Nee, juist door de goeierikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door hem hebben we een feestdag
Say whát?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
Is de UB ook dicht vandaag?
We hadden heus geen feestdag als er alleen maar goeie mensne in de wereld zat. Behalve dan de wereld zonnetjes dag, het pluk een madeliefje dag, en boomplantdag.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Morgen tentamen![]()
en ik ga em hopelijk halen...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En de buit:
DaD 2 rokken, 2 blouses, 2 paar schoenen, een spijkerbroek, een truitje, kniekousen, hold ups, en lingerie. Do2 een spijkerbroek, een longsleeve, een trui, nog een trui, een overhemd, stapeltje boxers, en sokken. En kleertjes voor m'n neefje en nichtje, en een enorme stapel cd's. Antwerpen is geweldig..
En een heeeeeeeeeel dikke knuffel voor Alex, van ons allebei..
Die is gebiaal idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Miau Miau! Wilde Katze![]()
Wat een maf lief is dit eigs. Wel leuk
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef Renesite het volgende:
Is dat verder normaal?
Enorme tiefus ballen (studenten) met een sleep meisjes die zich als piraten verkleed hebben door de supermarkt. Puur en puuuur triest, om bij 'het clubje' te horen.. Men, dan ga je studeren aan de fucking uni - en dan ga je er zo bij horen om 'vrienden' te maken.!!!
Knuffel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh super. Net toen mijn avond al so splendid verliep, zegt degene met wie ik naar vuurwerk zou gaan ook nog af.
ik ga ook vuurwerk kijken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga wel vuurwerk kijken, wie nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |