macaroni bolo dusquote:
Van wie, ben nieuwsgierig naar de wereld van Tamtamquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hoorde het en ben meteen naar jullie website gehold
Harstikke gefeliciteerd. Hoe gaat het met je?
ow, via Fok. Ik dacht bijna dat je via een ander kanaal wat gehoord had,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neenee de macaroni maak ik niet zelfde saus
En PR, ik weet eigenlijk niet meer van wie... madmaster ofzo?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
iedereen is mythbusters kijken waarschijnlijk
quote:
We willen niet alles weten hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ga es een bruine beer bevrijden
En eerder op de dag deed iedereen nog zo geboeid toen Davinia wat uitpoeptequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We willen niet alles weten hoor![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En eerder op de dag deed iedereen nog zo geboeid toen Davinia wat uitpoepte
Maar goed, dan vertel ik niet hoe lang hij was en wat hij woog
Hey Nesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:12 schreef Nesle het volgende:ben ik ook weer es
school is meteen weer begonnen, hallo hw
PR, gefeliciteerd met jullie zoontje![]()
Digitale cameraquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
De foto is vandaag gemaakt, slimmerd.![]()
Ja maar mikkie hoort gewoon om fotos te vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
De foto is vandaag gemaakt, slimmerd.![]()
En het is een zekerheidje, wij hoeven er niet om te vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies
Het is gewoon onderdeel van m'n Mikkie-image
Ja, dat zou het 12e gebod moeten wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leve de voorspelbaarheid.
En toch zou je denken, dat als het zo voorspelbaar is... dat de vaste AKQ'ers uit zichzelf foto's plaatsen
Je ging toch naar Parijs?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens, ik heb vrijdag een sollicitatie bij een grote landelijke krant
Niet iedereen krijgt gaten in z'n geheugen van drank hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Neleos als je dit leest: Het is je al vergeven hoor![]()
(overigens verbaasd het me als hij er nog iets van herinnert, hij was best ver heen)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens WIkipedia heeft Kelly (destijds nog als jongen) meegzongen met het Tietenlied van Kinderen voor Kinderen. Tekst: Tieeeeten, ik krijg tieten
Ik heb al 2 dagen geen olie in huis. Dat is ook behoorlijk ruk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Mikkie het volgende:
En ik kom er nu net achter dat ik geen bakboter heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |