Ik breng dit terug naar één lid.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tim, jij verdient ook een harem.
Als wijs schaap bied ik je een harem van twee leden aan.
Kies maar
Oh dat vind ik tof van jequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is dat ik familie van je ben, anders ging ik zó in je harem.![]()
Misschien verdien je na loop van tijd een 2e plek voor in je haremquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik breng dit terug naar één lid.
ik ben haremloosquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in haar harem?
Dan neem ik met een sluw plan jou in mijn harem, zodat jouw hele harem ook van mij wordtquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik breng dit terug naar één lid.
Maar ik weigerquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan neem ik met een sluw plan jou in mijn harem, zodat jouw hele harem ook van mij wordt![]()
Naar jouw mening werd niet gevraagdquote:
Dan neem ik jou je harem afquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naar jouw mening werd niet gevraagd![]()
Echt niet, moge je een nare verkoudheid krijgen op een moment dat het je niet goed uitkomt!quote:
okquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, moge je een nare verkoudheid krijgen op een moment dat het je niet goed uitkomt!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat biedt lid zijn van Mikkies harem dan? Aangezien Sheep me nu weer niet noemt en ik beledigd ben
Net vond ze het nog zo sneu voor je dat ze bij jouw harem wilde hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor haremleider, je weet niet eens wie er in je harem zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |