Geen idee dit jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Waar gaat dat vuurwerk enzo plaatsvinden?
Ja, in de lucht![]()
Ik ben dit jaar niet geweest. Mijn vriendin echter 3 keer ofzo...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:16 schreef MaxMark het volgende:
Noorderzon zeer goed bezocht
Misschien moet ik volgend jaar toch maar eens gaan kijken
2 keer geweest. Daarvoor eigenlijk nooit geweest, maar volgens jaar zeker weer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar niet geweest. Mijn vriendin echter 3 keer ofzo...
Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepuntquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Uiteraard is het vuurwerk op de drafbaan in Stadspark, om 22:45
Vorig jaar stonden wij op de westelijke ringweg, dus net buiten de drafbaan en hadden wij uitstekend uitzicht en de muziek er ook nog bij
pff... wat een droevige band vind ik dat. Al honderd jaar hetzelfde nummer spelen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepunt![]()
Nee, ik heb het niet over de line-up van dat festivalletje (hoewel ook Jan Akkerman speelt)quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepunt![]()
't Is net Disneylandquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over de line-up van dat festivalletje (hoewel ook Jan Akkerman speelt)
Maar de vuurwerkshow is in combi met muziek. Dat ziet er altijd wel gaaf uit
Ik ging elk jaar, want ik woonde gewoon 100 meter van het plantsoen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
2 keer geweest. Daarvoor eigenlijk nooit geweest, maar volgens jaar zeker weer.
Ach.. dan heb ik iig een set reserve-sleutels.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
Zal je zien dat je nu dus je sleutels weer terugvindt....
50 Wat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef Aryon het volgende:
Joepie. Me ouwe fiets weer terug. ^^ Totale kosten voor sleutels kwijtraken: 50 euri! Nooit meer doen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |