ik heb er net eentje (zonder water) uit elkaar gehaald en het is net een soort vaatdoek van eetpapier of zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fijn is dat he, een handdoek die je eerst nat moet makenOverigens is het inderdaad een veredelde vaatdoek
klinkt sexyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb er net eentje (zonder water) uit elkaar gehaald en het is net een soort vaatdoek van eetpapier of zo.
eastpack ftwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:57 schreef Vital_Remains het volgende:
Yeah, het past allemaal in mijn eastpak (Op het eten/ bier/ tent na), valt weer mee gelukkig, zelfs mijn slaapzak ging er nog bij in![]()
die heb ik gelukkig altijd standaard bijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:57 schreef CherryLips het volgende:
o shit, ben vergeten plastuitjes te kopen.
dat klinkt nogal.. ehm... erotischquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:cl ik heb er nu al zin in samen met jou
Ik ben 30 en dit word mijn 9e keer, mijn opa loopt er volgens mij al sinds 1967 rondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
ik voel me oud hier.
die van mij kan ik tenminste weggooien als ze vies wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef gbm het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig altijd standaard bij
man zijn heeft zo zijn voordelen
je bent echt blond en ranzigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat klinkt nogal.. ehm... erotisch.
daar heb ik dan weer een douche voor (met echte originele handdoekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die van mij kan ik tenminste weggooien als ze vies worden.
ben benieuwd hoe 't dit jaar gaat... laatste 2 jaar bevielen me wel met zo weinig wachttijd (en geen controle van bagage etc, scheelt een hoopquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Vital_Remains het volgende:
Yeah, nog 18 uurtjes tot Lowlands![]()
![]()
![]()
Agreed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:09 schreef Laton het volgende:
nu moet er nog even iets lauws uitvallen en opgezwolle ervoor in de plaats
Hij zal vast niet meteen kleddernat zijn, als hij zo ontzettend uitzet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is toch ook niet handig.
ga dan !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil er ook vandaag al heen.
Ik wil er nu al heenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil er ook vandaag al heen.
Ja, een tentenkamp ofzo. Lijkt me allemaal erg kinderachtig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Er schijnt dit weekend iets georganiseerd te zijn op dat grasveldje naast Walibi World?![]()
Ik mag vrijdag pas. Ivm een heel duur apparaatje dat ik nu nog met me mee moet dragen, wegens mijn (gebrek aan) gezondheid. Die mag niet mee naar LL en mag vrijdagochtend pas af.quote:
hmmmm... good luck... & have fun @ LLquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag pas. Ivm een heel duur apparaatje dat ik nu nog met me mee moet dragen, wegens mijn (gebrek aan) gezondheid. Die mag niet mee naar LL en mag vrijdagochtend pas af.
Het is ook compleet idioot dat ik überhaupt naar LL ga, maar ik ga lekker toch.![]()
vluchtelingen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, een tentenkamp ofzo. Lijkt me allemaal erg kinderachtig.
Ik zeg het nogmaals: het wordt briljant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag pas. Ivm een heel duur apparaatje dat ik nu nog met me mee moet dragen, wegens mijn (gebrek aan) gezondheid. Die mag niet mee naar LL en mag vrijdagochtend pas af.
Het is ook compleet idioot dat ik überhaupt naar LL ga, maar ik ga lekker toch.![]()
Ik ben 32 en ga voor het eerstquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef CherryLips het volgende:
en ik ben 25. bijna afgestudeerd, dus ik dacht, ik moet het een keer gedaan hebben voor ik moet gaan werken
enzo.
.
mja, tijdens LL opzich wel... voor en na kan 't soms wel handig zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Slapen is nog steeds overrated ..
Ja lekker maximaal lossss, mediterend surfen op sub-bassen galore!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
God, die zaterdagnacht wordt ziek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |