Je kunt het er altijd zelf van makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had op een sterf met een colagezwl in je anus TT gehoopt
Trustenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed. Dág, kinderen.
Die zou toch een date hebben met PDL, die niet kwam opdagen? Was dat de 'gate'?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef Renesite het volgende:
Wie hebben MMarSu-gate meegemaakt?
Ik zat op een hyves van een oud-klasgenoot te checken en ik zag hem al weer haar vragen om 'eens wat te gaan drinken-x- "
Zij dus "Ehm, ik ben al een tijdje aardig bezet"
Ja inderdaad, en hij heel verdrietig op het station staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die zou toch een date hebben met PDL, die niet kwam opdagen? Was dat de 'gate'?
Ja, beste PTA topic in maandenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omg, heb nu de eerste pagina gelezen, vind het nu al hilarisch
Hit a tree!quote:Op zondag 26 augustus 2007 04:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, bed was geen goed idee... Ik ga een stukje rijden.
Aww, dat vind ik ook zielig! Héél veel aftersun en dan gaat 't uiteindelijk over, echt waar!quote:Op zondag 26 augustus 2007 07:32 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Zo op klaarlichte dag ben ik... ehm... Koortsig en rood
En nu zometeen naar mijn werk toe, maar bewegen (en mijn beha) zijn bijna vormenvan masochisme. Ik vind mezelf wel een beetje zielig nu
Iedereen slaapt nog en ik zit pijnlijk en rood te ontbijten, omdat ik bijna naar mn werk moet.
Ja, vanmiddag weer naar Groningen gaan en voor het eerst in maanden er weer een volle week verblijvenquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:40 schreef Bob. het volgende:
Verder goede middag aan iedereen. Jullie nog wilde plannen?
Tsja geweld heb ik ook al geprobeert, verbazend genoeg werkte het niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen ik verhuisde had ik een ongewillig kastje. Deze is gesneuveld aan mijn bijl.
Ik heb een hele mooie nieuwe bijl, moet ik ff langskomen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tsja geweld heb ik ook al geprobeert, verbazend genoeg werkte het niet.Gelukkig ben ik ook nog eens niet erg sterk en heeft hij het verder wel overleeft. (In tegenstelling tot mijn hand, auw. )
Klinkt verleidelijk. Maar ik denk dat ik mij bureau toch liever in elkaar heb. En heel enzo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie nieuwe bijl, moet ik ff langskomen?
Ik heb op zich ook wel een inbussleutelsset, een schroeverndraierset, verschillende hamers, WD40, en heel veel duct tape. Maar ook twee linker handen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk. Maar ik denk dat ik mij bureau toch liever in elkaar heb. En heel enzo.
Het gênante is nog wel dat al die dingen niet nodig zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook wel een inbussleutelsset, een schroeverndraierset, verschillende hamers, WD40, en heel veel duct tape. Maar ook twee linker handen.
Volgens mij heb ik ook zo'n bureau danquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het gênante is nog wel dat al die dingen niet nodig zijn.Ik zal je maar niet vervelen met hoe het ding in elkaar zit, maar het komt er op neer dat dit me op geen manier alleen gaat lukken en dat ik met mijn pogingen mijn net geverde balken al weer helemaal lelijk heb gemaakt.
Goed bezig.
Meubels zijn gewoon kut. Afschaffen die handel zeg ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook zo'n bureau dan
Bijons ging het al mis bij het demonteren, dat lukte niet. Dus toen ging de deur nogal kapot. Maar ik verhuise hem toch uit het huis van mn ex dus heel erg vond ik dat nietErger vond ik dat ie in mn nieuwe huis niet weer op de bovenetage kon.
Maar hij staat nu in de huiskamer ook best ok
Op deze manier zie ik ook nog eens TV en naar buiten
Als de fietsenmaker er echt een nieuw wiel in zet, dan ben je zo meer dan 50 euro verder. Een 2e hands wiel is dan goedkoper en bijna net zo goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam er vanochtend achter dat er een enorm slag in m'n achterwiel zit... Wat zou dat ongeveer gaan kosten om te maken?.
DaD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb iets heel ergs gedaan.Ik ben tróts op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
...dass wir fliegen.
Wel als ik me verveelquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb iets heel ergs gedaan.Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Beetje ziekjes?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:49 schreef Grulez het volgende:
pff ik voel me zwak.
hier hetzelfde gok ik.. fantastisch weekend gehad.. een kut zondagquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:49 schreef Grulez het volgende:
pff ik voel me zwak.
ANTWERPENNNNquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tsja, het probeel is alleen even dat ik morgen in Antwerpen ben....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allemaal. Morgen Gronings Ontzet!
Wie gaat er allemaal naar het vuurwerk?
Geen idee dit jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Waar gaat dat vuurwerk enzo plaatsvinden?
Ja, in de lucht![]()
Ik ben dit jaar niet geweest. Mijn vriendin echter 3 keer ofzo...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:16 schreef MaxMark het volgende:
Noorderzon zeer goed bezocht
Misschien moet ik volgend jaar toch maar eens gaan kijken
2 keer geweest. Daarvoor eigenlijk nooit geweest, maar volgens jaar zeker weer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar niet geweest. Mijn vriendin echter 3 keer ofzo...
Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepuntquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Uiteraard is het vuurwerk op de drafbaan in Stadspark, om 22:45
Vorig jaar stonden wij op de westelijke ringweg, dus net buiten de drafbaan en hadden wij uitstekend uitzicht en de muziek er ook nog bij
pff... wat een droevige band vind ik dat. Al honderd jaar hetzelfde nummer spelen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepunt![]()
Nee, ik heb het niet over de line-up van dat festivalletje (hoewel ook Jan Akkerman speelt)quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepunt![]()
't Is net Disneylandquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over de line-up van dat festivalletje (hoewel ook Jan Akkerman speelt)
Maar de vuurwerkshow is in combi met muziek. Dat ziet er altijd wel gaaf uit
Ik ging elk jaar, want ik woonde gewoon 100 meter van het plantsoen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
2 keer geweest. Daarvoor eigenlijk nooit geweest, maar volgens jaar zeker weer.
Ach.. dan heb ik iig een set reserve-sleutels.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
Zal je zien dat je nu dus je sleutels weer terugvindt....
50 Wat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef Aryon het volgende:
Joepie. Me ouwe fiets weer terug. ^^ Totale kosten voor sleutels kwijtraken: 50 euri! Nooit meer doen dus...
eh ja ik woon al 5 jaar 100 meter van het plantsoenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ging elk jaar, want ik woonde gewoon 100 meter van het plantsoen.
Dat is nu wel anders...
Gelukkig maar. Maar welke katjes zijn wel dood dan? Of alleen die ene?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg nu een hele boze sms, maar ze leven nog beide![]()
Wat raar?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg nu een hele boze sms, maar ze leven nog beide![]()
GMTAquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat raar?
Zou het een smoes geweest zijn om niet heen te hoeven misschien?
Als ze niets zegt haar ik haar ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ze haat me
Ze heeft geen cent, moet rond komen van een WIA uitkeirng... En ze is met drie katten bij de dierenarts geweest.. Ik met twee en ik kan de rekening eigenlijk al niet betalen... Dus ze kan het niet betalen om er naar toe. Ik heb aangebodne dat ze met mij mee kan rijden, maar dat wil ze niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat raar?
Zou het een smoes geweest zijn om niet heen te hoeven misschien?
Pfoe...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft geen cent, moet rond komen van een WIA uitkeirng... En ze is met drie katten bij de dierenarts geweest.. Ik met twee en ik kan de rekening eigenlijk al niet betalen... Dus ze kan het niet betalen om er naar toe. Ik heb aangebodne dat ze met mij mee kan rijden, maar dat wil ze niet.
WTF?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pfoe...
Ja, inderdaad, beesten zijn duurPaar duizend eurootjes moesten oud buren neertellen voor een voetafwijking van een kangaleese herder die ze hadden.
Men, die hadden maanden lang droog brood.
Wheh, toffe honden zijn dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef Renesite het volgende:
Euh, kut, anatolische herder. een Kangal![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anatolische_herder
Gnaafquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond
En de buit:quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wijjjj gaaannnnnnnnnnnn winkelen, wij gaan winkelen, wij gaan winkelen, lalalalala! Yay yay yay!
Ohja, feestdag. Moet wel gewoon werken though.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:14 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, gefeliciteerd allemaal he, met deze feestdag.
Het is geen nationale feestdag toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Houdt de busdienst in de stad de normale dienstregeling aan op deze feestdag?
hey, dat plaatje komt uit 'van nul tot nu'! Gave boekjes waren dat altijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen. Gronings Ontzet!
335 jaar geleden schopte Carl von Rabenhaupt de bisschop van Munster, Bernhard von Galen (aka Bommen Berend) eruit.
Plaatje
Afwijkende openingstijden 2007quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
Is de UB ook dicht vandaag?
Nee, juist door de goeierikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door hem hebben we een feestdag
Say whát?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
Is de UB ook dicht vandaag?
We hadden heus geen feestdag als er alleen maar goeie mensne in de wereld zat. Behalve dan de wereld zonnetjes dag, het pluk een madeliefje dag, en boomplantdag.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Morgen tentamen![]()
en ik ga em hopelijk halen...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En de buit:
DaD 2 rokken, 2 blouses, 2 paar schoenen, een spijkerbroek, een truitje, kniekousen, hold ups, en lingerie. Do2 een spijkerbroek, een longsleeve, een trui, nog een trui, een overhemd, stapeltje boxers, en sokken. En kleertjes voor m'n neefje en nichtje, en een enorme stapel cd's. Antwerpen is geweldig..
En een heeeeeeeeeel dikke knuffel voor Alex, van ons allebei..
Die is gebiaal idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Miau Miau! Wilde Katze![]()
Wat een maf lief is dit eigs. Wel leuk
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef Renesite het volgende:
Is dat verder normaal?
Enorme tiefus ballen (studenten) met een sleep meisjes die zich als piraten verkleed hebben door de supermarkt. Puur en puuuur triest, om bij 'het clubje' te horen.. Men, dan ga je studeren aan de fucking uni - en dan ga je er zo bij horen om 'vrienden' te maken.!!!
Knuffel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh super. Net toen mijn avond al so splendid verliep, zegt degene met wie ik naar vuurwerk zou gaan ook nog af.
ik ga ook vuurwerk kijken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga wel vuurwerk kijken, wie nog meer?
Nee hoor (als je tenminste voor mij pint)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Als je ¤20 pint, en je vergeet vervolgens het geld uit de automaat te pakken... Ben je dan een grandioze loser?
euh. Ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Als je ¤20 pint, en je vergeet vervolgens het geld uit de automaat te pakken... Ben je dan een grandioze loser?
Dat, of stoned, of dement.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Heus niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer was dat dan nog maar weers?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CZ. kan heel erg goed steunen, weet ik uit ervaring.
Geestelijk. Ik doe over het algemeen niet aan aanraken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan nog maar weers?![]()
Balen zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Morgen tentamen![]()
en ik ga em weer niet halen...
Ik heb me anders gister in Leeuwarden wel kunnen vergapen aan die introductiestudenten die langs het terras liepen waar ik met een vriend zatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef Renesite het volgende:
Is dat verder normaal?
Enorme tiefus ballen (studenten) met een sleep meisjes die zich als piraten verkleed hebben door de supermarkt. Puur en puuuur triest, om bij 'het clubje' te horen.. Men, dan ga je studeren aan de fucking uni - en dan ga je er zo bij horen om 'vrienden' te maken.!!!
Een enorme jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Klopt. Als het druk was geweest had het ook niet gekund naast PTAquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
Good luck Alexxx, maar volgens mij is dit een heel rustig subforum om te modden..
Je hebt anders wel es op mij gesteunt toen je een veter oid moest strikken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geestelijk. Ik doe over het algemeen niet aan aanraken.
Ik heb jou vaker aangeraakt dan menig ander persooninderdaad. Zoals ik al zei, je voelt goed aan. Is idd een compliment.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt anders wel es op mij gesteunt toen je een veter oid moest strikken.
Maar bedankt voor het, denk ik, compliment.
Succes met modden. Kan j eigs al een x bannen?
Het is bijna sneuquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb me anders gister in Leeuwarden wel kunnen vergapen aan die introductiestudenten die langs het terras liepen waar ik met een vriend zat
Idd, studenten in leeuwardenquote:
Mja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou vaker aangeraakt dan menig ander persooninderdaad. Zoals ik al zei, je voelt goed aan. Is idd een compliment.
Dank jeNee, dan had ik moeten proberen FA te worden, en daar heb ik te weinig tijd voor, en zou ik moeten stoppen op PTA
Als ik uberhaupt al naar Leeuwarden (MOET) gaan studeren - ik blijf gewoon in fckng Groningen.quote:
En terecht. Leeuwarden isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt al naar Leeuwarden (MOET) gaan studeren - ik blijf gewoon in fckng Groningen.
Je bent welkom als je op visite wilt komen. Maar wonen in Cornjum zit er voor jou niet in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan wil ik liever naar Cornjum.. Maar ja
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent welkom als je op visite wilt komen. Maar wonen in Cornjum zit er voor jou niet in.
Sandra en ik zijn de laatste mensen die van buitenaf in cornjum kwmaen wonen. Daarna hebben COrnjumers voorrang gekregenquote:
Daar is weinig te beleven, op Alex zijn huisje na natuurlijk, want ik ga er vanuit dat daar nog wel iets te doen is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan wil ik liever naar Cornjum.. Maar ja
Nee, niks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar is weinig te beleven, op Alex zijn huisje na natuurlijk, want ik ga er vanuit dat daar nog wel iets te doen is.
Goedzo jij snapt hemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt al naar Leeuwarden (MOET) gaan studeren - ik blijf gewoon in fckng Groningen.
Zoals het lijkt ga ik er ook naar school begin volgend schooljaarquote:
I`ve never been this far away from home.quote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I`ve never been this far away from home.
Wat doe jij dan ook bij Niemeyer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef MaxMark het volgende:
Tara, volgende keer waarschuw ik niet meer hoor. Het voetpad is níet voor fietsers
In de file staan, samen met jullie. Ik zag jou ook nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat doe jij dan ook bij Niemeyer?![]()
Vuurwerk was way tof!
Ik zag jou heul nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In de file staan, samen met jullie. Ik zag jou ook nog
Ik zag eerst Tara voorbij komen. Toen gingen wij hem weer voorbij, omdat hij op jou wachtte. Toen zag ik jou aan komen fietsenquote:
zwelling = voet zoveel mogelijk omhoog houden, en regelmatig koelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:49 schreef Bob. het volgende:
Oke, mijn voet is ondertussen opgezwollen tot formaat olifant, dit gaat de goede kant op.
Tenzij het zwart wordt natuurlijk, lekker necrosetje in je voetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef Crack_david het volgende:
[..]
zwelling = voet zoveel mogelijk omhoog houden, en regelmatig koelen.
Als het gaat verkleuren hoef je niet bang te zijn, dat is juist goed
Ik was daar ook bij maar ik zag jouw ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zag eerst Tara voorbij komen. Toen gingen wij hem weer voorbij, omdat hij op jou wachtte. Toen zag ik jou aan komen fietsen
En toen haalde Tara ons even later weer in over het voetpad bij Niemeyer dus
Was jij dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zag eerst Tara voorbij komen. Toen gingen wij hem weer voorbij, omdat hij op jou wachtte. Toen zag ik jou aan komen fietsen
En toen haalde Tara ons even later weer in over het voetpad bij Niemeyer dus
Yeah! Go get that knowledge!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ehb het wel gehoord, even op het balkon gekeken, maar twas niet veel soeps voor zover ik kon zien
![]()
m half 11 weer op school zijn![]()
Ja, ik zag al direct dat jullie het waren. Ik dacht...Ik moet die gozer even vertellen dat 'ie niet op het voetpad mag fietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Was jij dat?
Ik reed bij Niemeyer over het voetpad omdat vrouwlief een bekende dacht te zien, dus moest ik even gaan kijken. Bij het spoor wachtte ik haar vervolgens weer op
Mwah.. Het was best mooi vuurwerk opzich. Mooi muziekje eronder en een aardig leuke afsluiter. Maar de band die erna kwam was echt 10x niks, dus toen was ik weer aardig vroeg thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ehb het wel gehoord, even op het balkon gekeken, maar twas niet veel soeps voor zover ik kon zien
![]()
m half 11 weer op school zijn![]()
Hehequote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef freecell het volgende:
Ik ben blij dat je ze alledrie overleefd hebt
Ik vind het wel verdacht, allemaal bij jou in de buurtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Augustinus College gok ik zo
Het is goed raak hier de laatste paar dagen in de wijk met steekpartijen.
Zondag 26 augustus, Lierstraat, Paddepoel:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67979
Ook zondag, Planetenlaan, Paddepoel:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67988
Gisteren, Gelderse Roosstraat, Selwerd
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=68037
Gelukkig hebben de slachtoffers het alledrie overleefd, maar echt blij wordt je hier niet van. Des te meer omdat alledrie de straten nogal dicht hier in de buurt zijn
Hoi!quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Augustinus College gok ik zo
Het is goed raak hier de laatste paar dagen in de wijk met steekpartijen.
Zondag 26 augustus, Lierstraat, Paddepoel:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67979
Ook zondag, Planetenlaan, Paddepoel:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=67988
Gisteren, Gelderse Roosstraat, Selwerd
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=68037
Gelukkig hebben de slachtoffers het alledrie overleefd, maar echt blij wordt je hier niet van. Des te meer omdat alledrie de straten nogal dicht hier in de buurt zijn
Lekkere buurt wonen julliequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef freecell het volgende:
Ik ben blij dat je ze alledrie overleefd hebt
En in welke wijk woonde jij ook alweer?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Asielzoekers Centrum..
Wehehehe. Nee, Augustinus College idd.
[..]
Hoi!,
.
[..]
[..]
Lekkere buurt wonen jullie.
Ho ho, ik woonde er inderdaad 500 meter hemelsbreed vandaan, zo ongeveer, maar ben nu verhuisd naar een dorp hè. Daar gebeuren dat soort dingen niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En in welke wijk woonde jij ook alweer?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De was buiten hangen geeft me zo het gevoel een echte vrouw te zijn.
[FAQ] Hoe krijg ik zo'n koele PI?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Hoe doe je dat hartgezichtje als PI?.
Omslachtig!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[FAQ] Hoe krijg ik zo'n koele PI?! [afbeelding]
heb je FireFox?! als je dat niet hebt, installeer het dan eens, het zal een open barende ervaring worden, zoals het buiten ophangen van de was!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Hoe doe je dat hartgezichtje als PI?.
Ik heb die FQR, maar geen idee hoe ik het daar mee moet doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omslachtig!
1 antwoord! DE FQR! Van Lynx666. Full Quick Reply!, er is alleen wel FireFox voor nodig.
[..]
heb je FireFox?! als je dat niet hebt, installeer het dan eens, het zal een open barende ervaring worden, zoals het buiten ophangen van de was!.
Dat is allemaal al tig keer op sbs te zien geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg een linkje van Do2 van youtubefilmpjes van Derren Brown. Hij manipuleert mensen door... ja, wat, eigenlijk. Slim praten en zo. Zo krijgt ie het voor elkaar om bij een juwelier een ring af te rekenen met blanco papiertjes, of om geld uitbetaald te krijgen bij de hondenrennen op een waardeloos ticket door te doen alsof het het winnende is.
http://www.youtube.com/watch?v=II_-QcW4Q4I&mode=related&search=
Kijk maar eens, het is echt bizar.
Ah, ik kijk dan ook nooit naar SBS. Excuse me.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is allemaal al tig keer op sbs te zien geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |