De kritische kennis vriendin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af waarom ik niet tot het lijstje gelukkigen behoor die het nieuws vers van de pers hoorden? Had eigenlijk wel verwacht iets van jullie te horen en vond het eerlijk gezegd jammer om het via fok te vernemen![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het erge is dat zoiets ook nog best kan gebeuren ook![]()
wij zijn echt een apart stel
ik mag jullie nu alquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gisteravond, Tinuviel en ik liggen in ons net opgebouwde bed. Aan haar kant: genoeg ruimte voor een klein nachtkastje, verder niks. Aan mijn kant: veel ruimte.
Tinuviel: "de wieg komt aan jouw kant te staan"
iamredleader: "![]()
![]()
"
Tinuviel: "en we gaan niet van kant ruilen. Jouw helft van de baby huilt, dus jij mag opstaan"
iamredleader: "Oh, en dan mag ik zeker ook de borstvoeding doen?"
Tinuviel: ""
![]()
quote:
waar wonen julliequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dan mag jij de luiers verschonen
![]()
ja en dan nog meer luiers verschonenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jammer. Want daar wonen PR en DaviniaHR en Eli ook.
Nou nee, geen familie. Maar ik ben getrouwd met Tinuviel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie allemaal familie van elkaar? PR, Davinia, Red, Tinuviel, Asmo en MaJo?
Helaas, nee. Stuur maar een sms'je andersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef MaJo het volgende:
Iamred, heb je mijn PM ontvangen? Kreeg een foutmelding...
Waar is "hierheen"?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja en dan nog meer luiers verschonen
als jullie hierheen gaan verhuizen wil ik er over nadenken
Hehe, dat zou je bijna denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie allemaal familie van elkaar? PR, Davinia, Red, Tinuviel, Asmo en MaJo?
het noorden des landsquote:
nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:59 schreef iamredleader het volgende:
SNELSOEMP!
Je hebt smsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, nee. Stuur maar een sms'je anders![]()
Ja, dat vond ik toch wat vreemd. Waarom doen ze dat niet? Dat moet toch geregistreerd worden of niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:07 schreef PhysicsRules het volgende:
O ja, we hebben zelf inmiddels er maar een meetlat bijgepakt, want dat durven ze in het ziekenhuis niet meer, en hij is 52 cm, volgens onze expertmeting.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef MaJo het volgende:
Hehe we vinden elkaar zeker liev(alles is weer goed). Ik ga misschien ook mee naar baby Eli, even kijken of ik eerder weg kan van mijn werk
Ja, vond het ook al wat apart, dat ze dat niet hebben gedaan... maar goed, baby is gezond, vanavond kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat vond ik toch wat vreemd. Waarom doen ze dat niet? Dat moet toch geregistreerd worden of niet?
Om het kind te kunnen meten moeten ze de beentjes helemaal strekken en dat kan nadelig zijn voor het kind. Vandaar dat ze het niet meer doen. Relevant is de informatie ook niet, want het zegt niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik toch wat vreemd. Waarom doen ze dat niet? Dat moet toch geregistreerd worden of niet?
En hebben jullie nog wel redelijk kunnen slapen eigenlijk?
Nogmaals gefeliciteerd
Ook van Soempie trouwens
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee
hee
Davinia en PR hebben een zoontje
Hij heet Eli
Gefeliciteerd Physics en Davinia als jullie dit ooit nog lezen
Op inknippen na dus goed verlopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi Allemaal,
bedankt voor de leuke reacties. [afbeelding]
Het verslagje dat Davinia op het OUD-forum heeft geplaatst:
[..]
Aangezien pappa wat minder literair ingesteld is, is mijn verhaal wat korter. Davinia heeft het geweldig gedaan, ze heeft de weeën perfect opgevangen en een mooi kind gebaard. En ze heeft mij niet één keer uitgescholden.
Nu onze eerste nacht gehad, het mannetje wil nog niet echt goed drinken, tot frustratie van Davinia. Daarnaast heeft hij voor de bevalling in het vruchtwater gepoept en daar weer van gedronken. Jech, en dat vindt Eli ook want hij werd een aantal keer wakker met maagkrampjes.
Maar wat is het een schatje. De foto die MM hierboven heeft geplaatst in niet het meest charmant, maar het pakje dat hij aanheeft, heeft hij van Davinia's moeder gekregen (die al twee jaar geleden is overleden) en heeft dus emotionele waarde.
Zometeen komt de kraamhulp en mag hij hopelijk voor het eerst in badje.
O ja, we hebben zelf inmiddels er maar een meetlat bijgepakt, want dat durven ze in het ziekenhuis niet meer, en hij is 52 cm, volgens onze expertmeting.
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wie die iemand anders is. We hadden iamredleader al vantevoren gevraagd om niet te posten omdat we zeker wisten dat hij als een van de eersten het zo horen, maar dit soort dingen gaan altijd zo snel rond. Leuk toch
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dat is natuurlijk een manier om het te vergelijken
Visual: Pitt en ik. Bij de kleine voor de wieg. 'Blijf eens stilliggen, papa en mama moeten ff checken. Nee stilliggen. STILLIGGEN!!' ik: wat heb je ook een vervelend kind. Pitt: míjn kindhet is jóúw kind'
Sorry.... ik dwaal af![]()
Jongensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gisteravond, Tinuviel en ik liggen in ons net opgebouwde bed. Aan haar kant: genoeg ruimte voor een klein nachtkastje, verder niks. Aan mijn kant: veel ruimte.
Tinuviel: "de wieg komt aan jouw kant te staan"
iamredleader: "![]()
![]()
"
Tinuviel: "en we gaan niet van kant ruilen. Jouw helft van de baby huilt, dus jij mag opstaan"
iamredleader: "Oh, en dan mag ik zeker ook de borstvoeding doen?"
Tinuviel: ""
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
PR en Davinia, gefeliciteerd!!!Wat zullen jullie blij zijn...... leuk hoor
Genietze de komende tijd!!!!!
Wat is je POP??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
het wordt weer druk hier
ik weet niks voor m'n POP
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
het wordt weer druk hier
ik weet niks voor m'n POP
Persoonlijk Ontwikkelings Planquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is je POP??
En doe je hier geen bakken inspiratie op dan?
dat lijkt me het handigstequote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup, iedereen komt weer buurten!
En je POP - ik had hetzelfde probleem, wist ook niet precies wat nou in te vullen. Dus maar een klein beetje vaag gebleven![]()
Ohja..... klinkt belabberd, ik krijg altijd de kriebels van dat soort termenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkelings Plan
ik kan er moeilijk inzetten dat ik wil leren hoe ik kindjes meet lijkt me
Ook lekker lang geslapen? Ik was om half 10 gaan slapen, en werd om half 8 wakker. God wat had ik dat nodig zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Minder koppijn, iets grotere oogjes, ik ga vooruit!
maar ik weet eigenlijk niet eens wat m'n vak wordtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja..... klinkt belabberd, ik krijg altijd de kriebels van dat soort termen
Wat wil je leren, lijkt me nogal logisch: steengoed worden in je vak toch?En hoe je dat zo snel mogelijk voor elkaar krijgt
Ik was om 9 uur compleet over mijn slaap heen, sliep uiteindelijk om half 12. Om half 12 werd ik ook weer wakker, 12 uur geslapenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook lekker lang geslapen? Ik was om half 10 gaan slapen, en werd om half 8 wakker. God wat had ik dat nodig zegAlsnog mn dag maar met aspirines begonnen trouwens, want ik ben verkouden niet te zuinig....
![]()
Voortaan beter voor mezelf zorgen is het voornemen
Tijd voor:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet aan welke competenties ik wil werken
Pas je op voor de aap orang-outang??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef iamredleader het volgende:ik ga het archief in, dossiers zoeken. Ben dus ff een tijdje weg
rot-archief met z'n krappe gangetjes, oude muffe dossiers en slechte verlichting
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |