Je gaat toch met een bepaalde verwachting naar nieuw galgenwaard, als je dan zo'n lamlendige sfeer voorgeschoteld krijgt kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die gaan klagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Als reactie op de laatste reacties in het vorige topic:
grappig dat Roda supporters klagen over de sfeer in Utrecht.......![]()
![]()
Tsja ik heb nog nooit die sfeervolle Galgenwaard meegemaakt waar iedereen het altijd over heeft. Niet dat het bij ons veel beter is integendeel... Maar wij zijn niet trots op iets wat er niet is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Als reactie op de laatste reacties in het vorige topic:
grappig dat Roda supporters klagen over de sfeer in Utrecht.......![]()
![]()
Over onverstaanbare dingen gesproken ..... Roda had een paar keer iets met Hasta la vista, maar daarna gingen ze over in het latijn ofzo, want er was geen reet van te verstaan. En dan zit ik nog in het vak naast het uitvak.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Je gaat toch met een bepaalde verwachting naar nieuw galgenwaard, als je dan zo'n lamlendige sfeer voorgeschoteld krijgt kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die gaan klagen
soms een paar keer c'mon utrecht, c'mon utrecht en wat onverstaanbare dingen en dat was het zo ongeveer
H-U-M-B-Aquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Over onverstaanbare dingen gesproken ..... Roda had een paar keer iets met Hasta la vista, maar daarna gingen ze over in het latijn ofzo, want er was geen reet van te verstaan. En dan zit ik nog in het vak naast het uitvak.....
Voeg effe deel 23 aan je OP toe....quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij is het altijd de media geweest die de sfeer in de Galgenwaard roemden, en niet de FC supporters zelf.
Verder is sfeer persoonlijk, al dat gespring en gezang in het uit-vak vind ik persoonlijk ook geen sfeer, maar meer iets voor carnaval.
Sfeer is in mijn ogen hoe het publiek de wedstrijd beleeft, en er zijn volgens mij maar weinig stadions waar voetbal zo beleefd kan worden als in de Galg. ((en uiteraard is dit een wisselwerking tussen de spelers en het publiek, gooien de spelers er met de pet naar dan krijg je ook geen goeie sfeer))
Yes sir !quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voeg effe deel 23 aan je OP toe....
Tsja, er zijn mensen die de playoffs hoe dan ook boycotten, en er zijn zat mensen die gewoon geen tijd hadden ivm werk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef zatoichi het volgende:
Nou 13.000 supporters bij de belangrijkste wedstrijd van het jaar... om je kapot te schamen....
Tja en dan krijg je dus te weinig publiek om het elftal een duwtje in de rug te geven en dus een tweede helft waarvan je maar blij mag zijn dat ie voorbij is...
de laatste jaren zijn er zelden nog utrechters geweest die met veel lof over de sfeer in ons stadion hebben gesproken. De enige die dat doen zijn de tegenstanders die denken dat alles hier nog als 10 jaar geleden is....quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsja ik heb nog nooit die sfeervolle Galgenwaard meegemaakt waar iedereen het altijd over heeft. Niet dat het bij ons veel beter is integendeel... Maar wij zijn niet trots op iets wat er niet is.
Bovendien was gisteren inderdaad een van de dieptepunten qua sfeer dit seizoenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:59 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
de laatste jaren zijn er zelden nog utrechters geweest die met veel lof over de sfeer in ons stadion hebben gesproken. De enige die dat doen zijn de tegenstanders die denken dat alles hier nog als 10 jaar geleden is....
Het is wel zo dat de sfeer in Utrecht nog steeds bovengemiddeld is, vergeleken met andere stadions in Nederland. Dat zegt wel genoeg over de andere stadions in Nederland........
En met een vlag zwaaien vind ik geen sfeer![]()
Ja met JP!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond die grote vlag op de city side wel heel vet overigens!
Wat ik hoorde stinkt die vlag behoorlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef micha het volgende:
[..]
Ja met JP!Ik stond zelf onder de vlag op de bunnik, ook wel gaaf.
Die stinkt idd. Maar waar na is mij een raadsel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef thaduck het volgende:
[..]
Wat ik hoorde stinkt die vlag behoorlijk
700-900.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:33 schreef DarkShine het volgende:
Hoeveel man komen er mee morgen?
Och, stond er net onder dus kreeg nog voldoende frisse lucht. En ik kreeg voldoende toevoer van 'andere' lucht van m'n buurman.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef thaduck het volgende:
[..]
Wat ik hoorde stinkt die vlag behoorlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |