quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
http://nintendo8.com.mirror.cedeen.com
voor alle nintendo games speelbaar in uw browser
Nee, gister teveel gezopen en daarom vandaag een matige dag, jij dan?quote:
Gisteren en vandaag teveel gezopen. Beetje last van mijn kies, verder gaat alles wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, gister teveel gezopen en daarom vandaag een matige dag, jij dan?
klinkt als een goed weekend idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:07 schreef Neleos het volgende:
Prima dag wel dus.
Hmja best okay, spullen zijn over naar Leeuwarden, dinsdag op vakantie, zit nu bij familie een beetje te vervelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:09 schreef Neleos het volgende:
Met hou ook alles oke?
Ik ging er maar gewoon van uit dat dat Plat Twents wasquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Neleos het volgende:
hou = jou
Ik niet, moet morgen werken, maar dat stelt bij mij niks voor gelukkig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klinkt als een goed weekend idd.
Nog 1 weekje vrij voor ik weer aan het werk moet![]()
Ook wel lekker, gewoon een beetje vervelen bij de familie...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmja best okay, spullen zijn over naar Leeuwarden, dinsdag op vakantie, zit nu bij familie een beetje te vervelen
Enschedequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb me overigens nog niet ingeschreven in gemeente Leeuwarden, dus met pech moet ik misschien in Enschede m'n ov ophalen
Maar ik wil 'm wel voor je ophalen anders.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb me overigens nog niet ingeschreven in gemeente Leeuwarden, dus met pech moet ik misschien in Enschede m'n ov ophalen
Ik wilde er eigenlijk ook helemaal niet weg, fijne plek om te wonenquote:
Ik ben uitgenodigd voor een bbq van m'n inmiddels oud-huisgenoot op 25 augustus, alleen gaat het postkantoor nogal vroeg dicht op zaterdag, dus zou ik eerst moeten vragen of er inderdaad post is aangekomen over m'n OV en dan eventueel een dag eerder komen om daar alvast wat bier te gaan drinkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar ik wil 'm wel voor je ophalen anders.![]()
Werchter da's ook vet wat ik heb begrepen. Tof hoor, maar ik ga gelukkig wel naar lowlandsquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Voor mij geen Lowlands, wel jammer, maar ik heb Werchter al gehad
Zal wel lachen zijn als je in Enschede gaat wonen. Dan kunnen we elkaar weer tegen komen enzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk ook helemaal niet weg, fijne plek om te wonen. Ik sluit ook niet uit dat ik ooit weer in Twente ga wonen, zeker niet als ik zo'n leuk woninkje aan de Hengelosestraat kan kopen
Bierquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor een bbq van m'n inmiddels oud-huisgenoot op 25 augustus, alleen gaat het postkantoor nogal vroeg dicht op zaterdag, dus zou ik eerst moeten vragen of er inderdaad post is aangekomen over m'n OV en dan eventueel een dag eerder komen om daar alvast wat bier te gaan drinken
quote:
En dat is helemaal terechtquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tukkers houden van massa's vlees en bier, dat is me wel opgevallen
En als ik in Groningen ga wonen kan ik Soempie, LB en Etcetera tegen komen! Maar van die drie heb ik alleen Soempie wel es ontmoet dus minder kans dat ik ze herken als ik ze tegenkom.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zal wel lachen zijn als je in Enschede gaat wonen. Dan kunnen we elkaar weer tegen komen enzo.![]()
Ik weet in Twente ook 3 all-you-can-eat tenten te vinden (misschien zelfs vier) en hier in Zeist niet eenquote:
Bij een wokrestaurant deed ik nog gezond en nam wat paprika, taugé enzovoorts, zag je achter je een tukker met een bord met daarop alleen 2 soorten vlees liggenquote:
Serieus? Welke dan, want ik ken er geen 1?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet in Twente ook 3 all-you-can-eat tenten te vinden (misschien zelfs vier) en hier in Zeist niet een
En ik heb toch echt veel langer in Zeist gewoond dan in Enschede
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een wokrestaurant deed ik nog gezond en nam wat paprika, taugé enzovoorts, zag je achter je een tukker met een bord met daarop alleen 2 soorten vlees liggen
In Zenderen (bij Almelo) heb je Tirol en nog zo'n restaurant, die doen in schnitzels. Aan de Gronausestraat zit Mr. Hu, da's een wokrestaurant. Bij Gonzales in Hengelo kon je dacht ik onbeperkt bbq'en en bij de Ikea in Hengelo zit nog Wok 'n Roll, waar je vast ook wel veel kan wokkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Serieus? Welke dan, want ik ken er geen 1?
oke, die ken ik wel ja, Mr. Hu wordt volgens mij afgebroken, ik fietste d'r gisteren langs.. alles lag open.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Zenderen (bij Almelo) heb je Tirol en nog zo'n restaurant, die doen in schnitzels. Aan de Gronausestraat zit Mr. Hu, da's een wokrestaurant. Bij Gonzales in Hengelo kon je dacht ik onbeperkt bbq'en en bij de Ikea in Hengelo zit nog Wok 'n Roll, waar je vast ook wel veel kan wokken
Volgens mij zijn ze aan het verbouwen, en wordt het alleen maar groterquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
oke, die ken ik wel ja, Mr. Hu wordt volgens mij afgebroken, ik fietste d'r gisteren langs.. alles lag open.
Vleesquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een wokrestaurant deed ik nog gezond en nam wat paprika, taugé enzovoorts, zag je achter je een tukker met een bord met daarop alleen 2 soorten vlees liggen
Hmm, dat kan ook ja. Ik hou je op de hoogte.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze aan het verbouwen, en wordt het alleen maar groter. Toen ik er was stonden er wel redelijk wat prijzige auto's geparkeerd
er staat op omroep Brabant ook nog een filmpje van Campzone, daar is Etcetera in te zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als ik in Groningen ga wonen kan ik Soempie, LB en Etcetera tegen komen! Maar van die drie heb ik alleen Soempie wel es ontmoet dus minder kans dat ik ze herken als ik ze tegenkom.
Ik denk dat het me niet direct veel uit maakt, maar toch bedanktquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ook ja. Ik hou je op de hoogte.![]()
Ik heb van Etcetera ook wel es foto's gezien, maar heb van de Groningse SC'ers alleen Soempie ontmoet, wat de kans vergroot dat ik herkend word. Meestal als ik rond loop ben ik te druk met me ergeren aan andere mensen dan om op te letten of er misschien nog iemand in de buurt loopt die ik herkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er staat op omroep Brabant ook nog een filmpje van Campzone, daar is Etcetera in te zien
Vandaag nog Number of the Beast gedraaid...quote:
Ik ga morgen wel ff omroep brabant nazoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ff zoeken op de site van omroep Brabant. Het programma heet geloof ik zinderend zuiden.
Het staat ook nog ergens in de AKQ-SC maar dan moet je een aantal delen terugzoeken.
Ik had destijds m'n computer zo ingesteld dat om 6:06 op 06-06-06 Number of the Beast ging spelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vandaag nog Number of the Beast gedraaid...
Dat ooohhoo oohhoowoo is wel een beetje onzin trouwens in die clip.
Dat is erg nerderig, maar wel lachen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had destijds m'n computer zo ingesteld dat om 6:06 op 06-06-06 Number of the Beast ging spelen
Volume kon niet op 66 en 6 was erg zacht, dus het was redelijk beschaafd. Daarna weer lekker gaan slapenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is erg nerderig, maar wel lachen.![]()
Ja, Boney M is die gekke shit. helemaal mijn ding.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dit meer jouw soort muziek Neleos?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ff zoeken op de site van omroep Brabant. Het programma heet geloof ik zinderend zuiden.
Het staat ook nog ergens in de AKQ-SC maar dan moet je een aantal delen terugzoeken.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
http://nintendo8.com.mirror.cedeen.com
voor alle nintendo games speelbaar in uw browser
Al helemaal niks voor soempiequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zijn geen goede linkjes voor mij
![]()
gaaaaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |