eh ja ik woon al 5 jaar 100 meter van het plantsoenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ging elk jaar, want ik woonde gewoon 100 meter van het plantsoen.
Dat is nu wel anders...
Gelukkig maar. Maar welke katjes zijn wel dood dan? Of alleen die ene?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg nu een hele boze sms, maar ze leven nog beide![]()
Wat raar?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg nu een hele boze sms, maar ze leven nog beide![]()
GMTAquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat raar?
Zou het een smoes geweest zijn om niet heen te hoeven misschien?
Als ze niets zegt haar ik haar ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ze haat me
Ze heeft geen cent, moet rond komen van een WIA uitkeirng... En ze is met drie katten bij de dierenarts geweest.. Ik met twee en ik kan de rekening eigenlijk al niet betalen... Dus ze kan het niet betalen om er naar toe. Ik heb aangebodne dat ze met mij mee kan rijden, maar dat wil ze niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat raar?
Zou het een smoes geweest zijn om niet heen te hoeven misschien?
Pfoe...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft geen cent, moet rond komen van een WIA uitkeirng... En ze is met drie katten bij de dierenarts geweest.. Ik met twee en ik kan de rekening eigenlijk al niet betalen... Dus ze kan het niet betalen om er naar toe. Ik heb aangebodne dat ze met mij mee kan rijden, maar dat wil ze niet.
WTF?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pfoe...
Ja, inderdaad, beesten zijn duurPaar duizend eurootjes moesten oud buren neertellen voor een voetafwijking van een kangaleese herder die ze hadden.
Men, die hadden maanden lang droog brood.
Wheh, toffe honden zijn dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef Renesite het volgende:
Euh, kut, anatolische herder. een Kangal![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anatolische_herder
Gnaafquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |