Dat zal erg herkenbaar zijn danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef Debsterr het volgende:
Ach trouwens, waarschijnlijk zijn we rond die tijd wel bij de 24u tent, dus misschien roep ik wel heel hard en dronken "HALLOOOOOOOOOO"
Je maakt er echt wat moois van ehquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:49 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ben verder gegaan met het ultieme fok meet bord
Ik denk dat ik direct opspring en je nickname begint te roepen (uiteraard met dubbel r) zodra ik iemand hallo hoor roepen. Zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef Debsterr het volgende:
Ach trouwens, waarschijnlijk zijn we rond die tijd wel bij de 24u tent, dus misschien roep ik wel heel hard en dronken "HALLOOOOOOOOOO"
En dan zing ik nog een beetje "lou lou lou" wat met stom gehuppel erbij, dan is het circus compleetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik direct opspring en je nickname begint te roepen (uiteraard met dubbel r) zodra ik iemand hallo hoor roepen. Zeer waarschijnlijk.
jij zegt het ik dacht er vandaag aan tijdens het schilderenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorzie een mooi bord dat uiteindelijk niet meer naar binnen genomen mag worden
Issie al af?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:17 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
jij zegt het ik dacht er vandaag aan tijdens het schilderen![]()
het zou een stunt zijn zeg.
de OP is nog niet aangepastquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef Godshand het volgende:
ik ga toch proberen naar de meet te komen . Dus gooi me maar op die lijst...
Ik ga overigens alleen, dus als er mensen geroepen voelen bij mijn tent te komen (nee erin niet, flikker lekker op) staan moeten ze maar PMen...
vanavond neem ik een foto en post ik hem deal?quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:15 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Issie al af?
en anders miss pics van hoe het er nu voorstaat![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
de OP is nog niet aangepast
ik heb wel zin in LL 2007
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:54 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
vanavond neem ik een foto en post ik hem deal?![]()
zit erop net onder de Fquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:22 schreef Neleos het volgende:
Ik vind het alvast een zwaar geniaal bord hoor. RESTECP!
Geen ideeeeen verder, is al goed zo. Misschien een lampje dat flikkert of zo net als dat bord van vorig jaar?
samen geperst hout uitzagen schilderen met schoolbord verf en dood en verderf blauw.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat een gevaarte.![]()
Waarvan gemaakt?
ok ik wacht wel op de volgende OP danquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer na 3 dagen schat, tenzij een mod dat doet. De vorige keer werd het helemaal niet gedaan, ik heb het nog 3 dagen bijgehouden. Kijk dus maar een mod lief aan oid.
En ik ook.
hij staat er nog niet op het was een concept.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef Pietklaaso het volgende:
_o_
Held vet nice bord
Ik voel me nu eigenlijk wel verplicht te komen![]()
Oja en emo.gif erop laten staan s.v.p.
Mooi bordquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef CecilBDemented het volgende:
het bord schoon
[afbeelding]
maar er zijn krijtmogelijkheden waar ik grondig gebruik van ga maken.
post je ideeen
[afbeelding]
post je ideeen mensen!!!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef CecilBDemented het volgende:
het bord schoon
[afbeelding]
maar er zijn krijtmogelijkheden waar ik grondig gebruik van ga maken.
post je ideeen
[afbeelding]
post je ideeen mensen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |