Ja ik weet het eigenlijk niet... Ik heb hier wel af en toe gekeken, maar ik ben ook veel niet op internet geweest. Beetje vage we(e)k(en) achter de rug, overgang vakantie/school brengt me altijd ernstig in de warquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb me hier laatst ook publiekelijk afgevraagd waar je zou uithangen puntje.Tijd voor een verklaring.
![]()
Bied je je aan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook gewoon iemand uitkiezen om een harem mee te beginnen
Ik zat al in die van Sheep toch? Maar ik kan best óók in die van Mikkiequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je mag kiezen, die van Sheep is het grootste, Mikkie heeft er een waar niemand in wil. Je kan ook gewoon iemand uitkiezen om een harem mee te beginnen
Oh, jij zat bij mij?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zat al in die van Sheep toch? Maar ik kan best óók in die van MikkieWant dat vind ik wel een beetje sneu
Jij zei dat je óók best in die van Mikkie kon.quote:
Niet direct, maar als er iemand een goed mission statement en business plan opstelt bestaat er de mogelijkheid om een joint venture up te startenquote:
Tim, jij verdient ook een harem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet direct, maar als er iemand een goed mission statement en business plan opstelt bestaat er de mogelijkheid om een joint venture up te starten
Het is dat ik familie van je ben, anders ging ik zó in je harem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is trouwens wel ongeëmancipeerd dat alleen de heren hier een harem hebben. Misschien start ik er wel eentje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |