vorig jaar waren er delen van campings afgezet omdat het niet mogelijk was om een tent op te zettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Is kleigrond, dus echt zacht niet.. Maar als 't wat geregend heeft, zal 't een stuk zachter worden
Goed, dan kan ik m'n luchtbedje dus thuislatenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Is kleigrond, dus echt zacht niet.. Maar als 't wat geregend heeft, zal 't een stuk zachter worden
probeer het gewoon als je bij de kaartjes automaat bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:57 schreef Miscfit het volgende:
Vraagske,
Is mss al beantwoord maar heb geen zin om 46x13 pagina's te lezen.
Lowlands retour kan je die ook nemen met OV korting? (40% deraf)?
Anders is het voor mij mss voordeliger om bij de AH 2x10euro dagkaartjes te scoren
No shit sherlock?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:00 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
probeer het gewoon als je bij de kaartjes automaat bent.![]()
ook vanaf lelystad?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze rijden "de hele middag" al, alleen hoeveel en vanaf hoe laat durf ik niet te zeggen. Ze moeten ook wel, anders krijg je natuurlijk gezeik op station 't Harde met zoveel "toeristen"
Klopt, daar stonden wijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vorig jaar waren er delen van campings afgezet omdat het niet mogelijk was om een tent op te zetten![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Roellio het volgende:
Tas inpakken!![]()
![]()
12 uur weg!
NEWBIE IK HEB ER ZO'N ZIN IN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |