Klopt. Als het druk was geweest had het ook niet gekund naast PTAquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
Good luck Alexxx, maar volgens mij is dit een heel rustig subforum om te modden..
Je hebt anders wel es op mij gesteunt toen je een veter oid moest strikken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geestelijk. Ik doe over het algemeen niet aan aanraken.
Ik heb jou vaker aangeraakt dan menig ander persooninderdaad. Zoals ik al zei, je voelt goed aan. Is idd een compliment.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt anders wel es op mij gesteunt toen je een veter oid moest strikken.
Maar bedankt voor het, denk ik, compliment.
Succes met modden. Kan j eigs al een x bannen?
Het is bijna sneuquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb me anders gister in Leeuwarden wel kunnen vergapen aan die introductiestudenten die langs het terras liepen waar ik met een vriend zat
Idd, studenten in leeuwardenquote:
Mja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou vaker aangeraakt dan menig ander persooninderdaad. Zoals ik al zei, je voelt goed aan. Is idd een compliment.
Dank jeNee, dan had ik moeten proberen FA te worden, en daar heb ik te weinig tijd voor, en zou ik moeten stoppen op PTA
Als ik uberhaupt al naar Leeuwarden (MOET) gaan studeren - ik blijf gewoon in fckng Groningen.quote:
En terecht. Leeuwarden isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt al naar Leeuwarden (MOET) gaan studeren - ik blijf gewoon in fckng Groningen.
Je bent welkom als je op visite wilt komen. Maar wonen in Cornjum zit er voor jou niet in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan wil ik liever naar Cornjum.. Maar ja
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent welkom als je op visite wilt komen. Maar wonen in Cornjum zit er voor jou niet in.
Sandra en ik zijn de laatste mensen die van buitenaf in cornjum kwmaen wonen. Daarna hebben COrnjumers voorrang gekregenquote:
Daar is weinig te beleven, op Alex zijn huisje na natuurlijk, want ik ga er vanuit dat daar nog wel iets te doen is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan wil ik liever naar Cornjum.. Maar ja
Nee, niks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar is weinig te beleven, op Alex zijn huisje na natuurlijk, want ik ga er vanuit dat daar nog wel iets te doen is.
Goedzo jij snapt hemquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt al naar Leeuwarden (MOET) gaan studeren - ik blijf gewoon in fckng Groningen.
Zoals het lijkt ga ik er ook naar school begin volgend schooljaarquote:
I`ve never been this far away from home.quote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I`ve never been this far away from home.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |