Als de fietsenmaker er echt een nieuw wiel in zet, dan ben je zo meer dan 50 euro verder. Een 2e hands wiel is dan goedkoper en bijna net zo goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam er vanochtend achter dat er een enorm slag in m'n achterwiel zit... Wat zou dat ongeveer gaan kosten om te maken?.
DaD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb iets heel ergs gedaan.Ik ben tróts op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
...dass wir fliegen.
Wel als ik me verveelquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb iets heel ergs gedaan.Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Beetje ziekjes?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:49 schreef Grulez het volgende:
pff ik voel me zwak.
hier hetzelfde gok ik.. fantastisch weekend gehad.. een kut zondagquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:49 schreef Grulez het volgende:
pff ik voel me zwak.
ANTWERPENNNNquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tsja, het probeel is alleen even dat ik morgen in Antwerpen ben....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allemaal. Morgen Gronings Ontzet!
Wie gaat er allemaal naar het vuurwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |