Nou, ik wens hem GEEN succes!quote:Braafheid per direct naar FC Twente
Edson Braafheid vertrekt met onmiddellijke ingang naar FC Twente. Eerder bereikte de speler al overeenstemming met Twente over een transfer voor volgend seizoen. Door deze directe overgang ontvangt FC Utrecht alsnog een transfersom.
De rechtsback tekent een contract voor drieëneenhalf jaar bij FC Twente. 'Uiteindelijk is dit de beste oplossing', aldus voorzitter Jan Willem van Dop. 'Wij zijn tevreden. Hoewel er geluiden waren dat alleen onze club verliezer is rondom de overgang van Edson, blijkt nu dat ons geduld is beloond en dat we alsnog een vergoedingsom ontvangen voor hem.'
FC Utrecht wenst Edson Braafheid veel succes bij zijn nieuwe club.
Alleen Twente-uit op 1 april.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:18 schreef KansloosForEver het volgende:
Komt Twente-thuis dit seizoen nog? Dat kan leuk worden....
ALJEEEEE ALJEEEE ALJEEEE!!!quote:Schut bij selectie voor thuisduel met Excelsior
Zaterdag 27 januari, 20.00 uur
FC Utrecht-Excelsior
Afwezig: Keller, Van der Gun en Shew-Atjon
Alje Schut zit zaterdag bij de selectie voor het thuisduel met Excelsior. Een belangrijke volgende stap voor de centrale verdediger die sinds maart 2005 aan de kant stond door een knieblessure.
'Alje is fit, oogt scherp en is nadrukkelijk aanwezig. Het is een beloning voor de manier waarop hij traint en voor zijn goede optreden bij Jong FC Utrecht', zegt assistent-trainer John van Loen. Goed nieuws voor de technische staf, die deze week tevens de naam van Francis Dickoh kon doorstrepen op de blessurelijst. Ook Erik Pieters die woensdag uitviel tegen RBC is weer beschikbaar. Etienne Shew-Atjon die al na 22 minuten naar de kant ging in dat duel moet voorlopig rust houden.
Ik zou maar niet teveel verwachten van Schut. Als Utrecht 5-0 voorstaat verdient hij het om even te spelen, 5 á 10 minuten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus Dickoh, Pieters en Schut weer beschikbaar, mooi, dan moet er gewonnen worden van Excelsior.
Ach vorm, wat niet is kan nog komen, tochquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:54 schreef Angstgegner het volgende:
En dat is een enorme 'aanwinst', deze wisselspeler van Heerenveen, die een tijdje geleden zijn basisplaats kwijtraakte, is al maanden uit vorm en zal Utrecht echt niet beter maken. Maar ja, je bent natuurlijk al gauw beter dan Etienne Shew-Atjon...
En volgens De Stentor ook Loic Loval van de eaglesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:23 schreef Eilanden het volgende:
Volgens de Telegraaf wil FCU Jeroen Drost naar de Galgenwaard halen
*kuch*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:13 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
En volgens De Stentor ook Loic Loval van de eagles
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:00 schreef Eilanden het volgende:
en volgens fcutrecht.net wil de FC ook Loval van GAE
Ja, lijkt me niet beter dan Doulgas of zo... En om nou te zeggen dat hij veel scoortquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:56 schreef methodmich het volgende:
Loval, dat vind ik een gewaagde zet. Lijkt me eigenlijk een typische eerste divisie topper, maar misschien heeft hij zich dusdanig ontwikkeld dat Utrecht er iets aan kan hebben.
Echt niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Loval, haha. LachenDie is nog slechter dan Douglas en Princes Rajcomar bij elkaar.
Hij is echt niet beter dan Douglas hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt niet.
Al zou me deze overstap wel enorm verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |