abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21480063

Uit vorige topic :

Ik zie Braafheid de basisplek overnemen van Shewie binnenkort...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 23 augustus 2004 @ 09:59:48 #2
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21480145
quote:
oi

Nee he...

Dacht dat daar alleen f-jes van Schoonhoven Vooruit zaten enzo
Ja het was gisteren erg leuk daar Om de 5 seconden vloog er een vliegtuigje om je oren
  maandag 23 augustus 2004 @ 10:01:38 #3
26251 Eilanden
pi_21480169
En Braafheid viel inderdaad goed in. Shewie was verdedigend zwak en de passing was ook niet veel.

Trouwens DiTo heeft me aangenaam verrast! Imho een goede voetballer die veel rust brengt in de verdediging! Schut vond ik trouwens minder gisteren, terwijl Cornelisse me aan de rechterkant wel betrouwbaar leek.
pi_21480448
DiTo is inderdaad een erg goede voetballer, hopelijk kunnen we daar lang van genieten...

Douglas is ook bijna altijd gevaarlijk, ook al lukken zijn acties niet altijd, dreiging is er zeker nu vanaf de rechterkant !
  maandag 23 augustus 2004 @ 10:50:42 #5
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_21480860
Je zal jezelf maar terug zien op de foto van de J.C. schaal hierboven...schuin rechtsboven Hans van de Haar, rood thuisshirt aan met witte mouwen (longsleeve) eronder...

Douglas verraste me gister in positieve zin..Schut daarentegen
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_21480880
Ajax gaat er zondag aan. (Hoop ik, tevens tvp)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21480936
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 10:50 schreef dribbel79 het volgende:
Je zal jezelf maar terug zien op de foto van de J.C. schaal hierboven...schuin rechtsboven Hans van de Haar, rood thuisshirt aan met witte mouwen (longsleeve) eronder...

Douglas verraste me gister in positieve zin..Schut daarentegen
Schut voetbalt al weken niet best, misschien toch Keller in de basis ??

Oh ja, die nieuwe opkomst-tune is trouwens erg sneu.....

[ Bericht 5% gewijzigd door PBateman1978 op 23-08-2004 11:02:42 ]
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:11:34 #8
26251 Eilanden
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:12:16 #9
26251 Eilanden
pi_21482309
UTRECHT - Volop jolijt gistermiddag in stadion Galgenwaard. Niet alleen vanwege de uitslag bij FC Utrecht - RBC (5-1). In het bijzonder het publiek op de Bunnikzijde amuseerde zich opperbest.

De diehard-fans hadden plezier over de prestatie van hun favorieten én met het nieuwe scorebord, waar woorden en one-liners opflitsten. Het is weliswaar een kunstproject, maar desondanks omarmde de aanhang de teksten vrijwel onmiddellijk. Al gaven ze er direct een eigen draai aan.

De woorden werden aan de Oostzijde hardop nagezegd, maar die ludieke actie zorgde wel weer voor opgetrokken wenkbrauwen op de Westzijde. Die hadden -en krijgen- namelijk geen zicht op het elektronische panel en vroegen zich af wat er precies gebeurde. ,,Liever zoiets dan problemen,’’ meende algemeen directeur ad interim Martin Sturkenboom. ,,1-0 voor het scorebord.’’

Het tekende de sfeer na de wedstrijd tegen RBC: ontspannen en opgelucht. Want na de onverwacht stroeve competitiestart bij NAC (3-2 nederlaag), werd een overwinning op de Roosendaalse formatie zowat geëist. Het liefst een ruime, want FC Utrecht wilde in een passend decor na afloop de eigen aanhang ook nog even de twee weken geleden veroverde Johan Cruijff Schaal showen.

Maar de officiële opening van het gerenoveerde stadion, de hardop herhaalde woorden van de fans en ‘de Schaal’ waren slechts bijzaak. Het hoofdprogramma duurde ruim negentig minuten en was onderhoudend genoeg.

FC Utrecht speelde met RBC. De schamele 1-1 bij rust was dan ook geen juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen. De thuisclub deed zichzelf tekort met slechts één treffer, zoals het zichzelf bij NAC al tekort had gedaan door de Bredanaars de zege te schenken.

FC Utrecht wil dit seizoen veel dominanter voetballen dan in voorgaande jaren, zegt trainer Foeke Booy. En voetbalt ook dominant. Gedreven door impulsen van achteruit. En dan verkeerden de traditionele smaakmakers Dave van den Bergh -opnieuw gadegeslagen door bondscoach Marco van Basten- en Stefaan Tanghe niet eens in topvorm.

Met name de uitblinkende rechtsachter Tim Cornelisse deed zich gelden. De Noord-Hollander kreeg zijn beloning in de vorm van een doelpunt. De vierde Utrechtse treffer van de middag, nadat de van een schorsing teruggekeerde Hans van de Haar al drie keer had gescoord. De spits bewees met zijn fraaie productie dat hij de onbetwiste nummer één is en dat ‘concurrent’ Sandro Calabro nog lang zal moeten wachten op een tweede kans.

Alleen de tegentreffer van RBC baarde echt zorgen. Stopper Robert Molenaar mocht luttele tellen na de openingstreffer van Van de Haar na een corner vrij inkoppen. Een mooi doelpunt. ,,Maar we legden hem ook geen strobreed in de weg,’’ aldus Booy.

Even gingen na de gelijkmaker de gedachten terug naar eerder dit jaar. Eind januari scoorde Molenaar ook al in Galgenwaard. Eveneens uit een kopbal, maar wel een treffer die goed was voor de zege. FC Utrecht was gisteren even van slag na de 1-1, maar stelde na de rust orde op zaken. Via Van de Haar (2), Cornelisse en Tanghe liep FC Utrecht simpel naar de 5-1 zege.

Het zorgde voor blije gezichten. Echter niet bij Etienne Shew-Atjon. De linksachter werd voor de tweede achtereenvolgende keer gewisseld. Bij NAC gebeurde dat in de rust, toen had hij geen grip op Diba. Gisteren kende hij problemen met snelheidsduivel Pius Ikedia. Vervanger Edson Braafheid speelde vanaf zijn eerste balcontact een prima halfuur. Het zal Booy tot nadenken stemmen, maar gezien de breedte van de selectie zal de coach wel in zijn vuistje lachen bij zoveel keus.

Bron: UN
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:45:10 #10
50237 dribbel79
pi_21482998
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 10:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ajax gaat er zondag aan. (Hoop ik, tevens tvp)
Ricky Kruijs in de basis, beviel me vorige keer in Amsterdam perfect
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:45:25 #11
50237 dribbel79
pi_21483005
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:11 schreef Eilanden het volgende:
Idd opkomst tune is sneu .. weg ermee
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:53:42 #12
26251 Eilanden
pi_21493020
Calabro begint te sputteren..... vraag me af waarom want zo goed speelde 'ie niet....

.: Sandro Calabro is ontevreden
FC Utrecht-spits wil een gesprek met coach Foeke Booy. Hij eist van de technisch verantwoordelijke tekst en uitleg waarom niet hij, maar Utrecht-nieuweling Prince Rajcomar mocht invallen in de wedstrijd tegen RBC.

Calabro diende afgelopen weekend weer plaats op de bank te nemen, na de afgelopen 2 wedstrijden de geschorste Hans van de Haar vervangen te hebben. Met de plek achter Van de Haar heeft Calabro geen moeite. Waar hij wel moeite mee heeft, is het feit dat hij in de pikorde is voorbijgestreefd door de jonge Rajcomar en eist nu duidelijkheid van Foeke Booy.

Bron
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:54:26 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21493041
Calabro moet niet zeiken, die mag alleen blij zijn dat ie genoeg geld vangt bij Utrecht..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21493086
Calabro zeikt vooral tegen reclameborden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21495716
En hij heeft niet laten zien dat hij de tweede man achter vd Haar is in de wedstrijden die ie gespeeld heeft, dus totaal geen recht van spreken.

Jammer...
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:30:32 #16
26251 Eilanden
pi_21496895
Calabro heeft nog geen ruk gepresteerd Vraag me af waar hij het lef vandaan haalt om zo'n grote bek op te zetten?
pi_21497652
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:30 schreef Eilanden het volgende:
Calabro heeft nog geen ruk gepresteerd Vraag me af waar hij het lef vandaan haalt om zo'n grote bek op te zetten?
Haagse bluf ?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 01:22:25 #18
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21500843
Calabro,prutser eerste klas de keren dat ik hem heb zien spelen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:20:18 #19
50237 dribbel79
pi_21502363
Enige pluspunt van Calabro: Benutte pingel halve finale AC...that's it...verder mot ie zijn smoel houden...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 10:54:48 #20
26251 Eilanden
pi_21552185
FC Utrecht is door de uitslagen van gisteravond in de voorronde van de Champions League verzekerd van een beschermde status. De ploegen met een hoger Uefa coëfficient stroomden door naar de Champions League, zodoende is FC Utrecht geplaatst. De trekking is komende vrijdag en om 13.00 uur is op Forza Utreg alles te lezen over de komende tegenstander van FC Utrecht in de Uefa Cup.

Bron: Forza Utreg
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 09:23:19 #21
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_21573418
KNVB wil Utregse sfeer bij wedstrijd.

Op vrijdag 3 september wordt in de Galgenwaard de vriendschappelijk wedstrijd Nederland tegen Liechtenstein gespeeld. Zeer waarschijnlijk speelt onze eigen Dave van den Bergh zijn tweede interland. Hij zit tot nu toe bij de voorselectie. Het wordt ook de eerste interland van Marco van Basten als coach in zijn geboorteplaats. Er zijn op dit moment nog voldoende kaarten te verkrijgen. De kaarten zijn bij de TicketBox te koop vanaf 16 euro, geen CC verplichting.

De KNVB hoopt op veel Utrechters in de Galgenwaard. "'Utrechters weten hoe zij een ploeg tot ongekende hoogten kan stuwen" aldus een zegsman van de KNVB. De KNVB heeft ook een presentje voor de aanwezige Utrechters in petto. De razend populaire poster in de bushokjes van Marco van Basten zullen worden uitgedeeld. U dient wel een kaartje te kopen voor de BunnikSide bij de ticketbox. Op de wedstrijddag zijn er beperkt aantal kaarten verkrijgbaar bij de kassa aan het stadion.

Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_21573455
Mogelijke tegenstanders UEFA Cup :

CSKA Sofia
Rapid Wien
Djurgardens
Hapoel Bnei Sakhnin
Dinamo Tblisi
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 09:42:47 #23
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_21573590
Hapoel Bnei Skahnin????

En dat blijkt dan de Israelische bekerwinnaar te zijn. Hoewel ze trots zijn op die beker zijn ze niet erg trots op Israel: het is namelijk een Palestijnse club!
pi_21573669
Waren ook die lui die in de voorbereiding tegen NEC speelden en voor de lol benen breekten...

Toch heb ik hun het liefst aangezien die andere tegenstanders allen redelijk sterk zijn
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 09:57:21 #25
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_21573747
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Waren ook die lui die in de voorbereiding tegen NEC speelden en voor de lol benen breekten...

Toch heb ik hun het liefst aangezien die andere tegenstanders allen redelijk sterk zijn
Tegen Fortuna waren ze ook niet makkelijk !

http://www.fortuna-online(...)bneisakhninthuis.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')