Ik over 15.quote:
Ik probeer nu iemand ervan te overtuigen dat hij er goed aan doet het vandaag te laat te makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook al bezig er eentje te maken, 't duurde zo lang
Ik trek m'n 2e pre-LL pilske open
Dat vond ik ook..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook al bezig er eentje te maken, 't duurde zo lang
Ik moest eerst even hotdogs eten, heb serieus hongerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef kciR het volgende:
Ik had hem ook net klaar staan
(kun je deeltje 46 (http://forum.fok.nl/topic/1064034/1/50) nog even in de OP zetten?)
Dat is een goed beginquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wat ik (nouja, m'n vriendin) nou toch weer heb gevonden:
Korenwolf in blik!Halve liters!
Dit wordt een mooie Lowlands...
![]()
Zelfde hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moest eerst even hotdogs eten, heb serieus honger
Ik krijg die post niet ge-edit, Fok doet weer aan SQL troubles. Kan een modje dat misschien even doen?
Ik heb morgen nog een pre-LL klantbezoekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik over 15.
Overigens zou iedereen nu een pre-lowlands zuipfeestje aan het houden moeten zijn, toch?
![]()
![]()
Ik ga morgenochtend gewoon nog even naar de Appiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef mberg86 het volgende:
Inpakken doe ik morgen, anders is tegen die tijd dat ik ga het bier al lauw... Ik wil tenminste de 1e dag nog normaal bier drinken
Ik woon redelijk dichtbij LL. De Appie heeft morgen geen bier meerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend gewoon nog even naar de Appie
In Sittard is er vast nog wat te koop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik woon redelijk dichtbij LL. De Appie heeft morgen geen bier meer.
Zuigend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog een pre-LL klantbezoek.
Neem wat voor mij mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
In Sittard is er vast nog wat te koop.
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef UncleSam het volgende:
Tool ..Ik blijf hopen dat ze niet cancellen
![]()
Dat kan op zich ook wel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend gewoon nog even naar de Appie
Zo, klaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, eens kijken hoe ik die enorme berg op de vloer in een backpack ga proppen.
Die kale zanger (Meynard Kaenyenbla.) heeft iets aan zn keel geloof ik, en heeft wat festivals voor lowlands&pukkelpop gecancelled.quote:
Ik heb al!quote:
Zo'n standaard SE-oplader zullen ze wel hebbben toch? Mijn W800i gaat trouwens makkelijk van do tot ma mee hoor, hoeft niet opgeladen te worden in de tussentijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef Litso het volgende:
WTF? Tool gecancelled?
Anyhoo, ik heb een Sony Ericsson W800i, de moeite waard om mijn eigen oplader mee te nemen of hebben ze die zat? Ik weet niet meer wat ik vorig jaar heb gedaan.
Tof. Ik zoek je wel op in de rij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik heb al!(zie vorige post)
Als ze ziek zijn of dood gaan kan je er weinig aan doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:
Ik denk niet dat het in dit stadium nog wordt gecancelled?
Als die gast geen woord normaal uit z'n strot kan krijgen kunnen ze best cancellen. Anders wordt het optreden ook om te huilen (van het lachen).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:
Ik denk niet dat het in dit stadium nog wordt gecancelled?
Ik sta tussen al die mensen. Ik zwaai wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Tof. Ik zoek je wel op in de rij.
Het is nog niet officieel, en de site update sowieso pas als er een vervanger is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Litso het volgende:
Staat nog niet op de site?
Snap ik, ik bedoel meer van, als hij niet goed bij stem is en niet kan optreden dan weten ze dat 1 a 2 dagen voor het optreden ook al wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef icebliss het volgende:
[..]
Als die gast geen woord normaal uit z'n strot kan krijgen kunnen ze best cancellen. Anders wordt het optreden ook om te huilen (van het lachen).
Dat is overmorgen dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Snap ik, ik bedoel meer van, als hij niet goed bij stem is en niet kan optreden dan weten ze dat 1 a 2 dagen voor het optreden ook al wel.
Lees ik net op de LL sitequote:Tool mussten ihren Auftritt an einem Festival in Österreich bekanntlich absagen. In Gampel schauts indess sehr gut aus. Gemäss Rücksprache mit Management und Plattenfirma steht dem Auftritt nichts im Wege. Wir freuen uns auf Tool!
-----
Tool komt dus (waarschijnlijk) wel gewoon! Olee!
Fijn naar Welle: Erdballquote:
Ik meen me te herinneren dat het vorig jaar om sommige types telefoons echt dringen was, en dat het aangeraden was om je eigen oplader mee te nemen. Toen waren de huidige W en K series nog niet zo op gang, maar tegenwoordig heeft iedereen er eenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo'n standaard SE-oplader zullen ze wel hebbben toch? Mijn W800i gaat trouwens makkelijk van do tot ma mee hoor, hoeft niet opgeladen te worden in de tussentijd![]()
Dude, net of dat stoer is. Ziet iedereen alleen maar dat je fucking oud bent.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef Ruud2007 het volgende:
ben rijkelijk laat dit jaar, maar ga ook de benodigde zaken eens bij elkaar zoeken en morgen de laatste dingen kopen. heb er zinnn innn....!
ik ben te herkennen aan mijn festivalbandjes
[afbeelding]
Bikkel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef MaJo het volgende:Net terug van Sziget en morgen naar Lowlands
Ik ga echt zo hard dood maar ik heb er zin in
Mijn God, dat je er nog zin in hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef MaJo het volgende:Net terug van Sziget en morgen naar Lowlands
Waren the Killers goed?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef MaJo het volgende:Net terug van Sziget en morgen naar Lowlands
die hebben we niet gezien omdat de treinreis Budapest - Amsterdam zo'n 19u isquote:
The Killers gemist om op tijd terug te zijn voor Lowlands maar heb ze al 2x eerder gezien en dat was echt topquote:
Mwah, ik ben echt helemaal kapot en dood, maar toen ik vanochtend naar Arcade Fire luisterde kreeg ik er superveel zin in. Gewoon op tijd naar bed vanavond en dan gaat het goedkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn God, dat je er nog zin in hebt
Enquote:We helpen je uit de brand, een heel muntje kost je 2,20 euro. Bier, fris en koffie kosten je 1 munt, de meeste cocktails 2,5 munt. Swirls zijn 2 munten, halve kip 2,5 munt, loempia's 1,5 munt en ga zo maar door! Reken dus maar zelf uit hoeveel je moet meenemen!
quote:op den eerste editie van het Campingflight to Lowlands Paradise in het jaar 1993 kostte drie dagen kamperen 20 guldens en koste het festival 45 gulden. Dat is omgerekend zo'n 30 pleuries.
Den pils in harde plastieken bekers kostte volgens mij niet meer dan 1,50 florijnen. En dat is omgekend zo'n 0.67 eur.
Held!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, ik ben echt helemaal kapot en dood, maar toen ik vanochtend naar Arcade Fire luisterde kreeg ik er superveel zin in. Gewoon op tijd naar bed vanavond en dan gaat het goedkomen
bikkelvrouw! Veel plezier!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, ik ben echt helemaal kapot en dood, maar toen ik vanochtend naar Arcade Fire luisterde kreeg ik er superveel zin in. Gewoon op tijd naar bed vanavond en dan gaat het goedkomen
jij hebt het over stoer, ik vind het gewoon tof omdat muziek m'n leven is en ik dat graag uitdraag, dan zijn festivalsbandjes daar ideaal voorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Dude, net of dat stoer is. Ziet iedereen alleen maar dat je fucking oud bent.
Relaxed, dan ben ik gemiddeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
jij hebt het over stoer, ik vind het gewoon tof omdat muziek m'n leven is en ik dat graag uitdraag, dan zijn festivalsbandjes daar ideaal voor![]()
en daarbij, 26 is zo'n beetje de gemiddelde lowlands-leeftijd hoor
Hehe ik werd nu al voor oud uitgemaakt (25)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
bikkelvrouw! Veel plezier!
Ik ga volgend jaar ook naar Sziget, maar daarna dan echt niet naar Lowlands!
Tegen die tijd ben ik dan ook echt echt echt oud!
mja, voor mij is 't nu voor de 5e keer op rij, was er (te) laat bij vrees ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:16 schreef Aventura het volgende:
Ik ben 29, in 1996 ging ik voor het eerst. Dit is mijn 7de of 8ste keer geloof ik
waar is hier ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:21 schreef mberg86 het volgende:
Ik hoop dat het weer wat beter is morgen, het komt hier met bakken uit de lucht
27 hier, en 11e keerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef gbm het volgende:
lowlands-gangers blijven volgens mij ook een beetje plakken, dus gemiddelde leeftijd wordt ook wat hoger
24 hier btw, en uhm... 5e keer @ LL
Sta je al in de rij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:21 schreef mberg86 het volgende:
Ik hoop dat het weer wat beter is morgen, het komt hier met bakken uit de lucht
Ouwe lul!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef HAL9000S het volgende:
Jeuzes wat een hoop oude lullen hier zeg... ikzelf ben pas 26
Held!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
dit wordt m'n eerste lowlandsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef MaJo het volgende:
Hier (bij Utrecht) regent het ook keihard
Dit wordt pas mijn 3e keer Lowlands
Hoeft niet persé, kijk maar naar Lily Allenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
en de site update sowieso pas als er een vervanger is.
en ik ben 25quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dit wordt m'n eerste lowlands.
je bedoelt washandjes?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef CherryLips het volgende:
van die piepkleine handdoekjes
en wij zijn gewoon ubertofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en ik ben 25. bijna afgestudeerd, dus ik dacht, ik moet het een keer gedaan hebben voor ik moet gaan werken
enzo.
.
Haha, een maat van me had dat wel een paar jaar geleden. Gelukkig waren we nog niet ver van huis en is hij weer naar huis gelopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
oja, ik moet morgen niet Het Kaartje vergeten natuurlijk.
Ik ben ingepakt! Heb alleen nog geen kaartje, dus die moet ik nog even bij de ingang kopen. Daar stond toch ieder jaar zo'n kaart-standje waar je de overgebleven kaarten kon kopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef CherryLips het volgende:
oja, ik moet morgen niet Het Kaartje vergeten natuurlijk.
neequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik ben ingepakt! Heb alleen nog geen kaartje, dus die moet ik nog even bij de ingang kopen. Daar stond toch ieder jaar zo'n kaart-standje waar je de overgebleven kaarten kon kopen?
Tot morgen!
nergens voor nodig, we zullen voorzichtig zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:37 schreef gbm het volgende:
hmmmm, volgens mij is er hier iemand zenuwachtig voor haar 1e keer LL![]()
opblaashanddoeken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee. er staat op : 'backpackers towel. expands from 4,5 cm to full size towel 28 x 58 cm. your personal towel wherever you go!'
en dan zitten er vier van die ronde dingetjes ingepropt.
succes?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik ben ingepakt! Heb alleen nog geen kaartje, dus die moet ik nog even bij de ingang kopen. Daar stond toch ieder jaar zo'n kaart-standje waar je de overgebleven kaarten kon kopen?
Tot morgen!
Als het zo'n groot uitgevallen munt xtc-pil is: die moet je eerst in water gooien geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef CherryLips het volgende:
oja, ik heb bij de xenos van die piepkleine handdoekjes gekocht die helemaal in elkaar gepropt zitten, maar hoe krijg ik ze groot?. dat staat er ook niet op of zo.
dat is toch ook niet handigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Als het zo'n groot uitgevallen munt is: die moet je eerst in water gooien geloof ik.
valt 't opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:37 schreef gbm het volgende:
mja, wij wel maar ik kan niet instaan voor die andere 54.998 mensenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nergens voor nodig, we zullen voorzichtig zijn![]()
de gemiddelde Fok!ker is toch zeker wel representatief voor de gemiddelde Lowlander?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef gbm het volgende:
[..]
mja, wij wel maar ik kan niet instaan voor die andere 54.998 mensen![]()
je wil jezelf daar toch niet serieus mee gaan afdrogen na het douchen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee. er staat op : 'backpackers towel. expands from 4,5 cm to full size towel 28 x 58 cm. your personal towel wherever you go!'
en dan zitten er vier van die ronde dingetjes ingepropt.
mja, volgens mij is 't mooie van LL juist dat er geen gemiddelde is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de gemiddelde Fok!ker is toch zeker wel representatief voor de gemiddelde Lowlander?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Tot morgen!
ik ben ook als de dood dat ik mn kaartje vergeet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:37 schreef gbm het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
je wil jezelf daar toch niet serieus mee gaan afdrogen na het douchen?
Die dingen zijn net zo dik en vochtopnemend als pleepapier
hm, ja, nouja, succesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..].
ik heb er ook acht. kan ik één keer mee douchen.
ben ik heel goed inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en cl en ik gaan dan ook nog lekker samen zenuwachtig doen als LowlandsN00bs![]()
Ja, elke keer dat ik gegaan ben heb ik het zo gedaan.quote:
zozo, met een echt bord enzo... gaat steeds beterquote:
hahahahahaaaaahaha. ha. ha.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat ik gegaan ben heb ik het zo gedaan.
Geen probleem.
Hopen maar dat het niet uitverkocht is.
Garpje, ik heb hem al sinds de vroege vogelactie
Place towel in water for 30 seconds. Watch it expand to a colourful 12" x 12" towel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..].
ik heb er ook acht. kan ik één keer mee douchen.
ach, er zullen vast mensen zijn die 't proberen... vond ik vorig jaar ook wel vreemd... bij de ingang scanden ze alleen m'n kaartje en scheurden verder nix af ofzo... had ik makkelijk nog m'n kaartje buiten de poort kunnen verkopen zonder dat de koper iets door zou hebben... (maar gelukkig voor hen ben ik te eerlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat ik gegaan ben heb ik het zo gedaan.
Geen probleem.
Hopen maar dat het niet uitverkocht is.
Garpje, ik heb hem al sinds de vroege vogelactie
en dan heb je een natte handdoek, altijd handigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Place towel in water for 30 seconds. Watch it expand to a colourful 12" x 12" towel!
Fijn is dat he, een handdoek die je eerst nat moet makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Place towel in water for 30 seconds. Watch it expand to a colourful 12" x 12" towel!
ik heb er net eentje (zonder water) uit elkaar gehaald en het is net een soort vaatdoek van eetpapier of zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fijn is dat he, een handdoek die je eerst nat moet makenOverigens is het inderdaad een veredelde vaatdoek
klinkt sexyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb er net eentje (zonder water) uit elkaar gehaald en het is net een soort vaatdoek van eetpapier of zo.
eastpack ftwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:57 schreef Vital_Remains het volgende:
Yeah, het past allemaal in mijn eastpak (Op het eten/ bier/ tent na), valt weer mee gelukkig, zelfs mijn slaapzak ging er nog bij in![]()
die heb ik gelukkig altijd standaard bijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:57 schreef CherryLips het volgende:
o shit, ben vergeten plastuitjes te kopen.
dat klinkt nogal.. ehm... erotischquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:cl ik heb er nu al zin in samen met jou
Ik ben 30 en dit word mijn 9e keer, mijn opa loopt er volgens mij al sinds 1967 rondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
ik voel me oud hier.
die van mij kan ik tenminste weggooien als ze vies wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef gbm het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig altijd standaard bij
man zijn heeft zo zijn voordelen
je bent echt blond en ranzigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat klinkt nogal.. ehm... erotisch.
daar heb ik dan weer een douche voor (met echte originele handdoekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die van mij kan ik tenminste weggooien als ze vies worden.
ben benieuwd hoe 't dit jaar gaat... laatste 2 jaar bevielen me wel met zo weinig wachttijd (en geen controle van bagage etc, scheelt een hoopquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Vital_Remains het volgende:
Yeah, nog 18 uurtjes tot Lowlands![]()
![]()
![]()
Agreed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:09 schreef Laton het volgende:
nu moet er nog even iets lauws uitvallen en opgezwolle ervoor in de plaats
Hij zal vast niet meteen kleddernat zijn, als hij zo ontzettend uitzet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is toch ook niet handig.
ga dan !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil er ook vandaag al heen.
Ik wil er nu al heenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil er ook vandaag al heen.
Ja, een tentenkamp ofzo. Lijkt me allemaal erg kinderachtig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Er schijnt dit weekend iets georganiseerd te zijn op dat grasveldje naast Walibi World?![]()
Ik mag vrijdag pas. Ivm een heel duur apparaatje dat ik nu nog met me mee moet dragen, wegens mijn (gebrek aan) gezondheid. Die mag niet mee naar LL en mag vrijdagochtend pas af.quote:
hmmmm... good luck... & have fun @ LLquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag pas. Ivm een heel duur apparaatje dat ik nu nog met me mee moet dragen, wegens mijn (gebrek aan) gezondheid. Die mag niet mee naar LL en mag vrijdagochtend pas af.
Het is ook compleet idioot dat ik überhaupt naar LL ga, maar ik ga lekker toch.![]()
vluchtelingen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, een tentenkamp ofzo. Lijkt me allemaal erg kinderachtig.
Ik zeg het nogmaals: het wordt briljant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag pas. Ivm een heel duur apparaatje dat ik nu nog met me mee moet dragen, wegens mijn (gebrek aan) gezondheid. Die mag niet mee naar LL en mag vrijdagochtend pas af.
Het is ook compleet idioot dat ik überhaupt naar LL ga, maar ik ga lekker toch.![]()
Ik ben 32 en ga voor het eerstquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
en ik ben 25. bijna afgestudeerd, dus ik dacht, ik moet het een keer gedaan hebben voor ik moet gaan werken
enzo.
.
mja, tijdens LL opzich wel... voor en na kan 't soms wel handig zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Slapen is nog steeds overrated ..
Ja lekker maximaal lossss, mediterend surfen op sub-bassen galore!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
God, die zaterdagnacht wordt ziek.![]()
quote:Steeds meer bands huiverig voor opnames
Mediacoördinator Hein Fokker: "En daarom heb ik een golfkarretje nodig"
Vlak voor de grote festivals krijgen we altijd veel mailtjes van verontruste fans met de vraag of we hun favoriete bands nog mogen opnemen of filmen. Als het aan ons ligt, zetten we iedere vierkante meter van het Lowlandsterrein na afloop van het festival on demand. Maar bands worden huiverig voor opnames.
Een golfkarretjeHein Fokker is mediacoördinator en regelt de contracten over de opnames met de bands. Vlak voor aanvang van het festival zit hij nog midden in het papierwerk, terwijl hij natuurlijk liever alvast in Biddinghuizen op zijn fiets rond crosst. Fokker: "Ik wacht nog op heel veel mailtjes. Er is dit jaar een hoop gedoe: iedere band heeft een eigen verhaal en eigen wensen."
Zo heeft het eerste management van een band zich al gemeld. De zanger van hun band mag niet in close up gefilmd worden. "Hij heeft last van een puistje op zijn rechterwang," legt Fokker uit. "De eisen worden steeds strenger. Meer bands willen eerst de opnames zelf zien. Waarschijnlijk hebben zij steeds meer slechte ervaringen in het buitenland. Ze hoeven maar één keer slecht opgenomen te worden in Portugal of Griekenland en wij kunnen het vergeten." Door de opkomst van YouTube zijn bands extra huiverig. Fokker: "Je weet vooraf dat alle nummers van Lowlands 2007 vroeg op laat op YouTube opduiken. Is dat erg? Ik vind van niet."
En dus kan Fokker nog maar weinig namen noemen van bands waar hij zijn microfoons en camera's boven mag hangen: "Battles, Rakes, Gabriel Rios, C-Mon & Kypski, alle Essentwinnaars, alles van Topnotch, Kings of Leon, Killers en Editors. In totaal heb ik een stuk of twintig positieve reacties. Opvallend is dat steeds meer bands uit de onderste regionen ook afwachtend zijn. De een wil het eerst zelf horen, de ander keurt het liever meteen af omdat de band nieuwe nummers speelt en vaak heeft het ook nog eens met de platenmaatschappijen te maken."
Het gevolg voor Fokker is dat hij kan uitkijken naar een hectisch weekeinde: "Ik moet alles last minute regelen." En dus fietst hij het hele weekeinde van de ene backstage naar de andere met een stapel contracten en een pen in de borstzak. Fokker: "Het is eigenlijk onmenselijk. Ik heb een golfkarretje nodig, maar dat krijg ik niet van de organisatie. Ik wil een golfkarretje!"
Mocht ik je rond die tijd in de X-ray tegenkomen, kom ik wel even liefdevol tegen je aan leunen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja lekker maximaal lossss, mediterend surfen op sub-bassen galore!![]()
Gaat een beetje moeilijk worden dat leunen aangezien ik wsl niet stilsta op dat moment maar dat liefdevol klinkt wel goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mocht ik je rond die tijd in de X-ray tegenkomen, kom ik wel even liefdevol tegen je aan leunen..
Die staat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk worden dat leunen aangezien ik wsl niet stilsta op dat moment maar dat liefdevol klinkt wel goed![]()
![]()
We roken er dan wel eentje want dubstep moet natuurlijk onder begeleiding van dikke joints
Oh dat doe ik gerust... maar of ik er wat van meen met een ernstig slaaptekort, piepende oren en wsl volledig natgeregend is natuurlijk een 2equote:
Ja hey, 't blijft 't hele weekend droog hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oh dat doe ik gerust... maar of ik er wat van meen met een ernstig slaaptekort, piepende oren en wsl volledig natgeregend is natuurlijk een 2e![]()
zo, da's wel erg vroegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:42 schreef Ascaroth het volgende:
Tas gepakt. Morgen om 09:00 vertrekt m'n ride al. Het kan niet vroeg genoeg beginnen..
Ik zie jullie daar.
Ik ga er gemakshalve altijd maar vanuit dat ik op de zondag nat ga wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja hey, 't blijft 't hele weekend droog hoor.Alleen morgenmiddag, en zaterdagavond een buitje.
Da's niet zo'n ramp, vorig jaar ook goed overleefd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ga er gemakshalve altijd maar vanuit dat ik op de zondag nat ga worden
Goh.. herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:52 schreef Nosh het volgende:
Klaarwakker van de voorpret, en er moet morgen nog van 9 tot 12 een flinke berg aan werk verzet worden.
Feck..
Ik heb het idee dat Trent Reznor van NIN wel weer zijn platenmaatschappij wilt dwarszitten en dus toestemming geeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:10 schreef mindgames het volgende:
Ok ok, nuttige bijdrage over Lowlands op TV/radio/internet:
[..]
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:52 schreef Nosh het volgende:
Klaarwakker van de voorpret, en er moet morgen nog van 9 tot 12 een flinke berg aan werk verzet worden.
Feck..
http://www.youtube.com/watch?v=jhGSRRiBPfM dit schijnt wel leuk te zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:09 schreef mindgames het volgende:
Heeft er iemand nog ontdek-tips? Bands die iedereen moet gaan zien, maar nog redelijk onbekend zijn? Of bewaar je ze voor jezelf zodat je vooraan kan gaan staan? Mijn tips: Iedereen moet natuurlijk naar Editors en LCD Soundsystem enzo, maar die zijn niet onbekend.
Tips van mij als je sterke gitaarsongs kan waarderen: The Rifles en The View!
The Rifles hebben 'gewoon' hele goede nummers. Punt. Ook als je fan bent The Jam, haha.
The View is een zooitje ongeregeld van rond de 19/20 uit Schotland, met rammelende rock 'n roll. Beide acts zijn live nog beter dan op de plaat. Oordeel zelf:
The Rifles - Peace & Quiet
The View - Superstar Tradesman
Jack Peñate raad ik jullie af, ik wil namelijk nog wat kunnen zien in de Lima.
Kom maar op met jullie tips.
Die werd overigens in de vprogids genoemd als een must see, gaat groot worden en zal gaan vallen in de categorie, ik was erbij toen hij op lowlands stond, zoals bij jef buckley en coldplay. Als ik het artikel goed herinner.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:09 schreef mindgames het volgende:
Jack Peñate raad ik jullie af, ik wil namelijk nog wat kunnen zien in de Lima.
Kom maar op met jullie tips.
Dat bedoel ik maar, en als ik het hier ook nog eens ga aanprijzen zal het als eerste act in de Lima wel erg druk worden...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die werd overigens in de vprogids genoemd als een must see, gaat groot worden en zal gaan vallen in de categorie, ik was erbij toen hij op lowlands stond, zoals bij jef buckley en coldplay. Als ik het artikel goed herinner.
Whehehe. Ik schrok wakker 5 minuten voor de wekker ging met een "fuck! verslapen!" gevoelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Whoeoeoeoeoe
Ik had m'n wekker gezet om kwart over 9 maar ik werd om 5 over 8 wakker van een auto, dacht toen 2 tellen na "wooooohhh lowlands is vandaag!!!!11!!!!!1!!!!!" Boem. Klaarwakker.Ben maar gewoon opgestaan.
't Is hier droog.Ikwilnietinderegeninderij.
quote:
Bron: Weeronline.nlquote:Programma info
*
16 aug Pollen
Donderdag valt er in de ochtend wat neerslag in de vorm van buien. Tegen de middag wordt het vanuit het westen droog en is er voldoende ruimte voor de pollen om zich te verspreiden.
*
15 aug Lowlands
Lowlands begint op vrijdag met af en toe wat regen, maar het weekend lijkt overwegend droog te worden.
dat dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:38 schreef Nosh het volgende:
AlleswatnuvaltvaltstraksnietAlleswatnuvaltvaltstraksnietAlleswatnuvaltvaltstraksniet..
en het meeste valt toch naast jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:38 schreef Nosh het volgende:
AlleswatnuvaltvaltstraksnietAlleswatnuvaltvaltstraksnietAlleswatnuvaltvaltstraksniet..
Vanmiddag gaat het mooi weer worden.quote:
Whaaaaaa, m'n tas zit gewoon DICHT!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo. Gedouched (nu kan het nog!!), gegeten (nu is het nog gratis!!) en nu even m'n tas her-inpakken omdat ie anders niet dichtkan.
Mensen, ik heb ziiiin!!!!!!!!!!!
vorig jaar waren er delen van campings afgezet omdat het niet mogelijk was om een tent op te zettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Is kleigrond, dus echt zacht niet.. Maar als 't wat geregend heeft, zal 't een stuk zachter worden
Goed, dan kan ik m'n luchtbedje dus thuislatenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Is kleigrond, dus echt zacht niet.. Maar als 't wat geregend heeft, zal 't een stuk zachter worden
probeer het gewoon als je bij de kaartjes automaat bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:57 schreef Miscfit het volgende:
Vraagske,
Is mss al beantwoord maar heb geen zin om 46x13 pagina's te lezen.
Lowlands retour kan je die ook nemen met OV korting? (40% deraf)?
Anders is het voor mij mss voordeliger om bij de AH 2x10euro dagkaartjes te scoren
No shit sherlock?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:00 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
probeer het gewoon als je bij de kaartjes automaat bent.![]()
ook vanaf lelystad?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze rijden "de hele middag" al, alleen hoeveel en vanaf hoe laat durf ik niet te zeggen. Ze moeten ook wel, anders krijg je natuurlijk gezeik op station 't Harde met zoveel "toeristen"
Klopt, daar stonden wijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vorig jaar waren er delen van campings afgezet omdat het niet mogelijk was om een tent op te zetten![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Roellio het volgende:
Tas inpakken!![]()
![]()
12 uur weg!
NEWBIE IK HEB ER ZO'N ZIN IN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |