abonnement Unibet Coolblue
pi_9277067

Hier kunnen we niet alleen praten over de financiële problemen, maar ook eens over de opstelling, wedstrijden, spelers etc.

Want de 4e club van NL, verdient een eigen topic nietwaar ?

A.s. zondag FC Utrecht - FC Groningen, ik heb er weer alle vertrouwen in dat we ze ''op de trekker weer naar huis'' gaan sturen, en zet dan ook in op een vrij makkelijke 3-1 overwinning. Hopelijk speelt Igor Gluscevic weer vanaf het begin mee, want ik ben niet kapot van Jochemsen in de spits.

Vreven is er niet bij waarschijnlijk, maar dat moet geen probleem zijn.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_9277277
Wil graag een Fc Denbosch Topic
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:37:21 #3
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9277309
Eindelijk een heus FCU topic
nou maar hopen dat er geen figuren komen van andere clubs

Ik hoop ook dat Igor weer meedoet want Arco in de spits is inderdaad geen aanwinst , en Paulus ben ik ook nog niet kapot van

Ik gok op een makkelijke 2-0 overwinning voor mijn cluppie

pi_9277378
quote:
Paulus ben ik ook nog niet kapot van
Tsja, dat blijft een verhaal apart, ik heb hem dingen zien doen tijdens trainingen daar word je gewoon eng van, hij is 2-benig, supersnel, goed schot etc. alleen zijn positiespel is om te huilen....

Vraag me echt af op wat voor basis hij toentertijd gescout is, alleen op het feit dat ie Fins voetballer van het jaar was met 21 goals ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:45:24 #5
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9277454
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:37 schreef Takemenow het volgende:
Eindelijk een heus FCU topic
nou maar hopen dat er geen figuren komen van andere clubs

hey dit is leuk!!!! Na het "wanneer gaat utrecht failliet topic" nu weer een ander topic waar we ff kunnen lachen als er weer verloren wordt

  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:47:02 #6
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9277480
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja, dat blijft een verhaal apart, ik heb hem dingen zien doen tijdens trainingen daar word je gewoon eng van, hij is 2-benig, supersnel, goed schot etc. alleen zijn positiespel is om te huilen....

Vraag me echt af op wat voor basis hij toentertijd gescout is, alleen op het feit dat ie Fins voetballer van het jaar was met 21 goals ?


Ik weet niet wat hij allemaal presteert op de trainingen natuurlijk , ik weet alleen dat hij tijdens wedstrijden idd een slecht positiespel heeft , bang is om een duel aan te gaan , bang is om in de lucht een kopduel aan te gaan en er af en toe een beetje bij loopt van : laat maar , ik krijg wel een x een bal

Maar ik heb er wel nog vertrouwen in dat hij er komt
Je zag het met die Zlatan ook

pi_9277744
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:37 schreef Takemenow het volgende:
Eindelijk een heus FCU topic
nou maar hopen dat er geen figuren komen van andere clubs
slaat dat op? Mag ik nou ineens niet meepraten over fcutreg?
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_9277750
Ik denk niet dat Roiha er nog komt, Booy heeft al meerdere malen het vertrouwen in hem opgezegd, en vaak laat ie m net als zijn voorganger Frans pas 5 minuten voor tijd invallen, en Paulus lijkt me zo iemand die dan gaat denken ''rot allemaal maar lekker op dan...!''

Maar ik hoop dat ik het mis heb natuurlijk..

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_9277784
quote:
slaat dat op? Mag ik nou ineens niet meepraten over fcutreg?
Meepraten mag altijd...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_9277979
Arco Jochemse is in gesprek met Twente, las ik net. Zou leuk zijn voor hem.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:59:50 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9278601
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk niet dat Roiha er nog komt, Booy heeft al meerdere malen het vertrouwen in hem opgezegd, en vaak laat ie m net als zijn voorganger Frans pas 5 minuten voor tijd invallen, en Paulus lijkt me zo iemand die dan gaat denken ''rot allemaal maar lekker op dan...!''

Maar ik hoop dat ik het mis heb natuurlijk..


Ik vinjd dat Roiha te weinig kansen heeft gehad. Die jongen moet gewoon vijf wedstrijden op rij in de basis staan. Zonder dat hij gewisseld wordt. Vertrouwen is het sleutelwoord.
pi_9278743
quote:
Arco Jochemse is in gesprek met Twente, las ik net. Zou leuk zijn voor hem.
Zeker, Arco is een prima vent, en kan ook nog aardig voetballen..!
quote:
Ik vinjd dat Roiha te weinig kansen heeft gehad. Die jongen moet gewoon vijf wedstrijden op rij in de basis staan. Zonder dat hij gewisseld wordt. Vertrouwen is het sleutelwoord.
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant : Zou ie nou echt beter gaan spelen als ie een paar wedstrijden in de basis staat ? Want zijn positiespel zal nog steeds om te huilen zijn denk ik...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:09:25 #13
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9278792
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant : Zou ie nou echt beter gaan spelen als ie een paar wedstrijden in de basis staat ? Want zijn positiespel zal nog steeds om te huilen zijn denk ik...
Als je hem de kans niet geeft, zal je het nooit weten.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:19:13 #14
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9278999
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:09 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Als je hem de kans niet geeft, zal je het nooit weten.


Hij heeft naar mijn inzien toch wel redelijk wat speeltijd gekregen hoor , hij moet gewoon aan z`n positiespel gaan werken (of Booy eigenlijk) en een beetje meer lef tonen en dan komt het waarschijnlijk wel goed met hem.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:21:21 #15
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_9279045
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:37 schreef Takemenow het volgende:
Eindelijk een heus FCU topic
nou maar hopen dat er geen figuren komen van andere clubs

Ik hoop ook dat Igor weer meedoet want Arco in de spits is inderdaad geen aanwinst , en Paulus ben ik ook nog niet kapot van

Ik gok op een makkelijke 2-0 overwinning voor mijn cluppie


igor? ben je ziek ofzo? in alle wedstrijden die ik in het stadion bekeken heb dit jaar, heb ik hem nog geen bal zien aannemen.

die gast is echt slecht, en gaat toch weg aan het einde van het jaar. geef roiha maar de kans. kan hij alvast wennen voor volgend jaar!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_9279057
Gaat Vreven nou weg of was het maar een gerucht?
CONSIDERED ARMED AND EXTREMELY DANGEROUS
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:29:02 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9279200
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:21 schreef Alfonso het volgende:
Gaat Vreven nou weg of was het maar een gerucht?
Hij mag weg, maar hij hoeft niet weg.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:31:54 #18
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_9279269
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hij mag weg, maar hij hoeft niet weg.


UTRECHT, 19 maart 2003 13:58 - De kans bestaat dat Stijn Vreven volgend seizoen toch nog in de Galegnwaard speelt. De robuuste Belg mag weliswaar weg van het bestuur, maar hij hóéft niet. Het ligt eraan of hij een club kan vinden die een goed bedrag voor hem over heeft. In dat geval hoeft FC Utrecht geen achterstallig tekengeld aan Vreven te betalen.
Het contract van Vreven loopt nog door tot 2005, maar hij heeft zelf al enkele keren te kennen gegeven weg te willen. Utrecht staat daar nu wat bereidwilliger tegenover, maar volgens technisch directeur Han Berger niet vanwege de financiële problemen. "Dat schrijven de kranten graag'', aldus Berger, ''maar het is niet zo. Maar goed, dat zullen we dan maar in de praktijk moeten bewijzen. Ik ben ervan overtuigd dat Utrecht ruim voor het nieuwe seizoen uit de problemen is."
''Vreven krijgt nog een hoop geld van ons (tekengeld, red.). Wij hebben nu met hem afgesproken dat als hij een andere club vindt die bereid is onze schuld over te nemen, wij meewerken aan een overstap."

Wanna see a joke, check a look-a-like
Wanna see a joke, check a look-a-like
Wanna see a joke, check a look-a-like
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:38:34 #19
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9279457
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:31 schreef Vulcanus het volgende:
''Vreven krijgt nog een hoop geld van ons (tekengeld, red.). Wij hebben nu met hem afgesproken dat als hij een andere club vindt die bereid is onze schuld over te nemen, wij meewerken aan een overstap."

Die club maakt het steeds leuker, HAHAHAHAHAHA

pi_9279461
quote:
igor? ben je ziek ofzo? in alle wedstrijden die ik in het stadion bekeken heb dit jaar, heb ik hem nog geen bal zien aannemen.
die gast is echt slecht, en gaat toch weg aan het einde van het jaar. geef roiha maar de kans. kan hij alvast wennen voor volgend jaar!
Heiligschennis

Igor is misschien niet de meest galante technische spits, maar hij is wel een killer ! Dit seizoen kwakkelt ie nogal door een slepende enkelblessure, maar Igor is dus echt wel een goeie spits !!

Hij is ook de enige van wie ik niet blij ben dat zijn contract niet verlengd is...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:43:41 #21
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_9279572
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heiligschennis

Igor is misschien niet de meest galante technische spits, maar hij is wel een killer ! Dit seizoen kwakkelt ie nogal door een slepende enkelblessure, maar Igor is dus echt wel een goeie spits !!

Hij is ook de enige van wie ik niet blij ben dat zijn contract niet verlengd is...


Igor is niet balvast, maar vorig jaar scoorde hij behoorlijk wat goaltjes.
Doordat Kuijt een iets andere positie speelt dan vorig jaar, scoort Igor ook minder, en Kuijt juist wat meer.
Wanna see a joke, check a look-a-like
Wanna see a joke, check a look-a-like
Wanna see a joke, check a look-a-like
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:46:34 #22
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9279630
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:21 schreef RipCurl het volgende:

[..]

igor? ben je ziek ofzo? in alle wedstrijden die ik in het stadion bekeken heb dit jaar, heb ik hem nog geen bal zien aannemen.

die gast is echt slecht, en gaat toch weg aan het einde van het jaar. geef roiha maar de kans. kan hij alvast wennen voor volgend jaar!


Roiha en Jochemsen maken ze toch ook niet !
Volgens mij ben jij vergeten hoe belangrijk hij is geweest voor ons vorig seizoen ,,,, fris je geheugen maar eens ff op en oordeel dan nog eens
  vrijdag 21 maart 2003 @ 15:50:01 #23
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9285797
Volgens mij gaat dit topic dood : schop !!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 15:54:53 #24
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9285884
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:50 schreef Takemenow het volgende:
Volgens mij gaat dit topic dood : schop !!
Ach, als die club eindelijk failliet is kan hier ook mooi een groot hangslot op

Het Utrecht problemen topic is populairder

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:11:34 #25
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9286257
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:54 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Ach, als die club eindelijk failliet is kan hier ook mooi een groot hangslot op

Het Utrecht problemen topic is populairder


Ga maar naar je jodentopics
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')