Mocht ik komen opdagen dan zal ik handtekeningen uitdelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:11 schreef Magereheinus het volgende:
Wat is dr eigenlijk te doen naast aanwezig zijn? Ook nog iemand die bier uitdeelt ofzo?
count me in!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mocht ik komen opdagen dan zal ik handtekeningen uitdelen.
Jezus dat ik ook eens op jouw zou reagerenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is wel ene hele gare vergleijking
die livestrong stonden voor de strijd tegen kanker
lowlandsbandjes zijn alleen maar voor mensen die zich stoer voelen doordat ze naar lowlands zijn geweest en vinden dat iedereen dat moet weten (althans dat gevoel/idee krijg ik ervan)
Het enige wat triest is, zijn de mensen die denken dat het gedaan wordt om aandacht te trekken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:14 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Jezus dat ik ook eens op jouw zou reageren![]()
Maar je hebt gelijk wat die bandjes betreft! Ik heb een plastic bandje veel makkelijker in onderhouden die van stof laat ik altijd net iets groter maken kan je hem makkelijk weer af doen
(en bijvoorbeeld in de wasmachine doen) maar ik draag ze ook nooit... beetje triest is dat wel beetje aandacht trekken .... owja en vies want die dingen stinken wel degelijk..
Bier. En muziek. En bier. En mensen. En bier. En om zes uur 's nachts naar je tent strompelen en de helft van het vrijdagprogramma missen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:11 schreef Magereheinus het volgende:
Wat is dr eigenlijk te doen naast aanwezig zijn? Ook nog iemand die bier uitdeelt ofzo?
Haha goed om te weten dat ik dan maar half triest benquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het enige wat triest is, zijn de mensen die denken dat het gedaan wordt om aandacht te trekken.
Op de mensen die het 'vies' noemen na dan. Ga dan gewoon in een plastic bubbel leven, met je hoofd..
[..]
Bier. En muziek. En bier. En mensen. En bier. En om zes uur 's nachts naar je tent strompelen en de helft van het vrijdagprogramma missen.
En bier.
Het is gewoon een aandenken, meer niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Haha goed om te weten dat ik dan maar half triest benomdat ik het ook nog eens vies vind!
Als ik het een vorm van aandacht trekken vind mag ik dat volgens mij gewoon vinden. Het feit dat jij mij daardoor triest vind zal daar niets aan af doen.
Leg mij anders even uit wat er zo speciaal/fijn/stoer/.... (vul iets in) is aan het feit dat je continue met een LL bandje loopt? Is dat een statement?
kom dan ff naar de meetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook in het wild te bewonderen.
Meestal ben ik om 12 uur de tent nog aan het opzetten. Om de één of andere reden lukt het ons nooit om eens lekker op tijd op het terrein te zijn.quote:
Was ik dat dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:45 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam vanavond in de kroeg iemand met drie festivalbandjes tegen. Een ervan was het LL'06 bandje.
Ik heb je heul niet gezien vanavond!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:45 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam vanavond in de kroeg iemand met drie festivalbandjes tegen. Een ervan was het LL'06 bandje.
Ademhaling dat hoeft helemaal nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als je het goed doet ben je rond die tijd toch zo ver heen, dat alles met een ademhaling en een gat ergens in het lichaam potentieel neukvoer vormt, dus ik zou gewoon gaan..
Heeft iemand dat mooie bordje van vorig jaar gesloopt dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:25 schreef rubbereend het volgende:
is er eigenlijk al een bord?
zo vrij voel ik me nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:01 schreef Roellio het volgende:
Voel je vrij!
(Het lichtje deed 't 'm, volgens mij)
Nee hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik kom lekker ook! Nou eigenlijk niet, maar toch
. Ik ben er wel
. Maar niet dan bij jullie. Maar ik loop wel rond. Dus je kunt mij spotten. Ben ik vervelend?
Dat zou wel een mooie actie zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:01 schreef icebliss het volgende:
Wiens geniale plan was het ookalweer om een kamerplant mee te nemen en die als meetingpunt te nemen![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:57 schreef CecilBDemented het volgende:
zal ik een bord maken?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:49 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga morgen beginnen IK MAAK DAT BORD!!!! mensen
foto's!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:49 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga morgen beginnen IK MAAK DAT BORD!!!! mensen
En wat als marc dutroux er nou is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
Als we nou gewoon allemaal onze snorren laten staan, dan kunnen we elkaar zo herkennen. Dan zie je iemand met een snor, en dan zeg je: hee, jij bent van die meet. En dan komt de meet vanzelf op gang.
ben net mijn bed uit.quote:
waar kan je die tegenwoordig nog kopen?? die werptentjes...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:21 schreef Breuls het volgende:
Ik heb m'n bandje gewoon nog om.
Niks vies overigens: regelmatig effe de douchegel erin wrijven, paar keer binnenstebuiten met de douchestraal erop, etcetera. Ruikt-ie weer helemaal fris door.
Hej, die werptentjes, zijn die zwaar? Ik heb er nu eentje die, nouja niet heel zwaar, maar ook net niet comfortabel dragen is en ik ben een luie hond.
Volgens mij bij Perry Sport, voor 60 eu nuquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:16 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
waar kan je die tegenwoordig nog kopen?? die werptentjes...
Ik kan dat kaartje nergens vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
hey lieve mede fokkers ik ben al aardig opgeschoten met het bord
nee geen karton![]()
maar waar gaan we presies meeten kan iemand dat tonen op de kaart. ofzo?
als het bord af is plaats ik een foto
Haha, dat denk jijquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee hoorEn ik kom je sowieso spotten, dus
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
hey lieve mede fokkers ik ben al aardig opgeschoten met het bord
nee geen karton![]()
maar waar gaan we presies meeten kan iemand dat tonen op de kaart. ofzo?
als het bord af is plaats ik een foto
Dat zal erg herkenbaar zijn danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef Debsterr het volgende:
Ach trouwens, waarschijnlijk zijn we rond die tijd wel bij de 24u tent, dus misschien roep ik wel heel hard en dronken "HALLOOOOOOOOOO"
Je maakt er echt wat moois van ehquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:49 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ben verder gegaan met het ultieme fok meet bord
Ik denk dat ik direct opspring en je nickname begint te roepen (uiteraard met dubbel r) zodra ik iemand hallo hoor roepen. Zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef Debsterr het volgende:
Ach trouwens, waarschijnlijk zijn we rond die tijd wel bij de 24u tent, dus misschien roep ik wel heel hard en dronken "HALLOOOOOOOOOO"
En dan zing ik nog een beetje "lou lou lou" wat met stom gehuppel erbij, dan is het circus compleetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik direct opspring en je nickname begint te roepen (uiteraard met dubbel r) zodra ik iemand hallo hoor roepen. Zeer waarschijnlijk.
jij zegt het ik dacht er vandaag aan tijdens het schilderenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorzie een mooi bord dat uiteindelijk niet meer naar binnen genomen mag worden
Issie al af?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:17 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
jij zegt het ik dacht er vandaag aan tijdens het schilderen![]()
het zou een stunt zijn zeg.
de OP is nog niet aangepastquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef Godshand het volgende:
ik ga toch proberen naar de meet te komen . Dus gooi me maar op die lijst...
Ik ga overigens alleen, dus als er mensen geroepen voelen bij mijn tent te komen (nee erin niet, flikker lekker op) staan moeten ze maar PMen...
vanavond neem ik een foto en post ik hem deal?quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:15 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Issie al af?
en anders miss pics van hoe het er nu voorstaat![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
de OP is nog niet aangepast
ik heb wel zin in LL 2007
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:54 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
vanavond neem ik een foto en post ik hem deal?![]()
zit erop net onder de Fquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:22 schreef Neleos het volgende:
Ik vind het alvast een zwaar geniaal bord hoor. RESTECP!
Geen ideeeeen verder, is al goed zo. Misschien een lampje dat flikkert of zo net als dat bord van vorig jaar?
samen geperst hout uitzagen schilderen met schoolbord verf en dood en verderf blauw.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat een gevaarte.![]()
Waarvan gemaakt?
ok ik wacht wel op de volgende OP danquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer na 3 dagen schat, tenzij een mod dat doet. De vorige keer werd het helemaal niet gedaan, ik heb het nog 3 dagen bijgehouden. Kijk dus maar een mod lief aan oid.
En ik ook.
hij staat er nog niet op het was een concept.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef Pietklaaso het volgende:
_o_
Held vet nice bord
Ik voel me nu eigenlijk wel verplicht te komen![]()
Oja en emo.gif erop laten staan s.v.p.
Mooi bordquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef CecilBDemented het volgende:
het bord schoon
[afbeelding]
maar er zijn krijtmogelijkheden waar ik grondig gebruik van ga maken.
post je ideeen
[afbeelding]
post je ideeen mensen!!!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef CecilBDemented het volgende:
het bord schoon
[afbeelding]
maar er zijn krijtmogelijkheden waar ik grondig gebruik van ga maken.
post je ideeen
[afbeelding]
post je ideeen mensen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |