quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Kom er nooit, en als ik er ben, behandelen ze me als newbie of als imbeciel
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Goed hè, eerst verknal ik alles en dan maak ik het uiteindelijk toch nog goed![]()
quote:
Neem een hond en iemand die je leuk vind mee en wacht nog 2 maanden tot het echt herfst isquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
's morgens oppassen? Apart, deed ik meestal in de avond
Op mijn planning staat om morgen over het strand te gaan zwalken
quote:John Wayne's not dead,
He's frozen.
And as soon as we find a cure for cancer, we're gonna thaw out the duke.
And he's gonna be pretty pissed off,
You know why?
Have you ever taken a cold shower?
Well multiply that by 15 million times,
That's how pissed off the duke's gonna be.
JA!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
B. ertha, vind je het goed dat Sheep een harem heeft?
Goed idee, regel jij de hond?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neem een hond en iemand die je leuk vind mee en wacht nog 2 maanden tot het echt herfst is
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neem een hond en iemand die je leuk vind mee en wacht nog 2 maanden tot het echt herfst is
Doelloos zequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weg, ik ga zometeen maar eens doelloos bier drinken
Ik ga zo eerst ff een potje kaarten en dan zien we wel of we nog ergens anders belandenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt als een zeer goed plan. Ik heb ook zin om vanavond nog wat te doen, heb eigenlijk veel te veel energie over na een dag werken...
Apfelkorn heeft mij op plaatsen gebracht waar ik zelf niks meer van weetquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb apfelkorn en cassis
gaat goed komen
dat kan niet kloppen want dan wist je het of wel of juist helemaal nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Apfelkorn heeft mij op plaatsen gebracht waar ik zelf niks meer van weet![]()
Ik jat die husky van laatst welquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]![]()
Ik stel wel eisen aan een hond dus dat wordt wat moeilijker
Neem jij de katten maar mee
Het is mij verteldquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kan niet kloppen want dan wist je het of wel of juist helemaal niet
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
gaat goed komen
Dat heb ik serieus nog nooit opquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
gaat goed komen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Doe er dan wel een touwtje om, als ik iets haat is het mensen met een hond die losloopt op het strand.![]()
zo'n touwtje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Doe er dan wel een touwtje om, als ik iets haat is het mensen met een hond die losloopt op het strand.![]()
Zoveel zou ik er niet eens willenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alle fokkers behalve diegenen die bij Sheep of Mik erin zitten
Kan, en dan zo strak dat zijn snuitje net zo blauw wordt als het strikje.quote:
Ik heb geen hond, behalve dan een paar knuffelsquote:
De hoeveelste herhaling is dit wel nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef B.ertha het volgende:
Goochelaars ontmaskerd, wat een programma
'daar word ik niet vrolijk van'quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Soempie het volgende:
Als iemand aan de hand van de inhoud van m'n koelkast iets over m'n leven of over m'n persoonlijkheid zou moeten zeggen kom ik er niet goed vanaf.![]()
Ik ga een grote pot thee zetten.![]()
Doe er een touwtje om, is Roefje ook weer blijquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen hond, behalve dan een paar knuffels
Hey, da's Total Roef voor jou hé.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe er een touwtje om, is Roefje ook weer blij
quote:
Yoghurt met champignons, waterkers die op de boter groeit, maden in de kaas, dat soort werk?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Soempie het volgende:
Als iemand aan de hand van de inhoud van m'n koelkast iets over m'n leven of over m'n persoonlijkheid zou moeten zeggen kom ik er niet goed vanaf.![]()
Ik ga een grote pot thee zetten.![]()
Inkoppertjequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hey, da's Total Roef voor jou hé.![]()
Ik ga niet met Roef naar het strandquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe er een touwtje om, is Roefje ook weer blij
Ik zie bij zo'n koelkast echt zo'n eenzame vrouw voor me, eind dertig, alleen, met een sigaret en een glas wijn op de bank.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Lijkt op een aflevering van 'niks in de fridge', alleen ben ik bang dat ze hier niets mee kunnen. Heb je de rest opgegeten ofzo?
Oud-Hollands gerecht, bestaat voor een redelijk deel uit vlees van de kop en de nek van het varkenquote:
Je bedoelt typje 'glas te vér' vertolkt door Arjan Ederveen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie bij zo'n koelkast echt zo'n eenzame vrouw voor me, eind dertig, alleen, met een sigaret en een glas wijn op de bank.![]()
En dan kan ze zo uit een tekening van Peter van Straaten zijn gestapt...quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie bij zo'n koelkast echt zo'n eenzame vrouw voor me, eind dertig, alleen, met een sigaret en een glas wijn op de bank.![]()
quote:
Of die vrouw van man bijt hond.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan kan ze zo uit een tekening van Peter van Straaten zijn gestapt...![]()
ieuwwwquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1 kg platte magere platte ribbetjes
rommelkruid of balkenbrijkruid
laurierblad
ui
grof gemalen peper
knoflook
ca 1 kg boekweitmeel
Bereidingswijze
De ribbetjes in een grote pan met water flink lang laten koken en kruiden met laurierblad, ui, grof gemalen peper en knoflook. Nadat ze lekker mals zijn alles door een vergiet overgieten in een andere grote pan. Het vlees van de botten halen, terug doen in de bouillon en opnieuw verhitten. Daarna de rommelkruid of balkenbrijkruid toevoegen. Dan zoveel boekweitmeel zo snel mogelijk in één keer toevoegen tot met snel roeren een erg dikke brij ontstaan is. De brij overgieten in nat gemaakte schaal resp. schalen. De schaal resp. schalen in de koelkast bewaren.
Ik wilde de wiki-link hier neerzetten, maar daar staat de vroegere, nogal smerige, bereidingswijze in
[afbeelding]
Ken ik niet, maar vast wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je bedoelt typje 'glas te vér' vertolkt door Arjan Ederveen.30 minuten
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:35 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk zou ik blij moeten zijn met iemand die rotzooi lekker vindt...
Maar toch..
Station Amsterdam toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef B.ertha het volgende:
BTW, wie van jullie gaan er allemaal naar Iamredleader en Tinuviel, voor de eet-meet?
Ik denk dat ik wel ga
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken iemand en die eet wel eens een broodje zure zult.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken iemand en die eet wel eens een broodje zure zult.
Ik denk dat ik niet ga.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef B.ertha het volgende:
BTW, wie van jullie gaan er allemaal naar Iamredleader en Tinuviel, voor de eet-meet?
Ik denk dat ik wel ga
quote:De Brabantse Keuken - Koos Manders
Brabantse zure zult
1 kg varkenskop (wangen)
200 g varkenstong
100 g varkenshart
200 g zwoerd
2 liter water
3 laurierblaadjes
10 g peperkorrel
5 g zout
10 g nootmuskaat
1 1/2 dl azijn
Zet de varkenskop, tong en hart op met heet water.
Voeg laurier, peperkorrels en zout toe. Breng het geheel aan de kook en laat het ca. 5 uur trekken.
Haal vervolgens vlees en zwoerd van de botten.
Maal het vlees samen met hart en tong fijn in de gehaktmolen of keukenmachine.
Het overgebleven vocht zeven en bij het gemalen vlees doen. Deze massa, onder voortdurend roeren, aan de kook brengen, goed doorlaten koken!!!
Het geheel op smaak brengen met nootmuskaat, azijn en zout.
Het geheel nogmaals goed doorkoken, in een vorm doen en af laten koelen.
Klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
nou ja er zal vast een offciele naam voor zijn, maar bij ons heet het vensterbankpudding:
pudding met laagjes vanillepudding, hagelslag en theebiscuitjes. en dat een paar keer. té lekker
Klinkt simpel en best goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:41 schreef Etcetera het volgende:
nou ja er zal vast een offciele naam voor zijn, maar bij ons heet het vensterbankpudding:
pudding met laagjes vanillepudding, hagelslag en theebiscuitjes. en dat een paar keer. té lekker
is het ookquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
ik ga een filmpje kijken met de family
Zondag 14 oktoberquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Wanneer is die miet eigenlijk?
Andere lijst van ingrediënten:quote:
Ik heb de dvd niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sla je dekbed om je heen en ga Shrek kijken
Ik begin er niet aan hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere lijst van ingrediënten:
1 liter water
250 gram kopvlees van een varken of 250 gram varkenspoelet
125 gram vet spek
75 gram leverpastei
2 theelepels zout
75 gram gewelde rozijnen
1 kopje gemengde kruiden: anijszaad, gemalen kruidnagel, nootmuskaat en gemalen zwarte peper.
250 gram boekweitmeel
bloem
boter.
ik ook nietquote:
Zelfde hier. Inktvisquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet
en ik ben toch echt van het motto, je moet alles geprobeerd hebben![]()
mijn raarste gegeten dingen tot nu toe: kikkerbilletjes (niet lekker) gefrituurde inktvis (best te doen) en ik ben er achtergekomen dat ik garnalen ook wel wegkrijg
Die hoofdjesquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier. InktvisDie napjes.
![]()
Ik heb rendier gegeten (quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet
en ik ben toch echt van het motto, je moet alles geprobeerd hebben![]()
mijn raarste gegeten dingen tot nu toe: kikkerbilletjes (niet lekker) gefrituurde inktvis (best te doen) en ik ben er achtergekomen dat ik garnalen ook wel wegkrijg
m'n moeder pakte het slim aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier. InktvisDie napjes.
![]()
Die heb ik laten liggen. Ik heb een uitsteeksel geprobeerd.quote:
dat snap ik ook niet. je kunt niemand dwingen iets te eten. klaar. als mijn kinderen later iets niet willen, dan hoeft het niet, maar ik probeer ze wel iets te laten proeven. als ze zeuren dat ze vol zijn, maar wel een toetje willen, kunnen ze het shakenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
Ik ben trouwens niet van het motto: je moet alles geprobeerd hebben...
M'n ouders wel.![]()
Daar heb ik wat aan.quote:
Die kun je hier gewoon in de supermarkt halen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb vorige week in Barca paella gegeten die gekleurd was met de inkt van een inktvis.Smaak was goed alleen hield je er een zwarte tong aan over.
![]()
Mja, oke, ik proef ook wel bijna alles. Ben denk ik ook best makkelijk. Maar als ik al gruwel bij het idee, dan echt niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet. je kunt niemand dwingen iets te eten. klaar. als mijn kinderen later iets niet willen, dan hoeft het niet, maar ik probeer ze wel iets te laten proeven. als ze zeuren dat ze vol zijn, maar wel een toetje willen, kunnen ze het shaken
ik wil zelf eigenlijk alles wel proeven, omdat ik vind dat er te veel lekkere dingen te eten te zijn die je normaal niet zult leren kennen als je het niet probeert en dat vind ik wel jammer
dan houdt het bij mij ook op hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, oke, ik proef ook wel bijna alles. Ben denk ik ook best makkelijk. Maar als ik al gruwel bij het idee, dan echt niet.![]()
Ah, het gaat om paellaquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kun je hier gewoon in de supermarkt halen hoor
Alleen kwam ik er vorige week pas achter dat het gekleurd was door inkt
Nee. Echt te moe.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Plasterk het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in?
very smoothquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je 'm hier komen kijken hè
Van de week probeerde een huisgenoot me nog wat te geven: het was vis in oranje drab uit blik, maar hij wist niet wat voor vis want het label was in het Pools, met gekookt ei en een sausje (mayonaise dacht ik), toen toch maar vriendelijk bedanktquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, oke, ik proef ook wel bijna alles. Ben denk ik ook best makkelijk. Maar als ik al gruwel bij het idee, dan echt niet.![]()
ws gewoon tonijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de week probeerde een huisgenoot me nog wat te geven: het was vis in oranje drab uit blik, maar hij wist niet wat voor vis want het label was in het Pools, met gekookt ei en een sausje (mayonaise dacht ik), toen toch maar vriendelijk bedankt
Nee, tonijn zou ik herkend hebben. Het zag er meer uit als haringquote:
Goed, sla ik een dekbed om me heen en dan ga ik hem bij jou kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je 'm hier komen kijken hè
Ik in dit geval niet, vond het er niet heel smakelijk uit zienquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
zoiets zou ik dan gewoon geprobeerd hebben
Eerste keer dat ik dat las was in een Guust Flater stripje, en die at wel meer vreemde dingen. Ik ben er dus ook tijden van overtuigd geweest dat een blik haringen in tomatensaus een grap was, en dat dat niet bestond. Tót ik in een supermarkt ging werkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Mikkie het volgende:
Da's weer eens iets anders dan haring in tomatensaus
9 keerquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:15 schreef Soempie het volgende:
sodeju, ik was dit topic even kwijt. Doe ik: my active topics. Klik ik verdorie 9 keer het verkeerde topic aan. Normaal staat dees altijd bovenaan.
Echt 9 keerIk moet vroeg naar bed vanavond.
![]()
Volgens mij is er stormloop in het feedback topic.quote:
Dag Punt, ik miste je laatst nogquote:
Ja ik weet het eigenlijk niet... Ik heb hier wel af en toe gekeken, maar ik ben ook veel niet op internet geweest. Beetje vage we(e)k(en) achter de rug, overgang vakantie/school brengt me altijd ernstig in de warquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb me hier laatst ook publiekelijk afgevraagd waar je zou uithangen puntje.Tijd voor een verklaring.
![]()
Bied je je aan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook gewoon iemand uitkiezen om een harem mee te beginnen
Ik zat al in die van Sheep toch? Maar ik kan best óók in die van Mikkiequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je mag kiezen, die van Sheep is het grootste, Mikkie heeft er een waar niemand in wil. Je kan ook gewoon iemand uitkiezen om een harem mee te beginnen
Oh, jij zat bij mij?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zat al in die van Sheep toch? Maar ik kan best óók in die van MikkieWant dat vind ik wel een beetje sneu
Jij zei dat je óók best in die van Mikkie kon.quote:
Niet direct, maar als er iemand een goed mission statement en business plan opstelt bestaat er de mogelijkheid om een joint venture up te startenquote:
Tim, jij verdient ook een harem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet direct, maar als er iemand een goed mission statement en business plan opstelt bestaat er de mogelijkheid om een joint venture up te starten
Het is dat ik familie van je ben, anders ging ik zó in je harem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is trouwens wel ongeëmancipeerd dat alleen de heren hier een harem hebben. Misschien start ik er wel eentje![]()
Ik breng dit terug naar één lid.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tim, jij verdient ook een harem.
Als wijs schaap bied ik je een harem van twee leden aan.
Kies maar
Oh dat vind ik tof van jequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is dat ik familie van je ben, anders ging ik zó in je harem.![]()
Misschien verdien je na loop van tijd een 2e plek voor in je haremquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik breng dit terug naar één lid.
ik ben haremloosquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in haar harem?
Dan neem ik met een sluw plan jou in mijn harem, zodat jouw hele harem ook van mij wordtquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik breng dit terug naar één lid.
Maar ik weigerquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan neem ik met een sluw plan jou in mijn harem, zodat jouw hele harem ook van mij wordt![]()
Naar jouw mening werd niet gevraagdquote:
Dan neem ik jou je harem afquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naar jouw mening werd niet gevraagd![]()
Echt niet, moge je een nare verkoudheid krijgen op een moment dat het je niet goed uitkomt!quote:
okquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, moge je een nare verkoudheid krijgen op een moment dat het je niet goed uitkomt!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat biedt lid zijn van Mikkies harem dan? Aangezien Sheep me nu weer niet noemt en ik beledigd ben
Net vond ze het nog zo sneu voor je dat ze bij jouw harem wilde hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor haremleider, je weet niet eens wie er in je harem zitten
* Hawaii_Tim springt in slow-motion voorbijquote:
Hijs mijn forumpapaquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn alletwee waardeloze haremleiders![]()
![]()
Mikkie als grote leider zonder aanhangers
Sheep als chaoot.
![]()
hey Timquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim springt in slow-motion voorbij
"Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!"
Jawelquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij wilt Sheep me niet eens in zn harem![]()
quote:
Dan gaat dit dus wel lukken.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan blijf ik lekker bij Sheep
Ben je blij met wat erin zit?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik overwoog het hoor Mikkie, maar Soempie had je al geclaimd...
Dankje Sjeep![]()
Jaa!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je blij met wat erin zit?![]()
Kom zeg, dat je dat moet overwegen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik overwoog het hoor Mikkie, maar Soempie had je al geclaimd...
Ik snap het al, in jou harem zitten moet een roeping zijnquote:
dat klinkt best foutquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij krijgt nog wel een keer een cadeautje van me
Net wat vla gegeten, I'm goodquote:
komt door je imagequote:
Sorryquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duh! En ik dacht nog wel dat die roep zo hard was, maar je hebt 'm dus nog niet gehoord.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt door je imageen dan een jambersstem eronder denken en je bent klaar
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt door je imageen dan een jambersstem eronder denken en je bent klaar
Hij was bang om aan z'n belofte van een foto te worden gehouden denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry
Maar van Sheep heb ik een cadeautje gekregen! Ik hou van cadeautjes
Waar is geenaam trouwens? van onze date is ook niks meer gekomen
Istie lelijk dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij was bang om aan z'n belofte van een foto te worden gehouden denk ik
Ojaquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had van mij ook een cadeautje kunnen krijgen hoor
Zeg je nu...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had van mij ook een cadeautje kunnen krijgen hoor
Die ene.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
Je moet zuinig zijn op je haremleden Mik.![]()
heb je het nog gepost ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf moet ik met een jambersstemDat heb ik één keer gepost!
Ik vind die Jambers een betje eng:P Vooral zijn stem, een beetje probleemgeil ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je het nog gepost ook
ik heb de afgelopen week meerdere jambersimitaties gehoordzoiets blijft hangen
toch knap dat die man álles ranzig kan laten klinken. denk 'bananenvla' a la jambers
Tis er?quote:
probleemgeilquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind die Jambers een betje eng:P Vooral zijn stem, een beetje probleemgeil ofzo
Nee ik bedoel dat je dat nu wel kàn zeggen, maar dat je dat dus achteraf zegt... ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, dat moet toch niet het lokkertje zijn. Je moet uit jezelf bij mijn harem komen, en niet vanwege het cadeautje. Ik ben de ECI niet.
Daar ging het niet om. Je zit nog te leuren bij PS.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, ik zei toch al dat je nog een cadeautje kreeg?
Ik moet alleen nog even bedenken wat.
ECI is zo erg niet. ze hebben alleen géén aanbod zijn té duur en die verkopers zijn irritant. ik ben er vrij eenvoudig vanaf gekomen gelukkigquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je dat nu wel kàn zeggen, maar dat je dat dus achteraf zegt... ofzo
ECI zuigt![]()
Het contrast tussen de normale persoon en de freak moet wel extra aangedikt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef Etcetera het volgende:probleemgeil
waarom beginnen al die verhalen van 'm altijd met 'overdag <insert gewoon verhaal> maar 's avonds < insert raar verhaal>
Veel plezier in de kroeg!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
veel plezier nog met jambers en harems
Daag!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
Je moet er maar de tijd voor nemenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Gw3PzflYz6oNijmegen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kroeg
wat arrogant.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij blijft toch sowieso mijn diehard-lid
Nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer arrogant aan? Dat is toch juist positief!
hmmquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo was het helemaal niet bedoeld!
Het was zo van: zij was er vanaf het begin bij en is daarom extra tof!
Zoiets als decoratief toiletpapier? Daar zullen ze blij mee zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef Mikkie het volgende:
Daar heb je op zich wel weer een punt. Maar ja, een harem met één vrouw is ook zo schraal hè. 'T is meer voor de vorm, die extra vrouwen erbij
Ik heb jam.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in allemaal lekkere dingen, maar zul je net zien dat de supermarkt dicht is..
Daar zal Soempie blij mee zijn, dat je het niet eens binnen je eigen harem zoekt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in allemaal lekkere dingen, maar zul je net zien dat de supermarkt dicht is..
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar zal Soempie blij mee zijn, dat je het niet eens binnen je eigen harem zoekt.
Of ik ben niet het makkelijkste lid.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mikkie is niet echt de beste haremleider volgens mij
Hoe was de film? Welke film uberhaubt?quote:
ik heb alleen gekeken, ze wilden ineens niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke film hebben jullie gekeken?
En sheep niet, met al die vrouwen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet zeggen, ben blij dat ik in Sheeps 'harem' zit en niet in die van Mikkie. Hij heeft het maar zwaar
dat vecht ik voor hem uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
En sheep niet, met al die vrouwen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |