Ik studeer niet meer maar heb wel 2 weken vrij met kerstquote:
ik waarschijnlijk ook welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik studeer niet meer maar heb wel 2 weken vrij met kerst
het lijkt wel werkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:27 schreef Mikkie het volgende:
Zo, net thuis van de uni, ben gesloopt. Superdrukke en hectische dag gehad. Zo op de bank liggen en proberen ff flink te slapen vanavond, want morgen weer de wekker om 8.00u...
Sorry, zo werd Hawaii_Tim genoemd.quote:
welke wedstrijd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Er is voetbal...
Na 30 jaar seizoenkaart ben ik het ook een beetje beu...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ajax speelt, niet echt boeiend dus
voorronde CLquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu al Europees voetbal?
Ik heb een PSV clubcardquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 30 jaar seizoenkaart ben ik het ook een beetje beu...
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb me daar vorig jaar weer eens vermaakt na vele jaren...
Waar is guusje heen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee
hee
Davinia en PR hebben een zoontje
Hij heet Eli
Gefeliciteerd Physics en Davinia als jullie dit ooit nog lezen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee
hee
Hij heet Eli
Ik zat het me net vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Nieuwe naam
Enneh, hij ligt nu lief te slapen in de wieg![]()
![]()
![]()
Puntenslijpsel, lurk jij in Zwangerschap en Geboorte?
Of hou je onze website goed in de gaten?
Nou..mij werd gevraagd even niets te zeggen. Leek me dat dat aan de ouders voorbehouden was, niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mocht het nog niet gezegd worden
Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik d8, die hebben wat anders aan hun hoofd ...
Sorry!
Welnee, Europa Cup is veel leuker.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Toch jammer dat Ajax geen CL speelt dit jaar
En ik ben alweer terug. Eigenlijk ben ik namelijk best slaperig, toch maar even er heen geweest en vond het er nogal warm en druk. Even een rondje gemaakt om te kijken of er mensen waren die ik kende, en dat waren er niet zoveel. Dus maar weer naar huis, en dan ga ik gewoon morgen naar het eindfeestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ga naar de disco om toch nog een beetje intro-gevoel mee te maken. Vind het niks om op tijd te gaan slapen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee
hee
Hij heet Eli
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Nieuwe naam
Enneh, hij ligt nu lief te slapen in de wieg![]()
![]()
![]()
Puntenslijpsel, lurk jij in Zwangerschap en Geboorte?
Of hou je onze website goed in de gaten?
Aangezien pappa wat minder literair ingesteld is, is mijn verhaal wat korter. Davinia heeft het geweldig gedaan, ze heeft de weeėn perfect opgevangen en een mooi kind gebaard. En ze heeft mij niet één keer uitgescholdenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En nu leuk nieuws: Eli is vanochtend om 11:13u geboren!!!
Gewicht 3828g, lengte onbekend.
Korte samenvatting:
11 uur gisteravond: voorweeen
verkast nar de bank, want liggend is het geen doen die krampen
ongeveer 3 kwartier toch nog kunnen slapen
om half 4 duren de krampen toch wel langer en doen we de douche-test, en welja de weeen worden sterker. alles nog prima te houden.
om half 6 vlos gebeld, komt om 6 uur, 3 cm ontsluiting.
we hebben contact om 8 uur en spreken om 10 uur af in het zkh
om haf 10 zijn we er.
om vijf voor tien breken vliezen, er komt erwtensoep uit, dus medische indicatie
om vijf over tien 6 cm ontsluiting
om half elf 10 (!!!!) cm ontsluiting en mogen we persen
ik krijs werkelijk de hele boel bij elkaar, want weet niet helemaal wat te doen.
als ik eenmaal doorheb wat te doen, kan ik het ook in stilte. heb eerst niet helemaal door wat nu precies de perswee is, want het beperkt zich tot een licht druk op anus. en dan komt het hoofdje... laten we het erop houden dat ik aan de strepsils moet vanavond...
ik ben een beetje uitgescheurd, maar als het hoofdje staat herstelt de hartslag niet niet meer tot boven de 60, dus knip (buiten wee om, denk ik, maar niets gevoeld) duwen op buik, persen, trekken, et voila, Eli is er!
Totaal een half uur geperst. (En een beetje meegepoept. Ach, boeien)
Foto's en uitgebreid bevallingsverhaal volgen.
Los van de knip (3 hechtingen intern, 6 extern) en de ontzettende laksheid van het personeel nadat Eli geboren is, was het een hele bijzondere ervaring. Dat je tijdens een wee totaal van de wereld bent, en binnen een seconde daarna weer gewoon een gesprek kan voeren, vind ik er bijzonder.
Dan ben ik toch benieuwd wie die iemand anders isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee oke :p en ik hoorde het ook weer van iemand anders
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi Allemaal,
bedankt voor de leuke reacties. [afbeelding]
Het verslagje dat Davinia op het OUD-forum heeft geplaatst:
Aangezien pappa wat minder literair ingesteld is, is mijn verhaal wat korter. Davinia heeft het geweldig gedaan, ze heeft de weeėn perfect opgevangen en een mooi kind gebaard. En ze heeft mij niet één keer uitgescholden.
quote:Nu onze eerste nacht gehad, het mannetje wil nog niet echt goed drinken, tot frustratie van Davinia. Daarnaast heeft hij voor de bevalling in het vruchtwater gepoept en daar weer van gedronken. Jech, en dat vindt Eli ook want hij werd een aantal keer wakker met maagkrampjes.
52 centimeter en 3800 gram, da's een mooie babyquote:Maar wat is het een schatje. De foto die MM hierboven heeft geplaatst in niet het meest charmant, maar het pakje dat hij aanheeft, heeft hij van Davinia's moeder gekregen (die al twee jaar geleden is overleden) en heeft dus emotionele waarde.
Zometeen komt de kraamhulp en mag hij hopelijk voor het eerst in badje.
O ja, we hebben zelf inmiddels er maar een meetlat bijgepakt, want dat durven ze in het ziekenhuis niet meer, en hij is 52 cm, volgens onze expertmeting.
quote:Dan ben ik toch benieuwd wie die iemand anders is. We hadden iamredleader al vantevoren gevraagd om niet te posten omdat we zeker wisten dat hij als een van de eersten het zo horen, maar dit soort dingen gaan altijd zo snel rond. Leuk toch
![]()
Helaas vakerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:16 schreef iamredleader het volgende:
jakkes, maar dat was gelukkig maar 1 keer
Bezoek is 'altijd' welkom, maar bel even voor je wilt langskomen, om te zien of het uitkomt, of het niet al te druk is en of we niet net slapen. We gaan geen agenda bijhouden met afspraken, hebben we geen zin in.quote:Wanneer kunnen we trouwens langskomen? Vanavond eventueel? Of zijn moeder en kind nog heel erg moe van de bevalling?
Onder voorbehoud - Tinuviel zal rond kwart voor acht thuis zijn, dus rond acht uur?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas vaker![]()
[..]
Bezoek is 'altijd' welkom, maar bel even voor je wilt langskomen, om te zien of het uitkomt, of het niet al te druk is en of we niet net slapen. We gaan geen agenda bijhouden met afspraken, hebben we geen zin in.
Ik bel je vanmiddag wel even.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Onder voorbehoud - Tinuviel zal rond kwart voor acht thuis zijn, dus rond acht uur?
En je website is even "offline", komt het zo weer goed?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik bel je vanmiddag wel even.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:gefeliciteerd PR en DH
![]()
![]()
wat ziettie er heerlijk mopperig uit op die foto![]()
Hij lijkt echt sprekend op babyfoto's van Davinia, echt geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het zo knap dat je zoiets kunt zienecht waar, ik zie mezelf later al:
'oh wat lieieief hij lijkt op z'n mammie (of pappie)'
ik: 'euh.. oh jaoh. leuk
![]()
'
in zulke gevallen zeg je gewoon 'wat een lief kind'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je ooit op kraamvisite moet en je hebt geen zin, dan roep je bij binnenkomst:
'wat een lelijk kindje...het lijkt op zijn moeder'
dan ben je er zo vanaf.![]()
ah dat is natuurlijk een manier om het te vergelijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij lijkt echt sprekend op babyfoto's van Davinia, echt geweldigIk ga later vandaag die foto op de website nog vervangen, het is tot nu toe de enige grote foto waarop Eli zijn oogjes open heeft. Hij is daar nog geen half uur oud.
Collega's hier vinden het een prachtige baby, en of ik hem morgen even wil meenemen naar werkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij lijkt echt sprekend op babyfoto's van Davinia, echt geweldigIk ga later vandaag die foto op de website nog vervangen, het is tot nu toe de enige grote foto waarop Eli zijn oogjes open heeft. Hij is daar nog geen half uur oud.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Visual: Pitt en ik. Bij de kleine voor de wieg. 'Blijf eens stilliggen, papa en mama moeten ff checken. Nee stilliggen. STILLIGGEN!!' ik: wat heb je ook een vervelend kind. Pitt: mijn kindhet is jouw kind'
Sorry.... ik dwaal af
het erge is dat zoiets ook nog best kan gebeuren ookquote:
Ik vraag me trouwens af waarom ik niet tot het lijstje gelukkigen behoor die het nieuws vers van de pers hoorden? Had eigenlijk wel verwacht iets van jullie te horen en vond het eerlijk gezegd jammer om het via fok te vernemenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:16 schreef iamredleader het volgende:
ik heb na jullie sms'je m'n vrouw, ouders, broers en Nembrionic gebeld/ge-sms't, en aan Nembrionic gevraagd hier nog niks te posten
dus ik weet niet hoe Puntenslijpsel het nieuws zo snel heeft gehoord, maar je hebt gelijk, zulke dingen gaan altijd snel.
De kritische kennis vriendin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af waarom ik niet tot het lijstje gelukkigen behoor die het nieuws vers van de pers hoorden? Had eigenlijk wel verwacht iets van jullie te horen en vond het eerlijk gezegd jammer om het via fok te vernemen![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het erge is dat zoiets ook nog best kan gebeuren ook![]()
wij zijn echt een apart stel
ik mag jullie nu alquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gisteravond, Tinuviel en ik liggen in ons net opgebouwde bed. Aan haar kant: genoeg ruimte voor een klein nachtkastje, verder niks. Aan mijn kant: veel ruimte.
Tinuviel: "de wieg komt aan jouw kant te staan"
iamredleader: "![]()
![]()
"
Tinuviel: "en we gaan niet van kant ruilen. Jouw helft van de baby huilt, dus jij mag opstaan"
iamredleader: "Oh, en dan mag ik zeker ook de borstvoeding doen?"
Tinuviel: ""
![]()
quote:
waar wonen julliequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dan mag jij de luiers verschonen
![]()
ja en dan nog meer luiers verschonenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jammer. Want daar wonen PR en DaviniaHR en Eli ook.
Nou nee, geen familie. Maar ik ben getrouwd met Tinuviel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie allemaal familie van elkaar? PR, Davinia, Red, Tinuviel, Asmo en MaJo?
Helaas, nee. Stuur maar een sms'je andersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef MaJo het volgende:
Iamred, heb je mijn PM ontvangen? Kreeg een foutmelding...
Waar is "hierheen"?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja en dan nog meer luiers verschonen
als jullie hierheen gaan verhuizen wil ik er over nadenken
Hehe, dat zou je bijna denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie allemaal familie van elkaar? PR, Davinia, Red, Tinuviel, Asmo en MaJo?
het noorden des landsquote:
nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:59 schreef iamredleader het volgende:
SNELSOEMP!
Je hebt smsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, nee. Stuur maar een sms'je anders![]()
Ja, dat vond ik toch wat vreemd. Waarom doen ze dat niet? Dat moet toch geregistreerd worden of niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:07 schreef PhysicsRules het volgende:
O ja, we hebben zelf inmiddels er maar een meetlat bijgepakt, want dat durven ze in het ziekenhuis niet meer, en hij is 52 cm, volgens onze expertmeting.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef MaJo het volgende:
Hehe we vinden elkaar zeker liev(alles is weer goed). Ik ga misschien ook mee naar baby Eli, even kijken of ik eerder weg kan van mijn werk
Ja, vond het ook al wat apart, dat ze dat niet hebben gedaan... maar goed, baby is gezond, vanavond kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat vond ik toch wat vreemd. Waarom doen ze dat niet? Dat moet toch geregistreerd worden of niet?
Om het kind te kunnen meten moeten ze de beentjes helemaal strekken en dat kan nadelig zijn voor het kind. Vandaar dat ze het niet meer doen. Relevant is de informatie ook niet, want het zegt niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toch wat vreemd. Waarom doen ze dat niet? Dat moet toch geregistreerd worden of niet?
En hebben jullie nog wel redelijk kunnen slapen eigenlijk?
Nogmaals gefeliciteerd
Ook van Soempie trouwens
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee
hee
Hij heet Eli
Op inknippen na dus goed verlopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi Allemaal,
bedankt voor de leuke reacties. [afbeelding]
Het verslagje dat Davinia op het OUD-forum heeft geplaatst:
[..]
Aangezien pappa wat minder literair ingesteld is, is mijn verhaal wat korter. Davinia heeft het geweldig gedaan, ze heeft de weeėn perfect opgevangen en een mooi kind gebaard. En ze heeft mij niet één keer uitgescholden.
Nu onze eerste nacht gehad, het mannetje wil nog niet echt goed drinken, tot frustratie van Davinia. Daarnaast heeft hij voor de bevalling in het vruchtwater gepoept en daar weer van gedronken. Jech, en dat vindt Eli ook want hij werd een aantal keer wakker met maagkrampjes.
Maar wat is het een schatje. De foto die MM hierboven heeft geplaatst in niet het meest charmant, maar het pakje dat hij aanheeft, heeft hij van Davinia's moeder gekregen (die al twee jaar geleden is overleden) en heeft dus emotionele waarde.
Zometeen komt de kraamhulp en mag hij hopelijk voor het eerst in badje.
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wie die iemand anders is. We hadden iamredleader al vantevoren gevraagd om niet te posten omdat we zeker wisten dat hij als een van de eersten het zo horen, maar dit soort dingen gaan altijd zo snel rond. Leuk toch
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dat is natuurlijk een manier om het te vergelijken
Visual: Pitt en ik. Bij de kleine voor de wieg. 'Blijf eens stilliggen, papa en mama moeten ff checken. Nee stilliggen. STILLIGGEN!!' ik: wat heb je ook een vervelend kind. Pitt: mķjn kindhet is jóśw kind'
Sorry.... ik dwaal af![]()
Jongensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gisteravond, Tinuviel en ik liggen in ons net opgebouwde bed. Aan haar kant: genoeg ruimte voor een klein nachtkastje, verder niks. Aan mijn kant: veel ruimte.
Tinuviel: "de wieg komt aan jouw kant te staan"
iamredleader: "![]()
![]()
"
Tinuviel: "en we gaan niet van kant ruilen. Jouw helft van de baby huilt, dus jij mag opstaan"
iamredleader: "Oh, en dan mag ik zeker ook de borstvoeding doen?"
Tinuviel: ""
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
PR en Davinia, gefeliciteerd!!!Wat zullen jullie blij zijn...... leuk hoor
Genietze de komende tijd!!!!!
Wat is je POP??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
het wordt weer druk hier
ik weet niks voor m'n POP
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
het wordt weer druk hier
ik weet niks voor m'n POP
Persoonlijk Ontwikkelings Planquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is je POP??
En doe je hier geen bakken inspiratie op dan?
dat lijkt me het handigstequote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup, iedereen komt weer buurten!
En je POP - ik had hetzelfde probleem, wist ook niet precies wat nou in te vullen. Dus maar een klein beetje vaag gebleven![]()
Ohja..... klinkt belabberd, ik krijg altijd de kriebels van dat soort termenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkelings Plan
ik kan er moeilijk inzetten dat ik wil leren hoe ik kindjes meet lijkt me
Ook lekker lang geslapen? Ik was om half 10 gaan slapen, en werd om half 8 wakker. God wat had ik dat nodig zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Minder koppijn, iets grotere oogjes, ik ga vooruit!
maar ik weet eigenlijk niet eens wat m'n vak wordtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja..... klinkt belabberd, ik krijg altijd de kriebels van dat soort termen
Wat wil je leren, lijkt me nogal logisch: steengoed worden in je vak toch?En hoe je dat zo snel mogelijk voor elkaar krijgt
Ik was om 9 uur compleet over mijn slaap heen, sliep uiteindelijk om half 12. Om half 12 werd ik ook weer wakker, 12 uur geslapenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook lekker lang geslapen? Ik was om half 10 gaan slapen, en werd om half 8 wakker. God wat had ik dat nodig zegAlsnog mn dag maar met aspirines begonnen trouwens, want ik ben verkouden niet te zuinig....
![]()
Voortaan beter voor mezelf zorgen is het voornemen
Tijd voor:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet aan welke competenties ik wil werken
Pas je op voor de aap orang-outang??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef iamredleader het volgende:ik ga het archief in, dossiers zoeken. Ben dus ff een tijdje weg
rot-archief met z'n krappe gangetjes, oude muffe dossiers en slechte verlichting
![]()
heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt meer als een soort Persoonlijk Kwellings Plan![]()
Maar veel succes er nog mee, ik ga naar een afspraak
klinkt gezelligquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef iamredleader het volgende:ik ga het archief in, dossiers zoeken. Ben dus ff een tijdje weg
rot-archief met z'n krappe gangetjes, oude muffe dossiers en slechte verlichting
![]()
Dat lijkt me logischquote:
het doet me denken aan zo'n meditatie/zweet/indianen hut waar je in gaat zitten om er voor te zorgen dat je goede ideeen krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch
Weet je wel wįt het is?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het doet me denken aan zo'n meditatie/zweet/indianen hut waar je in gaat zitten om er voor te zorgen dat je goede ideeen krijgen
hoop ik
waar tv kijken wel niet goed voor isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
In dit geval een Azteekse versie welliswaar
Maar je kunt ook gewoon naar de sauna gaan met een bakje paddos natuurlijk
Het was toch een voorrang-oetang?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas je op voor de aap orang-outang??
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
@Iamred: tja asmo is niet meer zo goed te bereiken tegenwoordig. Ik sprak net Suus en die wilde misschien ook mee als dat kan? maar goed eerst even kijken of ik uberhaupt wel kan
Alleen als 'ie van rechts komtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was toch een voorrang-oetang?![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/12504
Dit is wat er gebeurt als je een school neemt die aan beide kanten van de weg zit en die bovenlangs een zebrapad heeft en onderlangs een tunnel en je neemt 94 leerlingen
Nee, nooit gelezen, staat nog ergens op m'n boekenlijstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als 'ie van rechts komt
Je hebt Discworld niet gelezen zeker?
Zou je nog steeds om 6 uur vertrekken of is dat alleen als Asmo meegaat? 6 uur gaat me wel lukken namelijk, maar eerder dan dat helaas niet... Ik zal vragen of Suus je beltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb 3 plekjes in de auto (middelste zit achterin is op dit moment bij m'n ouders), dus als Suus me wil bellen, geen probleem!
![]()
Asmo gaat niet mee. En ik heb PhysicsRules gesproken, hij kan (natuurlijk) niet beloven dat we om 20:00 langs kunnen komen. Als moeder en kind moe zijn, moet iedereen weg en is er geen bezoek meer gewenstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou je nog steeds om 6 uur vertrekken of is dat alleen als Asmo meegaat? 6 uur gaat me wel lukken namelijk, maar eerder dan dat helaas niet... Ik zal vragen of Suus je belt
Dan gaat het helaas over, kan niet eerder dan half 6 hier weg. Had me wel leuk geleken, wil jullie nieuwe huisje ook graag zien. Maar dan kom ik gauw eens langs (aangezien ik ook in Amsterdam ga studeren vanaf volgende week ben ik er vrijwel dagelijksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmo gaat niet mee. En ik heb PhysicsRules gesproken, hij kan (natuurlijk) niet beloven dat we om 20:00 langs kunnen komen. Als moeder en kind moe zijn, moet iedereen weg en is er geen bezoek meer gewenstdus ja, 17:00 vertrek, normale tijd. En ik heb nog niks gehoord van Suus, enig idee hoe laat ze zal bellen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat het helaas over, kan niet eerder dan half 6 hier weg. Had me wel leuk geleken, wil jullie nieuwe huisje ook graag zien. Maar dan kom ik gauw eens langs (aangezien ik ook in Amsterdam ga studeren vanaf volgende week ben ik er vrijwel dagelijks) Van Suus niets meer gehoord dus ga daar maar niet meer van uit
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4nRNYG_xM2U&mode=related&search=![]()
![]()
Daar maak ik graag gebruik vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
joepie! Dan kom je vast regelmatig bij ons eten
![]()
Gelukkig wel jaquote:Jammer dat vandaag dan niet doorgaat, maar Eli zal er nog wel een tijdje zijndus kans genoeg om hem te gaan bewonderen
![]()
Ik dacht dat wel dat het maandag begon ja. Alleen kan ik dan niet ivm UvA intro feestje 's avondsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: weet je al iets meer over de quiz toevallig? Of wordt dat maandag bekend?
Dit weekend naar Brussel
Brussels Bierweekend
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef MaJo het volgende:
Daar maak ik graag gebruik vanHeb wel weer zin in een lekkere koshere maaltijd
Vooral de eiersalade
![]()
Alleen heb ik echt stomme lestijden, elke dag 2 uur en dan van die stomme tijden als van 11 tot 13 en van 13 tot 15Moet echt even kijken hoe ik dat met werk ga doen
![]()
quote:Gelukkig wel jaMisschien is het voor Mich en Davinia ook wel lekker om nog een beetje rust aan hun hoofd te hebben, dan kom ik gewoon ergens volgende week een keertje langs
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: weet je al iets meer over de quiz toevallig? Of wordt dat maandag bekend?
Studentenfeestjes zijn natuurlijk eindeloos belangrijker en leuker dan quizzen in een muffe pubquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat wel dat het maandag begon ja. Alleen kan ik dan niet ivm UvA intro feestje 's avondsDat geldt ook voor Suus en Lotte heeft die dag ook intro dingen. Dus denk dat we de keer daarna weer mee gaan doen
Vakantie? (quote:Ik ga naar Parijs
Je weet dat dit omgekeerd ook het geval isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je weet het, je bent altijd van harte welkom
![]()
[..]
Ik hoop hetquote:precies, en ook daar ben je vast van harte welkom.
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Studentenfeestjes zijn natuurlijk eindeloos belangrijker en leuker dan quizzen in een muffe pub
[..]
Tja vond dat ik nog niet genoeg weg was geweest dit jaarquote:Vakantie? ()
Ik ben er vorig jaar nog geweest maar echt bekoren kan de stad me niet
Die schaamt zich vast nog door zijn dronken gedrag tijdens de Lowlands meetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is Neleos eigenlijk?
Ik vond het ook maar een waardeloze stad eigenlijk. Als je dan toch niet ver weg gaat, ga dan naar Gentquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Studentenfeestjes zijn natuurlijk eindeloos belangrijker en leuker dan quizzen in een muffe pub
[..]
Vakantie? ()
Ik ben er vorig jaar nog geweest maar echt bekoren kan de stad me niet
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die schaamt zich vast nog door zijn dronken gedrag tijdens de Lowlands meet![]()
Zal ik zeker doen binnenkortquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik zwaai af, ga lekker naar Amstelveen!Nem, je moet komen kijken naar de flat!
Brugge schijnt ook heel leuk te zijn maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar een waardeloze stad eigenlijk. Als je dan toch niet ver weg gaat, ga dan naar Gent![]()
Luxemburg leek in mijn ogen meer een soort 'werk stad' (zie ook: Frankfurt, Geneve) - maar dat kan inmiddels wel veranderd zijn natuurlijk, is alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brugge schijnt ook heel leuk te zijn maar dat weet ik niet zeker.
Luxemburg heb ik ook ooit een van mijn leukste feestavonden ooit gehad
Parijs wordt altijd romantisch genoemd maar als Parijs iets is, dan is het NIET romantisch
Nou..Luxemburg kun je het heel gemakkelijk totaal niet naar je zin hebben. Wij hebben het destijds toevallig enorm getroffen. We kwamen een leuk tentje tegen en onderweg 2 Nederlandse studentes die er een tijdje woonden dus die wisten precies de leuke plekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Luxemburg leek in mijn ogen meer een soort 'werk stad' (zie ook: Frankfurt, Geneve) - maar dat kan inmiddels wel veranderd zijn natuurlijk, is alweer een tijdje geleden.
Die brug in het midden van de stad is wel geinig natuurlijk.
Ze meten niet omdat ze dan de beentjes recht moeten trekken en dan kunnen ze uit de kom schieten, vandaar...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hebben jullie nog wel redelijk kunnen slapen eigenlijk?
Nogmaals gefeliciteerd
Ook van Soempie trouwens
Ik had het inmiddels begrepenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ze meten niet omdat ze dan de beentjes recht moeten trekken en dan kunnen ze uit de kom schieten, vandaar...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/12504
Dit is wat er gebeurt als je een school neemt die aan beide kanten van de weg zit en die bovenlangs een zebrapad heeft en onderlangs een tunnel en je neemt 94 leerlingen
oudquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4nRNYG_xM2U&mode=related&search=![]()
![]()
? Leg uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die schaamt zich vast nog door zijn dronken gedrag tijdens de Lowlands meet![]()
Ehm, Neleos was een beetje dronken en werd daardoor nogal aanhankelijkquote:
Wie heeft ie allemaal besprongen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ehm, Neleos was een beetje dronken en werd daardoor nogal aanhankelijk![]()
Mij en Lienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie heeft ie allemaal besprongen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:04 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij schaamt ie zich
Laatste bezoek: 1 dag, 19 uur geleden.
Maar zijn laatste post is 18 dagen geleden: AKQ Slowchat deel 227: Fok!ken in Italie!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ehm, Neleos was een beetje dronken en werd daardoor nogal aanhankelijk![]()
leuk hop dat je het redt, welke krant trouwens?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens, ik heb vrijdag een sollicitatie bij een grote landelijke krant
Dankzij die reactie blijft ie nog langer weg denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Neleos als je dit leest: Het is je al vergeven hoor![]()
(overigens verbaasd het me als hij er nog iets van herinnert, hij was best ver heen)
Welke grote landelijke krant?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Hij zou binnenkort weer langskomen, zei hij op msnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dankzij die reactie blijft ie nog langer weg denk ik
Je hebt hem erop gewezen dat we nu allemaal op de hoogte zijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij zou binnenkort weer langskomen, zei hij op msn
Nee gek!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hebt hem erop gewezen dat we nu allemaal op de hoogte zijn?
De tweede grootstequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welke grote landelijke krant?
hč, jammerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee gek!laatst sprak ik hem en dat zei hij, net voordat hij ging
Nee ik heb nog geen boom in huis gehaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Al bezig met de voorbereidingen?
Nope Spitsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De Metro dus
Tenzij jij alleen betaalkranten meetelt
Maar durf je het niet te zeggen?
Haast je dan maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen boom in huis gehaald
Weet jij nog een goed adresje waar ze ze voor weinig verkopen?quote:
http://www.kerstboom.nlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet jij nog een goed adresje waar ze ze voor weinig verkopen?
quote:
Kan ik lekker blijven fokkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoef je niet eens meer naar buiten deze kerst![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kan ik lekker blijven fokken![]()
Pas je wel op, het kan gevaarlijk zijn, tenminste, dat is mij verteld.quote:
Wat eten we?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens WIkipedia heeft Kelly (destijds nog als jongen) meegzongen met het Tietenlied van Kinderen voor Kinderen. Tekst: Tieeeeten, ik krijg tieten
Dat zuigt. Ik moet zo ook nog wat gaan halen. Maar weet niet of huisgenoten voor zichzelf al wat hebben en heb geen zin om het te gaan vragen eigenlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Mikkie het volgende:
En ik kom er nu net achter dat ik geen bakboter heb..
Ook een optie natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ff snel een retourtje supermarkt
En wat was het? Aardbeien met chocoladesaus?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik heb net ook weer gekookt
wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik heb net ook weer gekookt
Wie ben je dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope SpitsTja ik gooi dat soort dingen liever niet op internet, maar ach, bijna iedereen weet inmiddels toch al wie ik ben
macaroni bolo dusquote:
Van wie, ben nieuwsgierig naar de wereld van Tamtamquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hoorde het en ben meteen naar jullie website gehold
Harstikke gefeliciteerd. Hoe gaat het met je?
ow, via Fok. Ik dacht bijna dat je via een ander kanaal wat gehoord had,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neenee de macaroni maak ik niet zelfde saus
En PR, ik weet eigenlijk niet meer van wie... madmaster ofzo?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
iedereen is mythbusters kijken waarschijnlijk
quote:
We willen niet alles weten hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ga es een bruine beer bevrijden
En eerder op de dag deed iedereen nog zo geboeid toen Davinia wat uitpoeptequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We willen niet alles weten hoor![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En eerder op de dag deed iedereen nog zo geboeid toen Davinia wat uitpoepte
Maar goed, dan vertel ik niet hoe lang hij was en wat hij woog
Hey Nesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:12 schreef Nesle het volgende:ben ik ook weer es
school is meteen weer begonnen, hallo hw
PR, gefeliciteerd met jullie zoontje![]()
Digitale cameraquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
De foto is vandaag gemaakt, slimmerd.![]()
Ja maar mikkie hoort gewoon om fotos te vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
De foto is vandaag gemaakt, slimmerd.![]()
En het is een zekerheidje, wij hoeven er niet om te vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies
Het is gewoon onderdeel van m'n Mikkie-image
Ja, dat zou het 12e gebod moeten wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leve de voorspelbaarheid.
En toch zou je denken, dat als het zo voorspelbaar is... dat de vaste AKQ'ers uit zichzelf foto's plaatsen
Je ging toch naar Parijs?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Niet iedereen krijgt gaten in z'n geheugen van drank hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Neleos als je dit leest: Het is je al vergeven hoor![]()
(overigens verbaasd het me als hij er nog iets van herinnert, hij was best ver heen)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens WIkipedia heeft Kelly (destijds nog als jongen) meegzongen met het Tietenlied van Kinderen voor Kinderen. Tekst: Tieeeeten, ik krijg tieten
Ik heb al 2 dagen geen olie in huis. Dat is ook behoorlijk ruk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Mikkie het volgende:
En ik kom er nu net achter dat ik geen bakboter heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |