Geen idee dit jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Waar gaat dat vuurwerk enzo plaatsvinden?
Ja, in de lucht![]()

Ik ben dit jaar niet geweest. Mijn vriendin echter 3 keer ofzo...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:16 schreef MaxMark het volgende:
Noorderzon zeer goed bezocht
Misschien moet ik volgend jaar toch maar eens gaan kijken

2 keer geweest. Daarvoor eigenlijk nooit geweest, maar volgens jaar zeker weer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar niet geweest. Mijn vriendin echter 3 keer ofzo...

Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepuntquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Uiteraard is het vuurwerk op de drafbaan in Stadspark, om 22:45
Vorig jaar stonden wij op de westelijke ringweg, dus net buiten de drafbaan en hadden wij uitstekend uitzicht en de muziek er ook nog bij

pff... wat een droevige band vind ik dat. Al honderd jaar hetzelfde nummer spelen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepunt![]()

Nee, ik heb het niet over de line-up van dat festivalletje (hoewel ook Jan Akkerman speelt)quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je niet te gaan dit jaar, van dik hout is het hoogtepunt![]()

't Is net Disneylandquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over de line-up van dat festivalletje (hoewel ook Jan Akkerman speelt)
Maar de vuurwerkshow is in combi met muziek. Dat ziet er altijd wel gaaf uit

Ik ging elk jaar, want ik woonde gewoon 100 meter van het plantsoen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
2 keer geweest. Daarvoor eigenlijk nooit geweest, maar volgens jaar zeker weer.

Ach.. dan heb ik iig een set reserve-sleutels.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
Zal je zien dat je nu dus je sleutels weer terugvindt....

50 Wat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef Aryon het volgende:
Joepie. Me ouwe fiets weer terug. ^^ Totale kosten voor sleutels kwijtraken: 50 euri! Nooit meer doen dus...

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

eh ja ik woon al 5 jaar 100 meter van het plantsoenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ging elk jaar, want ik woonde gewoon 100 meter van het plantsoen.
Dat is nu wel anders...

Gelukkig maar. Maar welke katjes zijn wel dood dan? Of alleen die ene?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg nu een hele boze sms, maar ze leven nog beide![]()

ChipsZak.

ChipsZak.

Wat raar?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg nu een hele boze sms, maar ze leven nog beide![]()

ChipsZak.

ChipsZak.

GMTAquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat raar?
Zou het een smoes geweest zijn om niet heen te hoeven misschien?

Als ze niets zegt haar ik haar ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ze haat me

Ze heeft geen cent, moet rond komen van een WIA uitkeirng... En ze is met drie katten bij de dierenarts geweest.. Ik met twee en ik kan de rekening eigenlijk al niet betalen... Dus ze kan het niet betalen om er naar toe. Ik heb aangebodne dat ze met mij mee kan rijden, maar dat wil ze niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat raar?
Zou het een smoes geweest zijn om niet heen te hoeven misschien?

Pfoe...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft geen cent, moet rond komen van een WIA uitkeirng... En ze is met drie katten bij de dierenarts geweest.. Ik met twee en ik kan de rekening eigenlijk al niet betalen... Dus ze kan het niet betalen om er naar toe. Ik heb aangebodne dat ze met mij mee kan rijden, maar dat wil ze niet.

WTF?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pfoe...
Ja, inderdaad, beesten zijn duurPaar duizend eurootjes moesten oud buren neertellen voor een voetafwijking van een kangaleese herder die ze hadden.
Men, die hadden maanden lang droog brood.

Wheh, toffe honden zijn dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef Renesite het volgende:
Euh, kut, anatolische herder. een Kangal![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anatolische_herder

Gnaafquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

En de buit:quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wijjjj gaaannnnnnnnnnnn winkelen, wij gaan winkelen, wij gaan winkelen, lalalalala! Yay yay yay!

Ohja, feestdag. Moet wel gewoon werken though.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:14 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, gefeliciteerd allemaal he, met deze feestdag.

ChipsZak.

ChipsZak.

Het is geen nationale feestdag toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Houdt de busdienst in de stad de normale dienstregeling aan op deze feestdag?

hey, dat plaatje komt uit 'van nul tot nu'! Gave boekjes waren dat altijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen. Gronings Ontzet!
335 jaar geleden schopte Carl von Rabenhaupt de bisschop van Munster, Bernhard von Galen (aka Bommen Berend) eruit.
Plaatje

Afwijkende openingstijden 2007quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
Is de UB ook dicht vandaag?

ChipsZak.

ChipsZak.

Nee, juist door de goeierikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door hem hebben we een feestdag

Say whát?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:57 schreef Grulez het volgende:
Is de UB ook dicht vandaag?

We hadden heus geen feestdag als er alleen maar goeie mensne in de wereld zat. Behalve dan de wereld zonnetjes dag, het pluk een madeliefje dag, en boomplantdag.quote:

Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Morgen tentamen![]()
en ik ga em hopelijk halen...

quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En de buit:
DaD 2 rokken, 2 blouses, 2 paar schoenen, een spijkerbroek, een truitje, kniekousen, hold ups, en lingerie. Do2 een spijkerbroek, een longsleeve, een trui, nog een trui, een overhemd, stapeltje boxers, en sokken. En kleertjes voor m'n neefje en nichtje, en een enorme stapel cd's. Antwerpen is geweldig..
En een heeeeeeeeeel dikke knuffel voor Alex, van ons allebei..

Die is gebiaal idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Miau Miau! Wilde Katze![]()
Wat een maf lief is dit eigs. Wel leuk

Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef Renesite het volgende:
Is dat verder normaal?
Enorme tiefus ballen (studenten) met een sleep meisjes die zich als piraten verkleed hebben door de supermarkt. Puur en puuuur triest, om bij 'het clubje' te horen.. Men, dan ga je studeren aan de fucking uni - en dan ga je er zo bij horen om 'vrienden' te maken.!!!

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Knuffel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh super. Net toen mijn avond al so splendid verliep, zegt degene met wie ik naar vuurwerk zou gaan ook nog af.

ChipsZak.

ChipsZak.

ik ga ook vuurwerk kijken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga wel vuurwerk kijken, wie nog meer?

Nee hoor (als je tenminste voor mij pint)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Als je ¤20 pint, en je vergeet vervolgens het geld uit de automaat te pakken... Ben je dan een grandioze loser?

euh. Ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef MaxMark het volgende:
Als je ¤20 pint, en je vergeet vervolgens het geld uit de automaat te pakken... Ben je dan een grandioze loser?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |