Ik heb van Etcetera ook wel es foto's gezien, maar heb van de Groningse SC'ers alleen Soempie ontmoet, wat de kans vergroot dat ik herkend word. Meestal als ik rond loop ben ik te druk met me ergeren aan andere mensen dan om op te letten of er misschien nog iemand in de buurt loopt die ik herkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er staat op omroep Brabant ook nog een filmpje van Campzone, daar is Etcetera in te zien
Vandaag nog Number of the Beast gedraaid...quote:
Ik ga morgen wel ff omroep brabant nazoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ff zoeken op de site van omroep Brabant. Het programma heet geloof ik zinderend zuiden.
Het staat ook nog ergens in de AKQ-SC maar dan moet je een aantal delen terugzoeken.
Ik had destijds m'n computer zo ingesteld dat om 6:06 op 06-06-06 Number of the Beast ging spelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vandaag nog Number of the Beast gedraaid...
Dat ooohhoo oohhoowoo is wel een beetje onzin trouwens in die clip.
Dat is erg nerderig, maar wel lachen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had destijds m'n computer zo ingesteld dat om 6:06 op 06-06-06 Number of the Beast ging spelen
Volume kon niet op 66 en 6 was erg zacht, dus het was redelijk beschaafd. Daarna weer lekker gaan slapenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is erg nerderig, maar wel lachen.![]()
Ja, Boney M is die gekke shit. helemaal mijn ding.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dit meer jouw soort muziek Neleos?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ff zoeken op de site van omroep Brabant. Het programma heet geloof ik zinderend zuiden.
Het staat ook nog ergens in de AKQ-SC maar dan moet je een aantal delen terugzoeken.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
http://nintendo8.com.mirror.cedeen.com
voor alle nintendo games speelbaar in uw browser
Al helemaal niks voor soempiequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zijn geen goede linkjes voor mij
![]()
gaaaaf![]()
Op korte termijn goed, maar lange termijn slechtquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:32 schreef wyccie het volgende:
Is dat dan goed of slecht?
Dacht al wat duurt het lang maar de punten waren direct al verwerktquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, nieuw deel van de AKQ geopend en punten bijgewerkt voor ik op invoeren klikte
En zo konden jullie langer van de muziek genietenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht al wat duurt het lang maar de punten waren direct al verwerkt![]()
![]()
Dat klinkt verdraaide lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef erkel het volgende:
http://www.myspace.com/fictionplane --> 'two sisters'
Ik kan niet stoppen met luisteren![]()
Ah...begrijpelijkquote:
Even kijken hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
nou vooruit: http://zinderendzuiden.omroepbrabant.nl/ en het is afl 15 die je moet hebben
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
http://nintendo8.com.mirror.cedeen.com
voor alle nintendo games speelbaar in uw browser
Ik heb er nog één liggen maar geen kabels meer. En alleen Mario Golf denk ik. Dat heb ik echt vaak gespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:29 schreef Soempie het volgende:
Super Mario is nog steeds tof.![]()
Stom dat ik m'n nintendo verkocht heb.![]()
Gefeliciteerd Yuriquote:
Post 7000quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
ik heb m'n 15k gemist met 191 posts
@Nem: is er geen 2dehandscomputerspelletjeszaak bij je in de buurt? die willen nog wel eens wat meuk hebben liggen
En daarom verkoop ik geen spelcomputersquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:29 schreef Soempie het volgende:
Super Mario is nog steeds tof.![]()
Stom dat ik m'n nintendo verkocht heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |