Zo'n luchtdingetje dat zichzelf opblaast als je het ventieltje losmaakt (en dat dus lastig leeglopen is). Heb ik vorig jaar bij V&D gekocht, net als m'n tentje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:53 schreef CecilBDemented het volgende:
op wat voor bedje slaapt men eigenlijk?
Ok cool, nog geneukt daar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Roellio het volgende:
Nog even over het kamperen voor de poort, in het vorige topic:
Wij zijn enkele jaren geleden op een dronken zondagavond op pelgrimstocht te voet vertrokken naar het Lowlandsterrein. We kwamen daar op woensdagavond aan en werden door de zorgvuldig surveillerende politie en security vriendelijk verzocht om weg te gaan, en anders een boete te riskeren.
Wij hebben toen de nacht doorgebracht in een leegstaand wc gebouwtje in het bos.
In m'n eentje op een 2 persoons luchtbed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:53 schreef CecilBDemented het volgende:
op wat voor bedje slaapt men eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Roellio het volgende:
Nog even over het kamperen voor de poort, in het vorige topic:
Wij zijn enkele jaren geleden op een dronken zondagavond op pelgrimstocht te voet vertrokken naar het Lowlandsterrein.
Gezelligheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef Roellio het volgende:
Bus van 62 gehuurd, inmiddels 60 plekken vergeven.
Je kunt altijd om 11:45 u. op Alkmaar C.S. zijn. In de regel zijn er altijd wel een aantal mensen die niet op komen dagen. Als 't niet past kun je altijd nog de trein pakken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, dat wordt dan OV of auto, aangezien we al met minimaal 6 mensen gaan.
Ik heb het over horloges in het algemeenquote:
Ik heb een normaal horloge, wat ik overigens niet meer draag, en dat is waterresistant, niet waterproof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je een normaal waterdicht horloge kopen. Dat gaat wel gewoon mee in bad.
Tijdens de meet? In die tent?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef CecilBDemented het volgende:
gaan we tijdens die fok meet nog een beetje neuken of niet?
Hm, goed punt: welke van mijn FOK!shirts trek ik dan aan.quote:en waar kan ik snel een fok shirt vandaan halen anders ben ik niet te herkennen
Schattig!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
In m'n eentje op een 2 persoons luchtbed!
Dat zeg je ook niet zomaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
In m'n eentje op een 2 persoons luchtbed!
Ik dacht dat jij amper sliep op Lowlands?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:05 schreef Roellio het volgende:
Ik slaap sinds 2 jaar ook op een groot luchtbed. Het extra sjouwen heb ik er graag voor over, wat een genot!
De tijd dat ik slaap slaap ik als een vorst!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij amper sliep op Lowlands?![]()
Moet je nu naar Amsterdam toe gaan, genoeg lekkere chicka`s op die boten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:11 schreef Byte_Me het volgende:
komen er nog lekkere chicks op die meet? want dat zou wel een goede reden zijn om eraan te denken
Als je het goed doet ben je rond die tijd toch zo ver heen, dat alles met een ademhaling en een gat ergens in het lichaam potentieel neukvoer vormt, dus ik zou gewoon gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:11 schreef Byte_Me het volgende:
komen er nog lekkere chicks op die meet? want dat zou wel een goede reden zijn om eraan te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |