Dacht even dat Van Hanegem had gekozen voor Grandel, maar dat was dus omdat Vorm nog niet fit was. En daarna raakte hij dus veel langer geblesseerd. Gelukkig maar, Vorm is een topper.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook met Grandel is Vorm gewoon numero uno hoor
(moet 'ie wel heel blijven)
Het blijft weliswaar een gok. Verschillen tussen eerste en ere zijn groot, maar met de juiste begeleiding kan het misschien wel een toegevoegde waarde worden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:35 schreef methodmich het volgende:
Maachi is terug van een tegenslag rond de Ramadan. Maar ik vraag me af of hij voor de eredivisie niet net wat te licht is hoor. Zijn vaak spelers die voor de JL heel goed bruikbaar zijn met hun techniek.
Nou en? Willem II stelt toch helemaal niks voor, zowel op als buiten het veld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:38 schreef thaduck het volgende:
Zow netjes gedaan, ik kon mijn vrienden in het uitvak moeilijk zien door de regen maar dat geeft nietIk zat heerlijk achter het doel waar gescoord werd door Pieters en Broerse. Errug leuk.
Al hadden sommige mensen ons door
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ook tevreden met 1-4 en 1x nelisse?
Op het veld, mee eens. Buiten het veld, geen idee. Ben een normaal person en niet zo'n triest rel figuur...quote:Op zondag 11 november 2007 02:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou en? Willem II stelt toch helemaal niks voor, zowel op als buiten het veld.
Dat je daar nog op reageertquote:Op zondag 11 november 2007 12:25 schreef thaduck het volgende:
[..]
Op het veld, mee eens. Buiten het veld, geen idee. Ben een normaal person en niet zo'n triest rel figuur...
quote:Op maandag 12 november 2007 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Jammer dat we niet al thuis wat vaker wonnen dan stonden we nu 5e ofzo
wat? Het klopt toch, als we de graafschap en vitesse hadden gewonnen stonden we nu met 20 punten te vechten om de vierde plek met Heerenveen.quote:
Ach zolang we maar bij de eerste 9 eindigen ben ik tevreden.quote:Op maandag 12 november 2007 09:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
wat? Het klopt toch, als we de graafschap en vitesse hadden gewonnen stonden we nu met 20 punten te vechten om de vierde plek met Heerenveen.
Maar ja... als...
en als wij WIllem II en Sparta thuis 'gewoon' gewonnen hadden stonden we bovenaan. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op maandag 12 november 2007 09:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
wat? Het klopt toch, als we de graafschap en vitesse hadden gewonnen stonden we nu met 20 punten te vechten om de vierde plek met Heerenveen.
Maar ja... als...
Goh, voelen jullie onze hete adem in de nek ofzo ?quote:Op maandag 12 november 2007 10:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
en als wij WIllem II en Sparta thuis 'gewoon' gewonnen hadden stonden we bovenaan. Zo werkt het natuurlijk niet.![]()
Wist je dat niet. Ik slaap al jaren in een Ricky Kruis pyjama en heb tegenwoordig een Van Hanegem dekbedovertrekquote:Op maandag 12 november 2007 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goh, voelen jullie onze hete adem in de nek ofzo ?
Of zijn Max & SCH Utreg-fans in vermomming…
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wist je dat niet. Ik slaap al jaren in een Ricky Kruis pyjama en heb tegenwoordig een Van Hanegem dekbedovertrek![]()
Heb je ook een kromme of dat niet?quote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wist je dat niet. Ik slaap al jaren in een Ricky Kruis pyjama en heb tegenwoordig een Van Hanegem dekbedovertrek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |