Dat zeg je ook niet zomaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
In m'n eentje op een 2 persoons luchtbed!
Ik dacht dat jij amper sliep op Lowlands?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:05 schreef Roellio het volgende:
Ik slaap sinds 2 jaar ook op een groot luchtbed. Het extra sjouwen heb ik er graag voor over, wat een genot!
De tijd dat ik slaap slaap ik als een vorst!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij amper sliep op Lowlands?![]()
Moet je nu naar Amsterdam toe gaan, genoeg lekkere chicka`s op die boten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:11 schreef Byte_Me het volgende:
komen er nog lekkere chicks op die meet? want dat zou wel een goede reden zijn om eraan te denken
Als je het goed doet ben je rond die tijd toch zo ver heen, dat alles met een ademhaling en een gat ergens in het lichaam potentieel neukvoer vormt, dus ik zou gewoon gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:11 schreef Byte_Me het volgende:
komen er nog lekkere chicks op die meet? want dat zou wel een goede reden zijn om eraan te denken
Mocht ik komen opdagen dan zal ik handtekeningen uitdelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:11 schreef Magereheinus het volgende:
Wat is dr eigenlijk te doen naast aanwezig zijn? Ook nog iemand die bier uitdeelt ofzo?
count me in!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mocht ik komen opdagen dan zal ik handtekeningen uitdelen.
Jezus dat ik ook eens op jouw zou reagerenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is wel ene hele gare vergleijking
die livestrong stonden voor de strijd tegen kanker
lowlandsbandjes zijn alleen maar voor mensen die zich stoer voelen doordat ze naar lowlands zijn geweest en vinden dat iedereen dat moet weten (althans dat gevoel/idee krijg ik ervan)
Het enige wat triest is, zijn de mensen die denken dat het gedaan wordt om aandacht te trekken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:14 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Jezus dat ik ook eens op jouw zou reageren![]()
Maar je hebt gelijk wat die bandjes betreft! Ik heb een plastic bandje veel makkelijker in onderhouden die van stof laat ik altijd net iets groter maken kan je hem makkelijk weer af doen
(en bijvoorbeeld in de wasmachine doen) maar ik draag ze ook nooit... beetje triest is dat wel beetje aandacht trekken .... owja en vies want die dingen stinken wel degelijk..
Bier. En muziek. En bier. En mensen. En bier. En om zes uur 's nachts naar je tent strompelen en de helft van het vrijdagprogramma missen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:11 schreef Magereheinus het volgende:
Wat is dr eigenlijk te doen naast aanwezig zijn? Ook nog iemand die bier uitdeelt ofzo?
Haha goed om te weten dat ik dan maar half triest benquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het enige wat triest is, zijn de mensen die denken dat het gedaan wordt om aandacht te trekken.
Op de mensen die het 'vies' noemen na dan. Ga dan gewoon in een plastic bubbel leven, met je hoofd..
[..]
Bier. En muziek. En bier. En mensen. En bier. En om zes uur 's nachts naar je tent strompelen en de helft van het vrijdagprogramma missen.
En bier.
Het is gewoon een aandenken, meer niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Haha goed om te weten dat ik dan maar half triest benomdat ik het ook nog eens vies vind!
Als ik het een vorm van aandacht trekken vind mag ik dat volgens mij gewoon vinden. Het feit dat jij mij daardoor triest vind zal daar niets aan af doen.
Leg mij anders even uit wat er zo speciaal/fijn/stoer/.... (vul iets in) is aan het feit dat je continue met een LL bandje loopt? Is dat een statement?
kom dan ff naar de meetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook in het wild te bewonderen.
Meestal ben ik om 12 uur de tent nog aan het opzetten. Om de één of andere reden lukt het ons nooit om eens lekker op tijd op het terrein te zijn.quote:
Was ik dat dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:45 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam vanavond in de kroeg iemand met drie festivalbandjes tegen. Een ervan was het LL'06 bandje.
Ik heb je heul niet gezien vanavond!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:45 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam vanavond in de kroeg iemand met drie festivalbandjes tegen. Een ervan was het LL'06 bandje.
Ademhaling dat hoeft helemaal nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als je het goed doet ben je rond die tijd toch zo ver heen, dat alles met een ademhaling en een gat ergens in het lichaam potentieel neukvoer vormt, dus ik zou gewoon gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |