Wat doe jij dan ook bij Niemeyer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef MaxMark het volgende:
Tara, volgende keer waarschuw ik niet meer hoor. Het voetpad is níet voor fietsers
In de file staan, samen met jullie. Ik zag jou ook nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat doe jij dan ook bij Niemeyer?![]()
Vuurwerk was way tof!
Ik zag jou heul nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In de file staan, samen met jullie. Ik zag jou ook nog
Ik zag eerst Tara voorbij komen. Toen gingen wij hem weer voorbij, omdat hij op jou wachtte. Toen zag ik jou aan komen fietsenquote:
zwelling = voet zoveel mogelijk omhoog houden, en regelmatig koelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:49 schreef Bob. het volgende:
Oke, mijn voet is ondertussen opgezwollen tot formaat olifant, dit gaat de goede kant op.
Tenzij het zwart wordt natuurlijk, lekker necrosetje in je voetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:57 schreef Crack_david het volgende:
[..]
zwelling = voet zoveel mogelijk omhoog houden, en regelmatig koelen.
Als het gaat verkleuren hoef je niet bang te zijn, dat is juist goed
Ik was daar ook bij maar ik zag jouw ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zag eerst Tara voorbij komen. Toen gingen wij hem weer voorbij, omdat hij op jou wachtte. Toen zag ik jou aan komen fietsen
En toen haalde Tara ons even later weer in over het voetpad bij Niemeyer dus
Was jij dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zag eerst Tara voorbij komen. Toen gingen wij hem weer voorbij, omdat hij op jou wachtte. Toen zag ik jou aan komen fietsen
En toen haalde Tara ons even later weer in over het voetpad bij Niemeyer dus
Yeah! Go get that knowledge!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ehb het wel gehoord, even op het balkon gekeken, maar twas niet veel soeps voor zover ik kon zien
![]()
m half 11 weer op school zijn![]()
Ja, ik zag al direct dat jullie het waren. Ik dacht...Ik moet die gozer even vertellen dat 'ie niet op het voetpad mag fietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Was jij dat?
Ik reed bij Niemeyer over het voetpad omdat vrouwlief een bekende dacht te zien, dus moest ik even gaan kijken. Bij het spoor wachtte ik haar vervolgens weer op
Mwah.. Het was best mooi vuurwerk opzich. Mooi muziekje eronder en een aardig leuke afsluiter. Maar de band die erna kwam was echt 10x niks, dus toen was ik weer aardig vroeg thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ehb het wel gehoord, even op het balkon gekeken, maar twas niet veel soeps voor zover ik kon zien
![]()
m half 11 weer op school zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |