Ik zat het me net vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Nieuwe naam
Enneh, hij ligt nu lief te slapen in de wieg![]()
![]()
![]()
Puntenslijpsel, lurk jij in Zwangerschap en Geboorte?
Of hou je onze website goed in de gaten?
Nou..mij werd gevraagd even niets te zeggen. Leek me dat dat aan de ouders voorbehouden was, niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mocht het nog niet gezegd worden
Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik d8, die hebben wat anders aan hun hoofd ...
Sorry!
Welnee, Europa Cup is veel leuker.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Toch jammer dat Ajax geen CL speelt dit jaar
En ik ben alweer terug. Eigenlijk ben ik namelijk best slaperig, toch maar even er heen geweest en vond het er nogal warm en druk. Even een rondje gemaakt om te kijken of er mensen waren die ik kende, en dat waren er niet zoveel. Dus maar weer naar huis, en dan ga ik gewoon morgen naar het eindfeestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ga naar de disco om toch nog een beetje intro-gevoel mee te maken. Vind het niks om op tijd te gaan slapen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee
hee
Davinia en PR hebben een zoontje
Hij heet Eli
Gefeliciteerd Physics en Davinia als jullie dit ooit nog lezen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Nieuwe naam
Enneh, hij ligt nu lief te slapen in de wieg![]()
![]()
![]()
Puntenslijpsel, lurk jij in Zwangerschap en Geboorte?
Of hou je onze website goed in de gaten?
Aangezien pappa wat minder literair ingesteld is, is mijn verhaal wat korter. Davinia heeft het geweldig gedaan, ze heeft de weeën perfect opgevangen en een mooi kind gebaard. En ze heeft mij niet één keer uitgescholdenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En nu leuk nieuws: Eli is vanochtend om 11:13u geboren!!!
Gewicht 3828g, lengte onbekend.
Korte samenvatting:
11 uur gisteravond: voorweeen
verkast nar de bank, want liggend is het geen doen die krampen
ongeveer 3 kwartier toch nog kunnen slapen
om half 4 duren de krampen toch wel langer en doen we de douche-test, en welja de weeen worden sterker. alles nog prima te houden.
om half 6 vlos gebeld, komt om 6 uur, 3 cm ontsluiting.
we hebben contact om 8 uur en spreken om 10 uur af in het zkh
om haf 10 zijn we er.
om vijf voor tien breken vliezen, er komt erwtensoep uit, dus medische indicatie
om vijf over tien 6 cm ontsluiting
om half elf 10 (!!!!) cm ontsluiting en mogen we persen
ik krijs werkelijk de hele boel bij elkaar, want weet niet helemaal wat te doen.
als ik eenmaal doorheb wat te doen, kan ik het ook in stilte. heb eerst niet helemaal door wat nu precies de perswee is, want het beperkt zich tot een licht druk op anus. en dan komt het hoofdje... laten we het erop houden dat ik aan de strepsils moet vanavond...
ik ben een beetje uitgescheurd, maar als het hoofdje staat herstelt de hartslag niet niet meer tot boven de 60, dus knip (buiten wee om, denk ik, maar niets gevoeld) duwen op buik, persen, trekken, et voila, Eli is er!
Totaal een half uur geperst. (En een beetje meegepoept. Ach, boeien)
Foto's en uitgebreid bevallingsverhaal volgen.
Los van de knip (3 hechtingen intern, 6 extern) en de ontzettende laksheid van het personeel nadat Eli geboren is, was het een hele bijzondere ervaring. Dat je tijdens een wee totaal van de wereld bent, en binnen een seconde daarna weer gewoon een gesprek kan voeren, vind ik er bijzonder.
Dan ben ik toch benieuwd wie die iemand anders isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee oke :p en ik hoorde het ook weer van iemand anders
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi Allemaal,
bedankt voor de leuke reacties. [afbeelding]
Het verslagje dat Davinia op het OUD-forum heeft geplaatst:
Aangezien pappa wat minder literair ingesteld is, is mijn verhaal wat korter. Davinia heeft het geweldig gedaan, ze heeft de weeën perfect opgevangen en een mooi kind gebaard. En ze heeft mij niet één keer uitgescholden.
quote:Nu onze eerste nacht gehad, het mannetje wil nog niet echt goed drinken, tot frustratie van Davinia. Daarnaast heeft hij voor de bevalling in het vruchtwater gepoept en daar weer van gedronken. Jech, en dat vindt Eli ook want hij werd een aantal keer wakker met maagkrampjes.
52 centimeter en 3800 gram, da's een mooie babyquote:Maar wat is het een schatje. De foto die MM hierboven heeft geplaatst in niet het meest charmant, maar het pakje dat hij aanheeft, heeft hij van Davinia's moeder gekregen (die al twee jaar geleden is overleden) en heeft dus emotionele waarde.
Zometeen komt de kraamhulp en mag hij hopelijk voor het eerst in badje.
O ja, we hebben zelf inmiddels er maar een meetlat bijgepakt, want dat durven ze in het ziekenhuis niet meer, en hij is 52 cm, volgens onze expertmeting.
quote:Dan ben ik toch benieuwd wie die iemand anders is. We hadden iamredleader al vantevoren gevraagd om niet te posten omdat we zeker wisten dat hij als een van de eersten het zo horen, maar dit soort dingen gaan altijd zo snel rond. Leuk toch
![]()
Helaas vakerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:16 schreef iamredleader het volgende:
jakkes, maar dat was gelukkig maar 1 keer
Bezoek is 'altijd' welkom, maar bel even voor je wilt langskomen, om te zien of het uitkomt, of het niet al te druk is en of we niet net slapen. We gaan geen agenda bijhouden met afspraken, hebben we geen zin in.quote:Wanneer kunnen we trouwens langskomen? Vanavond eventueel? Of zijn moeder en kind nog heel erg moe van de bevalling?
Onder voorbehoud - Tinuviel zal rond kwart voor acht thuis zijn, dus rond acht uur?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas vaker![]()
[..]
Bezoek is 'altijd' welkom, maar bel even voor je wilt langskomen, om te zien of het uitkomt, of het niet al te druk is en of we niet net slapen. We gaan geen agenda bijhouden met afspraken, hebben we geen zin in.
Ik bel je vanmiddag wel even.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Onder voorbehoud - Tinuviel zal rond kwart voor acht thuis zijn, dus rond acht uur?
En je website is even "offline", komt het zo weer goed?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik bel je vanmiddag wel even.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:gefeliciteerd PR en DH
![]()
![]()
wat ziettie er heerlijk mopperig uit op die foto![]()
Hij lijkt echt sprekend op babyfoto's van Davinia, echt geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het zo knap dat je zoiets kunt zienecht waar, ik zie mezelf later al:
'oh wat lieieief hij lijkt op z'n mammie (of pappie)'
ik: 'euh.. oh jaoh. leuk
![]()
'
in zulke gevallen zeg je gewoon 'wat een lief kind'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je ooit op kraamvisite moet en je hebt geen zin, dan roep je bij binnenkomst:
'wat een lelijk kindje...het lijkt op zijn moeder'
dan ben je er zo vanaf.![]()
ah dat is natuurlijk een manier om het te vergelijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij lijkt echt sprekend op babyfoto's van Davinia, echt geweldigIk ga later vandaag die foto op de website nog vervangen, het is tot nu toe de enige grote foto waarop Eli zijn oogjes open heeft. Hij is daar nog geen half uur oud.
Collega's hier vinden het een prachtige baby, en of ik hem morgen even wil meenemen naar werkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij lijkt echt sprekend op babyfoto's van Davinia, echt geweldigIk ga later vandaag die foto op de website nog vervangen, het is tot nu toe de enige grote foto waarop Eli zijn oogjes open heeft. Hij is daar nog geen half uur oud.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Visual: Pitt en ik. Bij de kleine voor de wieg. 'Blijf eens stilliggen, papa en mama moeten ff checken. Nee stilliggen. STILLIGGEN!!' ik: wat heb je ook een vervelend kind. Pitt: mijn kindhet is jouw kind'
Sorry.... ik dwaal af
het erge is dat zoiets ook nog best kan gebeuren ookquote:
Ik vraag me trouwens af waarom ik niet tot het lijstje gelukkigen behoor die het nieuws vers van de pers hoorden? Had eigenlijk wel verwacht iets van jullie te horen en vond het eerlijk gezegd jammer om het via fok te vernemenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:16 schreef iamredleader het volgende:
ik heb na jullie sms'je m'n vrouw, ouders, broers en Nembrionic gebeld/ge-sms't, en aan Nembrionic gevraagd hier nog niks te posten
dus ik weet niet hoe Puntenslijpsel het nieuws zo snel heeft gehoord, maar je hebt gelijk, zulke dingen gaan altijd snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |