heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt meer als een soort Persoonlijk Kwellings Plan![]()
Maar veel succes er nog mee, ik ga naar een afspraak
klinkt gezelligquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef iamredleader het volgende:ik ga het archief in, dossiers zoeken. Ben dus ff een tijdje weg
rot-archief met z'n krappe gangetjes, oude muffe dossiers en slechte verlichting
![]()
Dat lijkt me logischquote:
het doet me denken aan zo'n meditatie/zweet/indianen hut waar je in gaat zitten om er voor te zorgen dat je goede ideeen krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch
Weet je wel wát het is?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het doet me denken aan zo'n meditatie/zweet/indianen hut waar je in gaat zitten om er voor te zorgen dat je goede ideeen krijgen
hoop ik
waar tv kijken wel niet goed voor isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
In dit geval een Azteekse versie welliswaar
Maar je kunt ook gewoon naar de sauna gaan met een bakje paddos natuurlijk
Het was toch een voorrang-oetang?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas je op voor de aap orang-outang??
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
@Iamred: tja asmo is niet meer zo goed te bereiken tegenwoordig. Ik sprak net Suus en die wilde misschien ook mee als dat kan? maar goed eerst even kijken of ik uberhaupt wel kan
Alleen als 'ie van rechts komtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was toch een voorrang-oetang?![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/12504
Dit is wat er gebeurt als je een school neemt die aan beide kanten van de weg zit en die bovenlangs een zebrapad heeft en onderlangs een tunnel en je neemt 94 leerlingen
Nee, nooit gelezen, staat nog ergens op m'n boekenlijstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als 'ie van rechts komt
Je hebt Discworld niet gelezen zeker?
Zou je nog steeds om 6 uur vertrekken of is dat alleen als Asmo meegaat? 6 uur gaat me wel lukken namelijk, maar eerder dan dat helaas niet... Ik zal vragen of Suus je beltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb 3 plekjes in de auto (middelste zit achterin is op dit moment bij m'n ouders), dus als Suus me wil bellen, geen probleem!
![]()
Asmo gaat niet mee. En ik heb PhysicsRules gesproken, hij kan (natuurlijk) niet beloven dat we om 20:00 langs kunnen komen. Als moeder en kind moe zijn, moet iedereen weg en is er geen bezoek meer gewenstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou je nog steeds om 6 uur vertrekken of is dat alleen als Asmo meegaat? 6 uur gaat me wel lukken namelijk, maar eerder dan dat helaas niet... Ik zal vragen of Suus je belt
Dan gaat het helaas over, kan niet eerder dan half 6 hier weg. Had me wel leuk geleken, wil jullie nieuwe huisje ook graag zien. Maar dan kom ik gauw eens langs (aangezien ik ook in Amsterdam ga studeren vanaf volgende week ben ik er vrijwel dagelijksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmo gaat niet mee. En ik heb PhysicsRules gesproken, hij kan (natuurlijk) niet beloven dat we om 20:00 langs kunnen komen. Als moeder en kind moe zijn, moet iedereen weg en is er geen bezoek meer gewenstdus ja, 17:00 vertrek, normale tijd. En ik heb nog niks gehoord van Suus, enig idee hoe laat ze zal bellen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat het helaas over, kan niet eerder dan half 6 hier weg. Had me wel leuk geleken, wil jullie nieuwe huisje ook graag zien. Maar dan kom ik gauw eens langs (aangezien ik ook in Amsterdam ga studeren vanaf volgende week ben ik er vrijwel dagelijks) Van Suus niets meer gehoord dus ga daar maar niet meer van uit
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4nRNYG_xM2U&mode=related&search=![]()
![]()
Daar maak ik graag gebruik vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
joepie! Dan kom je vast regelmatig bij ons eten
![]()
Gelukkig wel jaquote:Jammer dat vandaag dan niet doorgaat, maar Eli zal er nog wel een tijdje zijndus kans genoeg om hem te gaan bewonderen
![]()
Ik dacht dat wel dat het maandag begon ja. Alleen kan ik dan niet ivm UvA intro feestje 's avondsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: weet je al iets meer over de quiz toevallig? Of wordt dat maandag bekend?
Dit weekend naar Brussel
Brussels Bierweekend
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef MaJo het volgende:
Daar maak ik graag gebruik vanHeb wel weer zin in een lekkere koshere maaltijd
Vooral de eiersalade
![]()
Alleen heb ik echt stomme lestijden, elke dag 2 uur en dan van die stomme tijden als van 11 tot 13 en van 13 tot 15Moet echt even kijken hoe ik dat met werk ga doen
![]()
quote:Gelukkig wel jaMisschien is het voor Mich en Davinia ook wel lekker om nog een beetje rust aan hun hoofd te hebben, dan kom ik gewoon ergens volgende week een keertje langs
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: weet je al iets meer over de quiz toevallig? Of wordt dat maandag bekend?
Studentenfeestjes zijn natuurlijk eindeloos belangrijker en leuker dan quizzen in een muffe pubquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat wel dat het maandag begon ja. Alleen kan ik dan niet ivm UvA intro feestje 's avondsDat geldt ook voor Suus en Lotte heeft die dag ook intro dingen. Dus denk dat we de keer daarna weer mee gaan doen
Vakantie? (quote:Ik ga naar Parijs
Je weet dat dit omgekeerd ook het geval isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je weet het, je bent altijd van harte welkom
![]()
[..]
Ik hoop hetquote:precies, en ook daar ben je vast van harte welkom.
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Studentenfeestjes zijn natuurlijk eindeloos belangrijker en leuker dan quizzen in een muffe pub
[..]
Tja vond dat ik nog niet genoeg weg was geweest dit jaarquote:Vakantie? ()
Ik ben er vorig jaar nog geweest maar echt bekoren kan de stad me niet
Die schaamt zich vast nog door zijn dronken gedrag tijdens de Lowlands meetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is Neleos eigenlijk?
Ik vond het ook maar een waardeloze stad eigenlijk. Als je dan toch niet ver weg gaat, ga dan naar Gentquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Studentenfeestjes zijn natuurlijk eindeloos belangrijker en leuker dan quizzen in een muffe pub
[..]
Vakantie? ()
Ik ben er vorig jaar nog geweest maar echt bekoren kan de stad me niet
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die schaamt zich vast nog door zijn dronken gedrag tijdens de Lowlands meet![]()
Zal ik zeker doen binnenkortquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik zwaai af, ga lekker naar Amstelveen!Nem, je moet komen kijken naar de flat!
Brugge schijnt ook heel leuk te zijn maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar een waardeloze stad eigenlijk. Als je dan toch niet ver weg gaat, ga dan naar Gent![]()
Luxemburg leek in mijn ogen meer een soort 'werk stad' (zie ook: Frankfurt, Geneve) - maar dat kan inmiddels wel veranderd zijn natuurlijk, is alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brugge schijnt ook heel leuk te zijn maar dat weet ik niet zeker.
Luxemburg heb ik ook ooit een van mijn leukste feestavonden ooit gehad
Parijs wordt altijd romantisch genoemd maar als Parijs iets is, dan is het NIET romantisch
Nou..Luxemburg kun je het heel gemakkelijk totaal niet naar je zin hebben. Wij hebben het destijds toevallig enorm getroffen. We kwamen een leuk tentje tegen en onderweg 2 Nederlandse studentes die er een tijdje woonden dus die wisten precies de leuke plekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Luxemburg leek in mijn ogen meer een soort 'werk stad' (zie ook: Frankfurt, Geneve) - maar dat kan inmiddels wel veranderd zijn natuurlijk, is alweer een tijdje geleden.
Die brug in het midden van de stad is wel geinig natuurlijk.
Ze meten niet omdat ze dan de beentjes recht moeten trekken en dan kunnen ze uit de kom schieten, vandaar...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toch wat vreemd. Waarom doen ze dat niet? Dat moet toch geregistreerd worden of niet?
En hebben jullie nog wel redelijk kunnen slapen eigenlijk?
Nogmaals gefeliciteerd
Ook van Soempie trouwens
Ik had het inmiddels begrepenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ze meten niet omdat ze dan de beentjes recht moeten trekken en dan kunnen ze uit de kom schieten, vandaar...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/comments/12504
Dit is wat er gebeurt als je een school neemt die aan beide kanten van de weg zit en die bovenlangs een zebrapad heeft en onderlangs een tunnel en je neemt 94 leerlingen
oudquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4nRNYG_xM2U&mode=related&search=![]()
![]()
? Leg uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die schaamt zich vast nog door zijn dronken gedrag tijdens de Lowlands meet![]()
Ehm, Neleos was een beetje dronken en werd daardoor nogal aanhankelijkquote:
Wie heeft ie allemaal besprongen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ehm, Neleos was een beetje dronken en werd daardoor nogal aanhankelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |