemakkelijk geblesseerd....
--------------------------------------------------------------------------------
GEEN toppertjes? sorry hoor, maar ik vind ze beiden veel beter als die blonde......
Mjah, het was dit seizoen ff minder maar normalitair is der niet zoveel aan de hand.


Veel beter? Wat hebben ze dan al laten zien? Niets schokwekkends... Ze komen echt nog niet aan het niveau van Wapenaar die de afgelopen 2 seizoenen ook niet voor niets genomineerd was als Keeper van het Jaar
pi_10373089
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:24 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Veel beter? Wat hebben ze dan al laten zien? Niets schokwekkends... Ze komen echt nog niet aan het niveau van Wapenaar die de afgelopen 2 seizoenen ook niet voor niets genomineerd was als Keeper van het Jaar


Lobont heeft toch wel laten zien dit jaar dat hij een heel goede keeper is.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_10374056
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Lobont heeft toch wel laten zien dit jaar dat hij een heel goede keeper is.


Ben ik helemaal met je eens. Wapenaar wordt zwaar overschat. Behalve door Ajax die hem terecht vraagt als derde keeper. Persoonlijk heb ik nog liever Hans Vonk, zeker niet de beste keeper van de HCE, dan Harald Wapenaar. Teveel risico, veel te onrustig en schreeuwerig in het veld en relatief gezien veel blunders.
pi_10374197
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Wapenaar wordt zwaar overschat. Behalve door Ajax die hem terecht vraagt als derde keeper. Persoonlijk heb ik nog liever Hans Vonk, zeker niet de beste keeper van de HCE, dan Harald Wapenaar. Teveel risico, veel te onrustig en schreeuwerig in het veld en relatief gezien veel blunders.


Maar Harald is wel leuk om naar te kijken, qua spektakel dan.

Vonk vind ik ontzettend achteruit gegaan de laatste jaren.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_10374319
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:12 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar Harald is wel leuk om naar te kijken, qua spektakel dan.

Vonk vind ik ontzettend achteruit gegaan de laatste jaren.


Dat laatste is waar, maar wij hebben Boy Waterman, de toekomstige keeper van Oranje en SCH, achter de hand.
Ik vind Wapenaar dus verschrikkelijk om naar te kijken, plaatsvervangende schaamte.
pi_10374374
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste is waar, maar wij hebben Boy Waterman, de toekomstige keeper van Oranje en SCH, achter de hand.
Ik vind Wapenaar dus verschrikkelijk om naar te kijken, plaatsvervangende schaamte.


Ik vind dat jij altijd veel te negatief doet over Wapenaar.
Tuurlik, het is geen absolute topkeeper, maar voor een ploeg als Utrecht vind ik Harald een uitstekende keeper. Net zoiets als Gentenaar en Beukenkamp, alleen schat ik die twee net iets hoger in als Wapenaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_10376209
quote:
Ben ik helemaal met je eens. Wapenaar wordt zwaar overschat. Behalve door Ajax die hem terecht vraagt als derde keeper. Persoonlijk heb ik nog liever Hans Vonk, zeker niet de beste keeper van de HCE, dan Harald Wapenaar. Teveel risico, veel te onrustig en schreeuwerig in het veld en relatief gezien veel blunders.
Altijd lachen met SCH, Hans Vonk hahahahahaha....

Wapenaar hoort bij de 5 beste keepers in de HCE.

Oh, en Boy wie ? Er is maar 1 toekomstige Oranje keeper, en die heet Michel Vorm.

*verder erg leuk om te zien dat een centraal FCU topic toch niet voor niks is geweest.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 12 mei 2003 @ 22:43:12 #10
52527 Chantal21
www.chantalsfotos.tk
pi_10387383
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik vind dat jij altijd veel te negatief doet over Wapenaar.
Tuurlik, het is geen absolute topkeeper, maar voor een ploeg als Utrecht vind ik Harald een uitstekende keeper. Net zoiets als Gentenaar en Beukenkamp, alleen schat ik die twee net iets hoger in als Wapenaar.


Quote JC: je hebt geen goede keeper nodig als je maar een spits hebt die er net 1 meer scoort dan hij er door laat
Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
pi_10388294
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:

Wapenaar hoort bij de 5 beste keepers in de HCE.



Als het om blunders gaat. Nee sorry, hij valt wel op, maar altijd in negatieve zin. Hij zal wel bij een tweede klasser in Belgie terecht komen nu hij zelfs voor derde keeper te licht is bevonden
  dinsdag 13 mei 2003 @ 01:16:12 #12
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_10390104
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:12 schreef SCH het volgende:

[..]


Als het om blunders gaat. Nee sorry, hij valt wel op, maar altijd in negatieve zin. Hij zal wel bij een tweede klasser in Belgie terecht komen nu hij zelfs voor derde keeper te licht is bevonden


En dan nog is deze "derde" keeper nog altijd stukken beter dan die houten Klaas in het doel van Heerenveen

Bovendien de laatste jaren diverse keren genomineerd als beste keeper van het jaar... zouden al die mensen het dan verkeerd zien????

pi_10390891
Vechten kan hij niet meer, de man die ruim een half jaar voorzitter was van FC Utrecht en afgelopen dinsdag terugtrad. 'Want ik zit stuk.' Maar uitleggen wil Erik-Jan Visser het nog één keer: FC Utrecht heeft bij lange na geen schuld van veertig miljoen euro.
Dat namelijk beweerde de gemeente Utrecht vorige woensdag toen het reddingsplan voor de noodlijdende Domclub werd gepresenteerd.

'Wethouder Spekman heeft zich woensdag beperkt tot statements', aldus Erik-Jan Visser in een interview met het Utrechts Nieuwsblad. 'Hij sprak de taal van een politicus die het verhaal zo bracht dat daar politiek gewin uit te halen valt. Hoezo veertig miljoen euro schuld? Dat slaat nergens op. Maar de landelijke pers neemt dat klakkeloos over en de supporter denkt meteen: Hé, dat bestuur heeft weer een berg ellende onder het tapijt willen schuiven. Hebben ze weer gelogen en bedrogen.

Visser wil het in het UN nog één keer uitleggen: 'De stichting FC Utrecht, waarvan ik tot dinsdag voorzitter was, had en heeft een schuld van ongeveer veertien miljoen euro. Dat heb ik in januari al beweerd, dat beweer ik nu en dat beweren ook de externe adviseurs. En dat zijn toch heus saneringsexperts.'

'Spekman', vervolgt Visser, 'Spekman, die dat natuurlijk ook weet, telt daar doodleuk het tekort van de Stadion Galgenwaard n.v. van zeven miljoen bij op, plus nota bene de hypothecaire verplichtingen van achttien miljoen voor de verbouw van Galgenwaard. Door vervolgens te concluderen dat FC Utrecht dus een schuld heeft opgebouwd van bijna veertig miljoen is pure misleiding.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_10391278
Wat een sneue man, die De Visser.

Spekman steekt zijn nek uit, hoeft ie helemaal niet te doen - hij kan ook zeggen: bekijk het maar, jullie hebben er zelf een zooitje van gemaakt. Maar nee, hij doet zijn best.

En wat zegt de (ex-)voorzitter van Utrecht?

  dinsdag 13 mei 2003 @ 09:38:10 #15
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_10391884
Visser is een rat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 17:01:56 #16
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_10403525
Kaarten Veemarkt, Westraven en Trein uitverkocht ?????

(AC Finale)

GVD dat zou minder zijn, wilde morgenochtend kaartje gaan halen....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 14 mei 2003 @ 00:26:14 #17
52527 Chantal21
www.chantalsfotos.tk
pi_10413815
Dat kan toch helemaal niet??? Hoeveel scc hebben we???

FC Utrecht-Feyenoord (01/06,finale
Amstel Cup) Max 1 kaart per (S)CC.
Verplichte buscombi of treincombi.
Prijsverschil heeft te maken met de
tribunes.Treincombi vanaf Utrecht CS:
Kaartje e.40 euro exclusief toeslag.
Buscombi (drie opstapplaatsen):
Veemarkt : e.40,- (excl..toeslag)
Westraven: e.46,- (excl..toeslag)
Atoomweg : e.63,50 (excl..toeslag)
Verkoop SCC vanaf 10/5, 10.00 uur via
TB.Verkoop CC-houders vanaf 17/5,9u.
(TT-675)

Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
  woensdag 14 mei 2003 @ 00:50:22 #18
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_10414138
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 00:26 schreef Chantal21 het volgende:
Dat kan toch helemaal niet??? Hoeveel scc hebben we???

FC Utrecht-Feyenoord (01/06,finale
Amstel Cup) Max 1 kaart per (S)CC.
Verplichte buscombi of treincombi.
Prijsverschil heeft te maken met de
tribunes.Treincombi vanaf Utrecht CS:
Kaartje e.40 euro exclusief toeslag.
Buscombi (drie opstapplaatsen):
Veemarkt : e.40,- (excl..toeslag)
Westraven: e.46,- (excl..toeslag)
Atoomweg : e.63,50 (excl..toeslag)
Verkoop SCC vanaf 10/5, 10.00 uur via
TB.Verkoop CC-houders vanaf 17/5,9u.
(TT-675)


ongeveer 11000 seizoenskaarthouders.
maar ik kon vanmiddag nog gewoon een kaartje halen voor de trein dus het is nog niet uitverkocht. ik heb dat ook nergens gehoord trouwens
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  woensdag 14 mei 2003 @ 10:21:59 #19
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_10417665
Ik heb gelijk zaterdag maar m`n kaartje gehaald , stap in de bus bij Veemarkt
pi_10417867
Veemarkt en Westraven zijn uitverkocht, trein alleen nog nummer 8 beschikbaar (uitvak in de Kuip).

bron : Ticketbox

Ik heb nu maar een treinkaartje gekocht, dan maar uitvak...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_10420200
quote:
Interesse voor Lamey

FC Utrecht heeft serieuze interesse in Michael Lamey. Lamey die bij PSV onder contract staat is momenteel uitgeleend aan AZ. AZ zou aanvankelijk de verdediger het volgende seizoen ook nog huren. Dat werd door PSV afgeblazen doordat het gat tussen vraag en aanbod te groot was. FC utrecht heeft inmiddels al contact opgenomen met PSV.

Voorlichter Zeijlmans heeft toch zo zijn bedenkingen over de interesse. Het is natuurlijk erg vreemd dat een club met zo'n enorme schuld wel gewoon spelers kan halen'. Tevens liet hij ook weten dat het verschil tussen vraag en aanbod alweer kleiner was geworden.


Zou TOP zijn !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 14 mei 2003 @ 13:06:14 #22
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_10421403
Provincie weigert FC Utrecht gift van 3,5 miljoen
UTRECHT De provincie Utrecht weigert FC Utrecht te hulp te schieten met een gift van 3,5 miljoen euro. Daarom was door de gemeente Utrecht gevraagd.

Commissaris van de Koningin Boele Staal maakte de afwijzing dinsdagmiddag bekend. Volgens hem is het provinciebesluit unaniem. "We hebben ook de fractievoorzitters in Provinciale Staten geconsulteerd. Die waren het allemaal met ons eens", aldus Staal, volgens wie het geen taak is van de provinciale overheid om een betaald voetbalorganisatie te redden. "De financiële problemen in de bedrijfstak moeten door die bedrijfstak worden opgelost".

De Utrechtse sportwethouder Hans Spekman betreurt de beslissing, hoewel hij zich realiseert dat de positie van de provincie anders is dan die van de gemeente. Zou de stad FC Utrecht niet helpen, kost het de gemeente een bedrag van 5 ā 10 miljoen euro om het gebied rond Galgenwaard te voltooien.

Het stadsbestuur had gehoopt op geldelijke steun van de provincie, omdat veel supporters uit de regio komen. In een schriftelijke reactie stelt de gemeente dat Gedeputreerde Staten "daar kennelijk geen boodschap aan heeft".

De afwijzing van de provincie heeft geen nadelige gevolgen voor het gemeentelijk aandeel in het reddingsplan voor FC Utrecht. Dat geldt wel voor Midreth bv, de koper van stadion Galgenwaard. "We zullen voor het openstaande bedrag een andere oplossing moeten vinden en dat gaat vast lukken", aldus een woordvoerster van het Mijdrechtse bouwbedrijf. Het besluit betekent zeker niet dat een streep door het reddingsplan wordt gezet. "Al vinden we het wel jammer. We hadden hierover geen zekerheid en hielden er voorzichtig al rekening mee".

Twee weken geleden is geheim overleg gevoerd tussen Staal en gedeputeerde van financiën Jan van Bergen en een delegatie van het college van burgemeester en wethouders van Utrecht, onder aanvoering van Hans Spekman. Daarin dropte de gemeente Utrecht het verzoek om een bijdrage van 3,5 miljoen euro.

Staal: "Daarna is de presentatie geweest van het reddingsplan. Wij hebben ons beraden en na overleg met de fractievoorzitters in Provinciale Staten hebben we ons besluit aan de gemeente Utrecht meegedeeld".

In 1999 zei het Utrechtse provinciebestuur wel 'ja' tegen een miljoenensubsidie (2,7 miljoen euro) voor de verbouwing van stadion Galgenwaard. Tegen dat besluit werd met name door de linkse partijen in de Staten oppositie gevoerd. Nu ligt een unaniem 'nee'.

Staal vindt het opmerkelijk dat de provincie als enige partij in het reddingsplan een bedrag cash zou moeten betalen: "De gemeente Utrecht verstrekt alleen een lening van 40 miljoen euro". Overigens zou ook een provinciale lening voor Staal onbespreekbaar zijn.

Bron: UN

  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:28:24 #23
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_10469352
Zwaanswijk wil op avontuur in buitenland

16/5/2003 9 :23

'Ik ben aan een nieuwe sportieve uitdaging toe', vindt Patrick Zwaanswijk. De verdediger van FC Utrecht droomt van een buitenlands avontuur, ook al heeft hij nog een contract bij de eredivisionist tot de zomer van 2004.
'Als ik na dit seizoen vertrek, verdient Utrecht nog wat aan me', vertelt de 28-jarige speler in De Telegraaf. Vanwege de grote financiële problemen waarin de club verkeert, laat FC Utrecht al een zestal spelers vertrekken, waaronder Harald Wapenaar en Igor Gluscevic. Bovendien verkocht men Stijn Vreven aan 1. FC Kaiserslautern en Dirk Kuijt aan Feyenoord en staat Pascal Bosschaart in de belangstelling van diezelfde Rotterdamse club.

Waarschijnlijk zal de flinke leegloop hebben bijgedragen aan de wens van Zwaanswijk om een buitenlandse club te vinden. 'Als ik echter mijn contract moet uitdienen, doe ik dat voor honderd procent. Al is het alleen al voor de trainers, medespelers en supporters.'

De geboren Haarlemmer is bezig aan zijn vijfde seizoen bij FC Utrecht. Bij die club begon hij zijn professionele voetballloopbaan ook. Momenteel heeft hij 125 duels op zijn naam staan, waarin de centrale verdediger twaalf keer scoorde.

  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:51:39 #24
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_10469961
Van mij mag Zwaanswijk vertrekken hoor, prima gozer, maar ben nooit fan geweest van zijn kwaliteiten...

Vanavond Roda thuis, ik denk 2-0

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:58:14 #25
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_10470115
Roda mot eraan ! tis niet anders.( 2-0 zou mooi zijn )
Wanna see a joke, check a look-a-like
Wanna see a joke, check a look-a-like
Wanna see a joke, check a look-a-like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')