Andere lijst van ingrediënten:quote:
Ik heb de dvd niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sla je dekbed om je heen en ga Shrek kijken
Ik begin er niet aan hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere lijst van ingrediënten:
1 liter water
250 gram kopvlees van een varken of 250 gram varkenspoelet
125 gram vet spek
75 gram leverpastei
2 theelepels zout
75 gram gewelde rozijnen
1 kopje gemengde kruiden: anijszaad, gemalen kruidnagel, nootmuskaat en gemalen zwarte peper.
250 gram boekweitmeel
bloem
boter.
ik ook nietquote:
Zelfde hier. Inktvisquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet
en ik ben toch echt van het motto, je moet alles geprobeerd hebben![]()
mijn raarste gegeten dingen tot nu toe: kikkerbilletjes (niet lekker) gefrituurde inktvis (best te doen) en ik ben er achtergekomen dat ik garnalen ook wel wegkrijg
Die hoofdjesquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier. InktvisDie napjes.
![]()
Ik heb rendier gegeten (quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet
en ik ben toch echt van het motto, je moet alles geprobeerd hebben![]()
mijn raarste gegeten dingen tot nu toe: kikkerbilletjes (niet lekker) gefrituurde inktvis (best te doen) en ik ben er achtergekomen dat ik garnalen ook wel wegkrijg
m'n moeder pakte het slim aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier. InktvisDie napjes.
![]()
Die heb ik laten liggen. Ik heb een uitsteeksel geprobeerd.quote:
dat snap ik ook niet. je kunt niemand dwingen iets te eten. klaar. als mijn kinderen later iets niet willen, dan hoeft het niet, maar ik probeer ze wel iets te laten proeven. als ze zeuren dat ze vol zijn, maar wel een toetje willen, kunnen ze het shakenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef Soempie het volgende:
Ik ben trouwens niet van het motto: je moet alles geprobeerd hebben...
M'n ouders wel.![]()
Daar heb ik wat aan.quote:
Die kun je hier gewoon in de supermarkt halen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb vorige week in Barca paella gegeten die gekleurd was met de inkt van een inktvis.Smaak was goed alleen hield je er een zwarte tong aan over.
![]()
Mja, oke, ik proef ook wel bijna alles. Ben denk ik ook best makkelijk. Maar als ik al gruwel bij het idee, dan echt niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet. je kunt niemand dwingen iets te eten. klaar. als mijn kinderen later iets niet willen, dan hoeft het niet, maar ik probeer ze wel iets te laten proeven. als ze zeuren dat ze vol zijn, maar wel een toetje willen, kunnen ze het shaken
ik wil zelf eigenlijk alles wel proeven, omdat ik vind dat er te veel lekkere dingen te eten te zijn die je normaal niet zult leren kennen als je het niet probeert en dat vind ik wel jammer
dan houdt het bij mij ook op hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, oke, ik proef ook wel bijna alles. Ben denk ik ook best makkelijk. Maar als ik al gruwel bij het idee, dan echt niet.![]()
Ah, het gaat om paellaquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kun je hier gewoon in de supermarkt halen hoor
Alleen kwam ik er vorige week pas achter dat het gekleurd was door inkt
Nee. Echt te moe.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Plasterk het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in?
very smoothquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je 'm hier komen kijken hè
Van de week probeerde een huisgenoot me nog wat te geven: het was vis in oranje drab uit blik, maar hij wist niet wat voor vis want het label was in het Pools, met gekookt ei en een sausje (mayonaise dacht ik), toen toch maar vriendelijk bedanktquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, oke, ik proef ook wel bijna alles. Ben denk ik ook best makkelijk. Maar als ik al gruwel bij het idee, dan echt niet.![]()
ws gewoon tonijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de week probeerde een huisgenoot me nog wat te geven: het was vis in oranje drab uit blik, maar hij wist niet wat voor vis want het label was in het Pools, met gekookt ei en een sausje (mayonaise dacht ik), toen toch maar vriendelijk bedankt
Nee, tonijn zou ik herkend hebben. Het zag er meer uit als haringquote:
Goed, sla ik een dekbed om me heen en dan ga ik hem bij jou kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je 'm hier komen kijken hè
Ik in dit geval niet, vond het er niet heel smakelijk uit zienquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
zoiets zou ik dan gewoon geprobeerd hebben
Eerste keer dat ik dat las was in een Guust Flater stripje, en die at wel meer vreemde dingen. Ik ben er dus ook tijden van overtuigd geweest dat een blik haringen in tomatensaus een grap was, en dat dat niet bestond. Tót ik in een supermarkt ging werkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Mikkie het volgende:
Da's weer eens iets anders dan haring in tomatensaus
9 keerquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:15 schreef Soempie het volgende:
sodeju, ik was dit topic even kwijt. Doe ik: my active topics. Klik ik verdorie 9 keer het verkeerde topic aan. Normaal staat dees altijd bovenaan.
Echt 9 keerIk moet vroeg naar bed vanavond.
![]()
Volgens mij is er stormloop in het feedback topic.quote:
Dag Punt, ik miste je laatst nogquote:
Ja ik weet het eigenlijk niet... Ik heb hier wel af en toe gekeken, maar ik ben ook veel niet op internet geweest. Beetje vage we(e)k(en) achter de rug, overgang vakantie/school brengt me altijd ernstig in de warquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb me hier laatst ook publiekelijk afgevraagd waar je zou uithangen puntje.Tijd voor een verklaring.
![]()
Bied je je aan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook gewoon iemand uitkiezen om een harem mee te beginnen
Ik zat al in die van Sheep toch? Maar ik kan best óók in die van Mikkiequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je mag kiezen, die van Sheep is het grootste, Mikkie heeft er een waar niemand in wil. Je kan ook gewoon iemand uitkiezen om een harem mee te beginnen
Oh, jij zat bij mij?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zat al in die van Sheep toch? Maar ik kan best óók in die van MikkieWant dat vind ik wel een beetje sneu
Jij zei dat je óók best in die van Mikkie kon.quote:
Niet direct, maar als er iemand een goed mission statement en business plan opstelt bestaat er de mogelijkheid om een joint venture up te startenquote:
Tim, jij verdient ook een harem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet direct, maar als er iemand een goed mission statement en business plan opstelt bestaat er de mogelijkheid om een joint venture up te starten
Het is dat ik familie van je ben, anders ging ik zó in je harem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is trouwens wel ongeëmancipeerd dat alleen de heren hier een harem hebben. Misschien start ik er wel eentje![]()
Ik breng dit terug naar één lid.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tim, jij verdient ook een harem.
Als wijs schaap bied ik je een harem van twee leden aan.
Kies maar
Oh dat vind ik tof van jequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is dat ik familie van je ben, anders ging ik zó in je harem.![]()
Misschien verdien je na loop van tijd een 2e plek voor in je haremquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik breng dit terug naar één lid.
ik ben haremloosquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in haar harem?
Dan neem ik met een sluw plan jou in mijn harem, zodat jouw hele harem ook van mij wordtquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik breng dit terug naar één lid.
Maar ik weigerquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan neem ik met een sluw plan jou in mijn harem, zodat jouw hele harem ook van mij wordt![]()
Naar jouw mening werd niet gevraagdquote:
Dan neem ik jou je harem afquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Naar jouw mening werd niet gevraagd![]()
Echt niet, moge je een nare verkoudheid krijgen op een moment dat het je niet goed uitkomt!quote:
okquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, moge je een nare verkoudheid krijgen op een moment dat het je niet goed uitkomt!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat biedt lid zijn van Mikkies harem dan? Aangezien Sheep me nu weer niet noemt en ik beledigd ben
Net vond ze het nog zo sneu voor je dat ze bij jouw harem wilde hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor haremleider, je weet niet eens wie er in je harem zitten
* Hawaii_Tim springt in slow-motion voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |