Nee hoor (als je tenminste voor mij pint)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Als je ¤20 pint, en je vergeet vervolgens het geld uit de automaat te pakken... Ben je dan een grandioze loser?
euh. Ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Als je ¤20 pint, en je vergeet vervolgens het geld uit de automaat te pakken... Ben je dan een grandioze loser?
Dat, of stoned, of dement.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Heus niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer was dat dan nog maar weers?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CZ. kan heel erg goed steunen, weet ik uit ervaring.
Geestelijk. Ik doe over het algemeen niet aan aanraken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan nog maar weers?![]()
Balen zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Morgen tentamen![]()
en ik ga em weer niet halen...
Ik heb me anders gister in Leeuwarden wel kunnen vergapen aan die introductiestudenten die langs het terras liepen waar ik met een vriend zatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef Renesite het volgende:
Is dat verder normaal?
Enorme tiefus ballen (studenten) met een sleep meisjes die zich als piraten verkleed hebben door de supermarkt. Puur en puuuur triest, om bij 'het clubje' te horen.. Men, dan ga je studeren aan de fucking uni - en dan ga je er zo bij horen om 'vrienden' te maken.!!!
Een enorme jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |