Zo verdiend vond ik het niet, eerder gelijkspel of winst voor Heerenveenquote:Op zondag 23 september 2007 16:43 schreef thaduck het volgende:
Heerlijk kan je het wel noemen, en verdiend ook!
Die maf met zijn arm en daarna doorgaan op Vorm had er al voor de 20e minuut uit gemoeten. Maar ja, dan wordt je weer genaaid
Ga nou mar ophelding vragen! Voor de wissel sanmartean/rossini!quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 17:11 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ga nou mar ophelding vragen! Voor de wissel sanmartean/rossini!
Sanmartean vond ik niet een gelukkige wedstrijd spelen. Had een hoop balverlies, en kwam niet in zijn spel! Balverlies kwam vaak neer op een tegenaanval van heerenveen! Dus dat je deze dan wisseld lijkt mij niet verkeerd.quote:Op zondag 23 september 2007 17:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
vond jij het ook geen rare wissel dan, leuk dat hij scoort maar rossini is niet beter dan sanmartean, hij was alleen wat aso vandaag ( sanmartean dus)
Speelde onzichtbaar! Maar was wel aanwezig hoor!quote:Op zondag 23 september 2007 17:36 schreef thaduck het volgende:
Btw, van Dijk heeft amper een bal geraakt volgens mij
Geheel mee eensch!quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef thaduck het volgende:
In dienst van de ploeg noemen ze het dan toch?
quote:Op zondag 23 september 2007 16:43 schreef thaduck het volgende:
Heerlijk kan je het wel noemen, en verdiend ook!
Sorry hoor, maar hier word ik echt pislink van. Je weet zelf ook dat het onzinnig is. Heerenveen kreeg gewoon heel veel kansen en Vorm daarbij steeds heel veel risico. Zeker die actie waarbij hij geblesseerd raakte, dat had hij echt volledig aan zichzelf te wijten. Hij redde Utrecht en blesseerde zichzelf. Kan je Heerenveenspelers niks bij verwijten, Bradley deed daar helemaal niks verkeerd.quote:Op zondag 23 september 2007 17:04 schreef thaduck het volgende:
Wel laf van Heerenveen, waren alleen maar op Vorm aan het trappen
De KNBn heeft besloten er 2,5 van te makenquote:Op zondag 23 september 2007 18:09 schreef Eilanden het volgende:
Verdiend of niet ... drie punten is drie punten!
Ik ben benieuwd naar de situatie vanavond op TVquote:Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier word ik echt pislink van. Je weet zelf ook dat het onzinnig is. Heerenveen kreeg gewoon heel veel kansen en Vorm daarbij steeds heel veel risico. Zeker die actie waarbij hij geblesseerd raakte, dat had hij echt volledig aan zichzelf te wijten. Hij redde Utrecht en blesseerde zichzelf. Kan je Heerenveenspelers niks bij verwijten, Bradley deed daar helemaal niks verkeerd.
Laat talpa toch niet zienquote:Op zondag 23 september 2007 18:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de situatie vanavond op TV
mooi was dat jaquote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF deed die Grandel ook
Staat ie daar te zwaaien dat de bal achter zou zijn terwijl er 3 ballen op goal worden afgevuurd
Dat was echt een prachtig moment.... Echt zitten lachen voor de buis!quote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF deed die Grandel ook
Staat ie daar te zwaaien dat de bal achter zou zijn terwijl er 3 ballen op goal worden afgevuurd
Ik denk dat iedereen met verbijstering heeft staan kijken. Heb hem al jaren lang niet meer zulke sprintjes zien trekken!!quote:Op maandag 24 september 2007 09:20 schreef zatoichi het volgende:
Nelisse... bizarre ontwikkeling maakt die kerel door zeg. Een van de belangrijksten van Utrecht aan het worden...
En de goals waren dit keer geen makkelijke intikkertjes dit waren gewoon goede knappe goals van Nelisse.. Misschien moet ik m'n mening toch ook wel gaan bij stellen over hemquote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met verbijstering heeft staan kijken. Heb hem al jaren lang niet meer zulke sprintjes zien trekken!!
Jammer dat hij niet echt enthousiast kan zijn bij zijn doelpunten...
Ik wacht tot het einde van het seizoen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En de goals waren dit keer geen makkelijke intikkertjes dit waren gewoon goede knappe goals van Nelisse.. Misschien moet ik m'n mening toch ook wel gaan bij stellen over hem
Ik moest ook lachen, prachtig.quote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF deed die Grandel ook
Wel geinig, vandaag ging het met spelling over V en F. Moesten ze zinnen maken met woorden met de V erin, om zowel de spelling in te prenten als de woordbetekenis aan te leren. Zat er het woord vorm bij. Een jongetje kwam met de zin: "De keeper van FC Utrecht heet vorm."quote:Van Loen opgepakt na geweldpleging
IJSSELSTEIN - John van Loen is zaterdagmiddag in IJsselstein aangehouden vanwege openlijke geweldpleging. Tegen de trainer van eredivisieclub FC Utrecht werd aangifte gedaan door een 15-jarige jeugdvoetballer uit Maarssen.
John van Loen. FOTO ANP
Hoewel de politie nog verder onderzoek moet doen naar de toedracht van de mishandeling, zei de Utrechtse politiewoordvoerder Bernard Jens dat het tijdens de competitiewedstrijd van de A1-junioren van VVIJ en FC Breukelen op het IJsselsteinse sportpark Groenvliet ‘erg onrustig’ was. Van Loen keek naar de verrichtingen van zijn zoon, die deel uitmaakt van de selectie van VVIJ A1. ,,Er waren gedurende de wedstrijd opstootjes op de tribune,’’ zei Jens. ,,Binnen en buiten het veld liepen de irritaties daarna hoog op. De wedstrijd werd ook gestaakt.’’
In het tumult na het duel zou Van Loen de 15-jarige A1-speler van FC Breukelen een klap hebben verkocht. Daarna vond in de kantine van VVIJ nog een vechtpartij plaats, waarna de politie werd ingelicht. Die nam Van Loen mee voor verhoor.
Van Loen werd zaterdagavond weer naar huis gestuurd en zat zondagmiddag bij de eredivisiewedstrijd SC Heerenveen – FC Utrecht gewoon op de bank zitten naast hoofdtrainer Willem van Hanegem. De officier van justitie beslist maandag of Van Loen wordt voorgeleid.
Voorzitter Ivo Nollen van VVIJ zat zondag erg in zijn maag met de zaak. ,,Inmiddels hebben we FC Breukelen onze excuses gemaakt. Dat is voorlopig het minste wat we kunnen doen. We hebben zaterdagavond al spoedberaad gehad met het bestuur en hebben deze zaak overgedragen aan onze commissie waarden en normen. Vanavond praten we verder.’’
Over de incidenten op het sportcomplex Groenvliet kon Nollen niets zeggen. ,,Ik ben er niet bijgeweest, maar er waren volgens mij vooral handtastelijkheden tussen mensen uit het publiek. Wat Van Loen heeft gedaan is natuurlijk niet slim, zeker voor een publiek persoon. Maar ook voor hem is het zuur.’’
Ook FC Breukelen-voorzitter Adriaan Spithoven betreurt wat er zaterdag is gebeurd. ,,De familie van de jongen is ontdaan. Hij heeft een klap op zijn neus gehad. Ze zijn zaterdagavond nog met hem naar het ziekenhuis gegaan. En ze hebben aangifte gedaan.’’ De familie van de 15-jarige wil niet reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |