Je kunt het er altijd zelf van makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had op een sterf met een colagezwl in je anus TT gehoopt
Trustenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed. Dág, kinderen.
Die zou toch een date hebben met PDL, die niet kwam opdagen? Was dat de 'gate'?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef Renesite het volgende:
Wie hebben MMarSu-gate meegemaakt?
Ik zat op een hyves van een oud-klasgenoot te checken en ik zag hem al weer haar vragen om 'eens wat te gaan drinken-x- "
Zij dus "Ehm, ik ben al een tijdje aardig bezet"
Ja inderdaad, en hij heel verdrietig op het station staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die zou toch een date hebben met PDL, die niet kwam opdagen? Was dat de 'gate'?
Ja, beste PTA topic in maandenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omg, heb nu de eerste pagina gelezen, vind het nu al hilarisch
Hit a tree!quote:Op zondag 26 augustus 2007 04:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, bed was geen goed idee... Ik ga een stukje rijden.
Aww, dat vind ik ook zielig! Héél veel aftersun en dan gaat 't uiteindelijk over, echt waar!quote:Op zondag 26 augustus 2007 07:32 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Zo op klaarlichte dag ben ik... ehm... Koortsig en rood
En nu zometeen naar mijn werk toe, maar bewegen (en mijn beha) zijn bijna vormenvan masochisme. Ik vind mezelf wel een beetje zielig nu
Iedereen slaapt nog en ik zit pijnlijk en rood te ontbijten, omdat ik bijna naar mn werk moet.
Ja, vanmiddag weer naar Groningen gaan en voor het eerst in maanden er weer een volle week verblijvenquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:40 schreef Bob. het volgende:
Verder goede middag aan iedereen. Jullie nog wilde plannen?
Tsja geweld heb ik ook al geprobeert, verbazend genoeg werkte het niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen ik verhuisde had ik een ongewillig kastje. Deze is gesneuveld aan mijn bijl.
Ik heb een hele mooie nieuwe bijl, moet ik ff langskomen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tsja geweld heb ik ook al geprobeert, verbazend genoeg werkte het niet.Gelukkig ben ik ook nog eens niet erg sterk en heeft hij het verder wel overleeft. (In tegenstelling tot mijn hand, auw. )
Klinkt verleidelijk. Maar ik denk dat ik mij bureau toch liever in elkaar heb. En heel enzo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie nieuwe bijl, moet ik ff langskomen?
Ik heb op zich ook wel een inbussleutelsset, een schroeverndraierset, verschillende hamers, WD40, en heel veel duct tape. Maar ook twee linker handen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk. Maar ik denk dat ik mij bureau toch liever in elkaar heb. En heel enzo.
Het gênante is nog wel dat al die dingen niet nodig zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook wel een inbussleutelsset, een schroeverndraierset, verschillende hamers, WD40, en heel veel duct tape. Maar ook twee linker handen.
Volgens mij heb ik ook zo'n bureau danquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het gênante is nog wel dat al die dingen niet nodig zijn.Ik zal je maar niet vervelen met hoe het ding in elkaar zit, maar het komt er op neer dat dit me op geen manier alleen gaat lukken en dat ik met mijn pogingen mijn net geverde balken al weer helemaal lelijk heb gemaakt.
Goed bezig.
Meubels zijn gewoon kut. Afschaffen die handel zeg ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook zo'n bureau dan
Bijons ging het al mis bij het demonteren, dat lukte niet. Dus toen ging de deur nogal kapot. Maar ik verhuise hem toch uit het huis van mn ex dus heel erg vond ik dat nietErger vond ik dat ie in mn nieuwe huis niet weer op de bovenetage kon.
Maar hij staat nu in de huiskamer ook best ok
Op deze manier zie ik ook nog eens TV en naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |