abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:15:57 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49218233
Die scorende spits zoeken wij ook
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49218264
Bel ook effe naar Kerkrade als jullie dr 2 vinden
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:17:52 #4
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_49218309
Boussaboun wilde trouwens direct naar de kleedkamers lopen toen hij gewisseld werd. Hij werd door de elftalleider teruggeroepen
pi_49218445
Als reactie op de laatste reacties in het vorige topic:

grappig dat Roda supporters klagen over de sfeer in Utrecht.......
pi_49218504
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

Je gaat toch met een bepaalde verwachting naar nieuw galgenwaard, als je dan zo'n lamlendige sfeer voorgeschoteld krijgt kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die gaan klagen

soms een paar keer c'mon utrecht, c'mon utrecht en wat onverstaanbare dingen en dat was het zo ongeveer
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:22:52 #7
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49218513
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

Tsja ik heb nog nooit die sfeervolle Galgenwaard meegemaakt waar iedereen het altijd over heeft. Niet dat het bij ons veel beter is integendeel... Maar wij zijn niet trots op iets wat er niet is.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:25:23 #8
26251 Eilanden
pi_49218600
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Je gaat toch met een bepaalde verwachting naar nieuw galgenwaard, als je dan zo'n lamlendige sfeer voorgeschoteld krijgt kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die gaan klagen

soms een paar keer c'mon utrecht, c'mon utrecht en wat onverstaanbare dingen en dat was het zo ongeveer
Over onverstaanbare dingen gesproken ..... Roda had een paar keer iets met Hasta la vista, maar daarna gingen ze over in het latijn ofzo, want er was geen reet van te verstaan. En dan zit ik nog in het vak naast het uitvak.....
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:26:23 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49218636
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Over onverstaanbare dingen gesproken ..... Roda had een paar keer iets met Hasta la vista, maar daarna gingen ze over in het latijn ofzo, want er was geen reet van te verstaan. En dan zit ik nog in het vak naast het uitvak.....
H-U-M-B-A
humba humba humba teteteteeeeeeeeee
Planning:
-
pi_49218655
Volgens mij is het altijd de media geweest die de sfeer in de Galgenwaard roemden, en niet de FC supporters zelf.

Verder is sfeer persoonlijk, al dat gespring en gezang in het uit-vak vind ik persoonlijk ook geen sfeer, maar meer iets voor carnaval.

Sfeer is in mijn ogen hoe het publiek de wedstrijd beleeft, en er zijn volgens mij maar weinig stadions waar voetbal zo beleefd kan worden als in de Galg. ((en uiteraard is dit een wisselwerking tussen de spelers en het publiek, gooien de spelers er met de pet naar dan krijg je ook geen goeie sfeer))
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:27:54 #11
26251 Eilanden
pi_49218697
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij is het altijd de media geweest die de sfeer in de Galgenwaard roemden, en niet de FC supporters zelf.

Verder is sfeer persoonlijk, al dat gespring en gezang in het uit-vak vind ik persoonlijk ook geen sfeer, maar meer iets voor carnaval.

Sfeer is in mijn ogen hoe het publiek de wedstrijd beleeft, en er zijn volgens mij maar weinig stadions waar voetbal zo beleefd kan worden als in de Galg. ((en uiteraard is dit een wisselwerking tussen de spelers en het publiek, gooien de spelers er met de pet naar dan krijg je ook geen goeie sfeer))
Voeg effe deel 23 aan je OP toe....
pi_49218881
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Voeg effe deel 23 aan je OP toe....
Yes sir !
pi_49219131
Nou 13.000 supporters bij de belangrijkste wedstrijd van het jaar... om je kapot te schamen....

Tja en dan krijg je dus te weinig publiek om het elftal een duwtje in de rug te geven en dus een tweede helft waarvan je maar blij mag zijn dat ie voorbij is...
pi_49219388
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef zatoichi het volgende:
Nou 13.000 supporters bij de belangrijkste wedstrijd van het jaar... om je kapot te schamen....

Tja en dan krijg je dus te weinig publiek om het elftal een duwtje in de rug te geven en dus een tweede helft waarvan je maar blij mag zijn dat ie voorbij is...
Tsja, er zijn mensen die de playoffs hoe dan ook boycotten, en er zijn zat mensen die gewoon geen tijd hadden ivm werk.
pi_49219417
Wat is nou belangrijker?
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:53:34 #16
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_49219500
Wer.. uh Voetbal
* micha was uiteraard aanwezig.
Ik hoop dat we het zaterdag wel beter gaan aanpakken, want na 25 minuten gebeurde er vrij weinig en kwam Roda steeds meer in het spel.
pi_49219686
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Tsja ik heb nog nooit die sfeervolle Galgenwaard meegemaakt waar iedereen het altijd over heeft. Niet dat het bij ons veel beter is integendeel... Maar wij zijn niet trots op iets wat er niet is.
de laatste jaren zijn er zelden nog utrechters geweest die met veel lof over de sfeer in ons stadion hebben gesproken. De enige die dat doen zijn de tegenstanders die denken dat alles hier nog als 10 jaar geleden is....

Het is wel zo dat de sfeer in Utrecht nog steeds bovengemiddeld is, vergeleken met andere stadions in Nederland. Dat zegt wel genoeg over de andere stadions in Nederland........

En met een vlag zwaaien vind ik geen sfeer
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:14:49 #18
26251 Eilanden
pi_49220191
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:59 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

[..]

de laatste jaren zijn er zelden nog utrechters geweest die met veel lof over de sfeer in ons stadion hebben gesproken. De enige die dat doen zijn de tegenstanders die denken dat alles hier nog als 10 jaar geleden is....

Het is wel zo dat de sfeer in Utrecht nog steeds bovengemiddeld is, vergeleken met andere stadions in Nederland. Dat zegt wel genoeg over de andere stadions in Nederland........

En met een vlag zwaaien vind ik geen sfeer
Bovendien was gisteren inderdaad een van de dieptepunten qua sfeer dit seizoen
pi_49223070
Ik vond die grote vlag op de city side wel heel vet overigens!
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:29:24 #20
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_49230992
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond die grote vlag op de city side wel heel vet overigens!
Ja met JP! Ik stond zelf onder de vlag op de bunnik, ook wel gaaf.
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:22:16 #21
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_49237256
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef micha het volgende:

[..]

Ja met JP! Ik stond zelf onder de vlag op de bunnik, ook wel gaaf.
Wat ik hoorde stinkt die vlag behoorlijk
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_49263137
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef thaduck het volgende:

[..]

Die stinkt idd. Maar waar na is mij een raadsel.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:33:35 #23
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49263187
Hoeveel man komen er mee morgen?
Planning:
-
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:50:58 #24
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_49263871
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:33 schreef DarkShine het volgende:
Hoeveel man komen er mee morgen?
700-900.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:34:34 #25
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_49279126
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef thaduck het volgende:

[..]

Och, stond er net onder dus kreeg nog voldoende frisse lucht. En ik kreeg voldoende toevoer van 'andere' lucht van m'n buurman.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:48:06 #26
26251 Eilanden
pi_49287382
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:31 schreef Druppel het volgende:

[..]

Die stinkt idd. Maar waar na is mij een raadsel.
Is dat niet het spul om die vlag brandveilig te maken?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 10:36:41 #27
26251 Eilanden
pi_49294668
Oefenen op penalty's

FC Utrecht oefent voor de zekerheid maar op penalty’s

Geen detail blijft onderbelicht tijdens de laatste training van FC Utrecht voor het cruciale treffen met Roda JC in Kerkrade.
Ter afsluiting oefent de vermoedelijke basiself nog even op het nemen van strafschoppen.

Coach Foeke Booy: ,,Alles komt erbij kijken. Het team heeft het zelf voorgesteld om op penalties te oefenen. Prima zaak vind ik. Je moet met alles rekening houden.’’

Zelf acht Booy zijn team overigens in staat in de return van de eerste ronde in de play-offs om Europees voetbal een keer te scoren tegen Roda JC. En dan zouden die oefeningen op strafschoppen nemen niet nodig zijn geweest. Tenminste, niet als beslissing bij een 0-0 stand na 120 minuten voetbal. Booy: ,,Roda JC kreeg bij ons ook kansen. Die kunnen wij ook in Kerkrade creëren.’’

De 0-0 van Utrecht van afgelopen woensdag was een teleurstelling voor de selectie, bevestigt Booy: ,,Ik merkte in de kleedkamer dat dit gevoel heerste. Ze hadden er meer van verwacht. Enerzijds is de opdracht volbracht, de nul te houden. Anderzijds niet, het voetbal was niet goed. Aan de bal waren we niet goed. En als daarover teleurstelling bestaat, vind ik dat prima.’’

Zelf zag Booy de wedstrijd nog eens terug. Analyseerde in de gesprekken met zijn manschappen de gemaakte fouten: ,,We weten waar het aan lag.’’

Hoogstwaarschijnlijk vervangt Robin Nelisse de woensdag teleurstellende Peter Kopteff. Hoewel Booy nooit zijn opstelling verklapt, zegt hij: ,,Ik sluit niet uit dat Nelisse vanaf het begin speelt. De goede vorm is belangrijk in zo’n belangrijke wedstrijd. Robin is iemand die het verschil kan maken, al is het seizoen voor hem niet lekker verlopen. Hij weer waat hij voor staat en moet staan. Maar een wisselvallig seizoen kan nog een goed einde krijgen. Het team vraagt ook om doelpunten.’’

Het gebrek aan scorend vermogen dat de spitsen vrijwel het hele seizoen meetorsen, is niet de enige verklaring voor het soms matige acteren van FC Utrecht.

Booy wijst op de wisselwerking in het team: ,,Als de rest van het elftal sterk aan de bal is, worden de spitsen ook beter. Je moet ook kijken naar de manier waarop ze soms worden aangespeeld. We leden woensdag - vooral in de tweede helft - te vaak onnodig balverlies. Als het drie, vier keer achtereen gebeurt, snijdt dat je adem af.’’

Alles staat of valt vanavond dus bij een betere uitvoering van de bedachte tactiek. Anders valt het verschil met het stugge Roda JC niet te maken. Booy: ,,We benaderen dit als een Europese wedstrijd. Ik ben niet zo naïef om te denken dat we daarin vijf, zes kansen krijgen. Maar bij die een, twee of drie kansen die er komen, moeten we toeslaan. Dat konden we in Groningen ook, twee weken geleden.’’

Een vergelijking met het competitieduel in Kerkrade (ook 0-0) wenst Booy niet te maken. De spanning zal groter zijn, voorspelt de coach: ,,Het is echt een halve finale. De spirit is goed bij ons, en de hebben we ook nodig om weerstand te bieden aan Roda JC. We zijn hartstikke blij dat we de play-offs hebben gehaald en nu moeten we het voortzetten.’’

Bron : AD
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:05:04 #28
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_49299116
Als Nelisse start dan wordt het niets
2 acties, daarna issie versleten...
pi_49299987
Boussabon gaat terug naar feyenoord
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:35:42 #30
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_49312184
Boussabon, kunnen we daar Nelisse nie bij kado doen???
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:36:43 #31
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_49312230
Zow, lekker onterecht gewonnen!!! Heerlijk! Zeker als je zo'n bosaap als van Hulte hebt als scheids.. Wat een ontiegelijke thuisfluiter!

En dan dat joden publiek, beetje een geblesseerde speler bekogelen. Hoe ontzettend sneu! Maar goed, daar staan ze om bekend daar.

Overigens, toch leuk dat de Utreg supporters de sfeer moesten maken in een doodstil stadion
pi_49312243
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:35 schreef thaduck het volgende:
Boussabon, kunnen we daar Nelisse nie bij kado doen???
Dat gebeurt ook. Ook Broerse krijgen ze erbij
pi_49312294
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef thaduck het volgende:
Zow, lekker onterecht gewonnen!!! Heerlijk! Zeker als je zo'n bosaap als van Hulte hebt als scheids.. Wat een ontiegelijke thuisfluiter!

En dan dat joden publiek, beetje een geblesseerde speler bekogelen. Hoe ontzettend sneu! Maar goed, daar staan ze om bekend daar.

Overigens, toch leuk dat de Utreg supporters de sfeer moesten maken in een doodstil stadion
Bij uitwedstrijden is de sfeer bijna altijd wel goed bij ons
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:40:35 #34
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_49312409
Tjah, wij zijn ook echte supporters...

Wij klappen ook als geblesseerde spelers die normaal doen in het veld eraf moeten met de brancard (bijvoorbeeld Yuri Cornelisse en die gast van Roosendaal die tijd op IC heb gelegen).
pi_49316171

Dat is wel een hele foute grap op die website van jullie
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49390666
Wat vinden jullie van het verlengen van Sanmartean? Dure buiten EU speler, nauwelijks fit geweest...
That's all folks!
pi_49391811
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden jullie van het verlengen van Sanmartean? Dure buiten EU speler, nauwelijks fit geweest...
Volgend seizoen een EU Speler. Ben blij dat ik de beslissing niet hoef te maken. Dat ie ken voetballen mag duidelijk zijn.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:42:58 #38
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_49392249
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:23 schreef Druppel het volgende:

[..]

Volgend seizoen een EU Speler. Ben blij dat ik de beslissing niet hoef te maken. Dat ie ken voetballen mag duidelijk zijn.
Is niet waar toch Druppel ?

Volgens mij komt Roemenië wel bij de EU, maar zullen werknemers uit die landen nog 3 jaar als buiten-EU gelden.

Dat las ik een paar maanden geleden ergens iig toen ook al werd gediscussieerd over Sanmartean.

(waar staat trouwens dat de verlenging officieel is ?)

En ik ben er toch blij mee als het doorgaat, die vent heeft meer talent in zijn kleine teen als de rest van het elftal.

edit: lees het artikel net in het AD, gisteren dus weer geblesseerd geraakt, tsja, ik hoop misschien tegen beter weten in dat ie met een normale voorbereiding wel heel blijft, misschien een contract aanbieden met clausules wat betreft blessures...

[ Bericht 14% gewijzigd door PBateman1978 op 15-05-2007 09:54:21 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:06:57 #39
26251 Eilanden
pi_49392850
Sanmartean is nog niet rond. In principe wil Utrecht verder, maar wil bepaalde clausules in het contract bouwen. Misschien moeten ze het porcelein waarvan 'ie gemaakt is wat steviger maken
pi_49393972
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is niet waar toch Druppel ?

Volgens mij komt Roemenië wel bij de EU, maar zullen werknemers uit die landen nog 3 jaar als buiten-EU gelden.

Dat las ik een paar maanden geleden ergens iig toen ook al werd gediscussieerd over Sanmartean.

(waar staat trouwens dat de verlenging officieel is ?)

En ik ben er toch blij mee als het doorgaat, die vent heeft meer talent in zijn kleine teen als de rest van het elftal.

edit: lees het artikel net in het AD, gisteren dus weer geblesseerd geraakt, tsja, ik hoop misschien tegen beter weten in dat ie met een normale voorbereiding wel heel blijft, misschien een contract aanbieden met clausules wat betreft blessures...
Ik dacht dat de regel per 1 juli 2007 zou intreden. Maar ik kan het fout hebben.

Blijft bij elkaar een moeilijke beslissing. Maar heb wel steeds meer het idee dat je niet moet gaan verlengen!!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:15:30 #41
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_49394653
Wat mij betreft niet verlengen. Die gozer ligt meer in stukje dan dat ie voetbalt.

En zoveel heeft ie nou ook weer niet laten zien
pi_49483972
Wat een kutwedstrijd. Slecht voetbal van Utrecht, geen enkel pass kwam aan en de ene speler speelde nog dramatischer dan de andere. Foeke Booy wacht tot de laatste minuten met het inzetten van aanvallende spelers terwijl kopteff veel eerder nodig was. Pino heb je ook geen reet aan, dat die jongen wordt toegezongen snap ik echt niet; dan heb je meer aan Nelisse (hoewel die nu overhoop ligt met Foeke)

Het is tijd voor een nieuwe trainer en een aantal nieuwe spelers; want dit slaat helemaal nergens op. De enige waar je nog wat aan hebt is Ali Boussabon, omdat dat de enige is die tenminste nog op de bal afkomt...

En die gasten die het nodig vonden om die steward met zijn tienen kapot te slaan mogen wat mij betreft hun hele leven opgesloten worden wat een schande!
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:37:58 #43
26251 Eilanden
pi_49484079
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutwedstrijd. Slecht voetbal van Utrecht, geen enkel pass kwam aan en de ene speler speelde nog dramatischer dan de andere. Foeke Booy wacht tot de laatste minuten met het inzetten van aanvallende spelers terwijl kopteff veel eerder nodig was. Pino heb je ook geen reet aan, dat die jongen wordt toegezongen snap ik echt niet; dan heb je meer aan Nelisse (hoewel die nu overhoop ligt met Foeke)

Het is tijd voor een nieuwe trainer en een aantal nieuwe spelers; want dit slaat helemaal nergens op. De enige waar je nog wat aan hebt is Ali Boussabon, omdat dat de enige is die tenminste nog op de bal afkomt...

En die gasten die het nodig vonden om die steward met zijn tienen kapot te slaan mogen wat mij betreft hun hele leven opgesloten worden wat een schande!
Ik was het met heel veel met je eens, tot je over Boussaboun begon ... wat een drama! Geen ruimte induiken, bijna elke bal springt van zijn voet, geen duels aangaan, geen goals, helemaal niets .. zo snel mogelijk terug naar Feyenoord please!

Het inbrengen van Pino was nog wel logisch .. als het voetballend niet lukt, doe het dan met hoge ballen ... maar dat moet je ook niet doen als het te laat is ....

Wat mij betreft inderdaad bezem door de selectie en technische staf
pi_49485116
Dit verlies is alleen maar de schuld van Foeke. Met 5 verdedigers beginnen tegen Groningen is lachwekkend
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:14:19 #45
26251 Eilanden
pi_49485185
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dit verlies is alleen maar de schuld van Foeke. Met 5 verdedigers beginnen tegen Groningen is lachwekkend
En als je zo loopt te spelen als Schut en Dickoh, dan kan je wel 11 verdedigers neerzetten, maar dan scoren ze nog
pi_49485246
Ik vond Boussabon aardig spelen. Niet goed, maar beter dan de rest. Het is een speler waar de tegenploeg het moeilijk mee heeft. Hij werd ook ontzettend goed gedekt, en daarom kwam er weinig dreiging van hem vandaan. Maar hij heeft tenminste de snelheid die de rest vandaag mistte.

Ik heb ook liever een andere speler dan Ali B, maar vandaag was hij een van de weinig lichtpunten van de wedstrijd. En het inbrengen van Pino kan wel logisch zijn, maar zorg dan voor goede vleugelspelers die een fatsoenlijke bal kunnen spelen. Als je daar twintig minuten mee wacht heeft het geen zin, want Pino zal er voetballen nooit uitkomen...

Foeke had gewoon in de rust Kopteff en Pino er in moeten brengen, en bij de 60ste minuut Kruys. Ik snapte Foeke sowieso voor geen meter vandaag. Ja ik wist precies wat hij van plan was, de nul houden boven alles, maar als dat overduidelijk niet werkt, moet je aanpassingen doen, en Foeke deed helemaal niets!
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:18:48 #47
26251 Eilanden
pi_49485316
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond Boussabon aardig spelen. Niet goed, maar beter dan de rest. Het is een speler waar de tegenploeg het moeilijk mee heeft. Hij werd ook ontzettend goed gedekt, en daarom kwam er weinig dreiging van hem vandaan. Maar hij heeft tenminste de snelheid die de rest vandaag mistte.

Ik heb ook liever een andere speler dan Ali B, maar vandaag was hij een van de weinig lichtpunten van de wedstrijd. En het inbrengen van Pino kan wel logisch zijn, maar zorg dan voor goede vleugelspelers die een fatsoenlijke bal kunnen spelen. Als je daar twintig minuten mee wacht heeft het geen zin, want Pino zal er voetballen nooit uitkomen...

Foeke had gewoon in de rust Kopteff en Pino er in moeten brengen, en bij de 60ste minuut Kruys. Ik snapte Foeke sowieso voor geen meter vandaag. Ja ik wist precies wat hij van plan was, de nul houden boven alles, maar als dat overduidelijk niet werkt, moet je aanpassingen doen, en Foeke deed helemaal niets!
Dan zie jij dingen bij Ali B die veel andere niet zien... drama was en is hij. Ben het wel met je eens dat Booy veeeeeeeeeeeeeeel te laat ingreep
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:36:28 #48
26251 Eilanden
pi_49485826
Preses Van Dop: aangifte tegen eigen Utrecht-fans

UTRECHT - Jan-Willem van Dop, de voorzitter van FC Utrecht, heeft donderdag aangifte gedaan van mishandeling en geweld tegen personeelsleden van de club.

Een halfuur na afloop van de thuiswedstrijd tegen FC Groningen (0-2) legde hij in de catacomben van De Galgenwaard met een grimmig gezicht een verklaring af tegen de Utrechtse politie.
,,Ik heb met eigen ogen gezien wat er gebeurde. Ik sta hier als getuige. Ik kan niet accepteren dat mensen van de club in elkaar worden geslagen, door aanhangers van FC Utrecht nog wel. Dan moet ik mijn verantwoordelijkheid nemen, zeker als ik alles zelf heb gezien. Hier wil ik het graag bij laten.''

Rellen en vechtpartijen
Na het tweede Groningse doelpunt in de 76e minuut braken aan de Bunnikzijde, waar de fanatiekste Utrecht-fans zitten, rellen en vechtpartijen uit in de gracht voor het betreffende vak. Boze supporters wilden een hek richting de hoofdtribune forceren. Diverse stewards en suppoosten trachtten dat te voorkomen en liepen daarbij klappen op.
Door interventie van een peloton van de Mobiele Eenheid keerde de rust na verloop van tijd terug. Tenminste één supporter raakte tijdens de ongeregeldheden gewond.
pi_49486679
Dat 5-3-2 plan was helemaal zo slecht nog niet heren, Booy weet dat we helemaal niemand hebben die op het middenveld of voorin potten kan breken, terwijl je wel 3 grote en normaal gesproken redelijk goede centrale verdedigers hebt, tegenover 2 spitsen van Groningen, Pieters & Cornelisse moesten de hele zijkant bespelen.

Maar ja, als Schut & Dickoh dan ineens hun slechtste wedstrijd ooit spelen, en er voorin wederom helemaal niets klaar gespeeld wordt, dan ga je zo de boot in.

Voor komend seizoen inderdaad de bezem door de selectie, Boussaboun, Nelisse, Sanmartean, de Jong, Terol, Kopteff, Rossini, allemaal exit.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:53:25 #50
26251 Eilanden
pi_49488335
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor komend seizoen inderdaad de bezem door de selectie, Boussaboun, Nelisse, Sanmartean, de Jong, Terol, Kopteff, Rossini, allemaal exit.
Amen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')