Mooi. De Friestalige versie van dit nummer is ook zeer mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=j0ns8t9iQck
Mooier nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi. De Friestalige versie van dit nummer is ook zeer mooi
Das morgen, maar wel hopen dat het dan droog is inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:37 schreef teigan het volgende:
Lekker weer om de ramen te laten vervangen btw..
O ja, dat is ook zo...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Das morgen, maar wel hopen dat het dan droog is inderdaad
Voordeel: de meeste ramen zitten onder de overkapping van ons balkon.
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:20 schreef MaxMark het volgende:
Met die spatie tussen "samen" en "komen" krijgt de TT toch ineens een heel andere betekenis.
Of was dat juist de bedoeling?
Licht.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag.
Madrid is saai (kom er net vandaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:40 schreef Grulez het volgende:
Zo naar Breda en dan morgen naar Madrid
Ja had ik al van iemand vernomen. Ach ik ga slechts 4 dagen heen en ze hebben er vast wel bier en zon.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Madrid is saai (kom er net vandaan)
Zeker veel zonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja had ik al van iemand vernomen. Ach ik ga slechts 4 dagen heen en ze hebben er vast wel bier en zon.
Nee, het bier is op daar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja had ik al van iemand vernomen. Ach ik ga slechts 4 dagen heen en ze hebben er vast wel bier en zon.
Ja, ik was er gisteren en ik ging zo chillen op een terrasje.quote:
Hebben Groningers iets met Breda soms?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:40 schreef Grulez het volgende:
Zo naar Breda en dan morgen naar Madrid
Je had ook moeten zeggen: Una caña por favor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja, ik was er gisteren en ik ging zo chillen op een terrasje.
Ik zo: Una Cerveza, por favor.
En de ober: No hay cerveza.
En ik:.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:40 schreef Sebasser het volgende:
Morgen kijken of de rechter mij vrijlaat.
yay.
Handboeien zijn zeer pijnlijk btw, ik kan niet eens mijn tanden normaal meer poetsen met mijn rechterhand.
30 min inet per dag, heerlijk.
Mijn Spaans is niet zo sterkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je had ook moeten zeggen: Una caña por favor.
Zal heel best kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Psychiatrische inrichting dan.
Die is allang geweest, en je bent buiten de boot gevallenquote:
Nah, ik heb de boot net gemist.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die is allang geweest, en je bent buiten de boot gevallen
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Freecell zit bij René thuis?
Dan had ik de hele tijd zo moeten kijken:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Freecell zit bij René thuis?
Bamie miequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef freecell het volgende:
Ik ga met TARA bami koken
Kunnen wij goed!
Alexxx: je kan wel bij renesite eten
Ik ken nog een hele goede pizzaboerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik al te gaar ben om eten te maken ben ik zeker te gaar om naar het dorpje Hoogkerk te rijden
En ik zt ook bami te overwegen.. maar dat ga ik morgen ook al eten... Ik ben weer doro mn voorraad heen, dus weer ff groot inkopen, kan mn chineesla van de vriezer weer vol.
Je lust mijn Bami ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik lust geen kaas, geen tomaat, geen groente en geen vis. noem eens een pizza die ik lust?
Was jij in het zuiden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
de aarappels en sate waren ook lekker, het italiaans ijs als toetje was ranzig
Mijn auto kan geen 180, en ik haal de huurauto zaterdagochtendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Was jij in het zuiden?
Dollemansrit op de A58
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook weer thuis.
Je lijkt nog blijer te zijn dan de kat met mijn thuiskomst.quote:
Echt, werkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag even met mijn moeder naar Joure toe, vanwege die geschenkpunten van Douwe Egberts. Het was daar stervensdruk. 3 uur moeten wachten, voordat we aan de beurt waren![]()
Klinkt als een gezellige middag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag even met mijn moeder naar Joure toe, vanwege die geschenkpunten van Douwe Egberts. Het was daar stervensdruk. 3 uur moeten wachten, voordat we aan de beurt waren![]()
Niet echt. Dacht dat het wel even snel zou gaan, maar niet dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige middag.
Gelukkig was ik ook maar een klein beetje sarcastisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt. Dacht dat het wel even snel zou gaan, maar niet dus.
Heb gewoon 1 lange pagina, wat maakt mij dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
FIPO VAN PAGINA 5 OF VOOR NEWBIES PAGINA 3!
übertof.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb gewoon 1 lange pagina, wat maakt mij dat?
Ik heb zin om zaterdag over de rondweg van Groningen te rijden, en dan door te sjezen naar de DDRquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
Heb wel even zin om vrijdag weer eens in Groningen te gaan kijken
Dan zul je lang moeten zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zin om zaterdag over de rondweg van Groningen te rijden, en dan door te sjezen naar de DDR
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zul je lang moeten zoeken![]()
Zeg, is dat onderhuren bij Nietz niks voor jou?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD
is de allerliefste en allermooiste.
Even de minuten tellen tot de eerste flame.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD
is de allerliefste en allermooiste.
Ik ga m'n inactieve zoektocht naar een kamer stopzetten, m'n ex vertrekt uit ons oude huis, en daar kan ik dus intrekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Woont Nietz in Groningen?
Samenvatting: ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ga m'n inactieve zoektocht naar een kamer stopzetten, m'n ex vertrekt uit ons oude huis, en daar kan ik dus intrekken.
Ik krijg wel huursubsidie, maar die toko is groot genoeg om een onderhuurdert voor te zoeken. Ze wil er per 1 oktober uit.
Wees er blij mee. Dat heen en weer reizen en plannen vind ik maar nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, 1 oktober?.
Ik moet nog even wennen aan het idee dat iemand bijna 300 km verderop wil gaan wonen volgens mij. Hartkloppingen en zo..
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief, trouwen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja grapje natuurlijk hè.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef nietzman het volgende:
Zeg, wil er iemand bij me onderhuren?
Bij het UMCG.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:52 schreef enter het volgende:
Heeft Groningen ook leuke apotheken?
Is het UMCG een beetje dichtbij?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga dat dan eens in werking zetten meid.
Joh, in Groningen is alles praktisch om de hoek.quote:
GMTAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Groningen is alles dichtbij.
GMTA²quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
GMTA.
Maar niet met Renéquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar dacht ik OOK al net aan!
Hoe dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, ik wilde bijna cynisch worden...
Ik bedoel verdomme als ze daar ook aan dacht.quote:
Euh?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel verdomme als ze daar ook aan dacht.
Denk eens na.
hihi
ooooh...quote:
Ooooh, je wilt echt met me neuken hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ooooh...
GMTA ofzo...
Nevermind.
Iemand nog een aantal chineese nootjes? Ze zijn nogal flauw en smaakloos
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooooh, je wilt echt met me neuken hè?.
Wat schattig..
Ja, Grote Denkers Denken...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, haal dat 'Alike' maar weg,.
Vooral die vriendin van je, die Freecell ofzo, die praat toch zoveel? Doe dr de groetjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:18 schreef freecell het volgende:
Nietzman! Je komt terug
Kom je dan heul vaak drinken met tara, wiets en freecell?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vooral die vriendin van je, die Freecell ofzo, die praat toch zoveel? Doe dr de groetjes![]()
Ik vond het zo raar staan die zin, jezelf noemen onder je nicknamequote:
Welnee schat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:23 schreef Renesite het volgende:
Ik moet denk ik slapen, ik jaag mensen weg.
Uhm....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef nietzman het volgende:
Ik wil stiekem eerst even een onderhuurdert, anders kan ik niet meer eten zodra ik er inzit, laat staan drinken..
Ik houd nu GM over, Great Minds.quote:
Ik zag je burgertrut-tieten vanavond, en die zagen er menselijk uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef freecell het volgende:
if you consider me human...
General Motorsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd nu GM over, Great Minds.
Niets vervelends hoor![]()
Freecell is digitalus, marchien is human. Zo zijn de regels van het spel - aldus Acda en de Munnikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef freecell het volgende:
if you consider me human...
Greatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laten we er maar alleen Minds van maken. Dan kunnen we tegen elkaar roepen:
'René! M!' en zo.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag je burgertrut-tieten vanavond, en die zagen er menselijk uit
Neeeeee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
Zo begint het goed, en zo ben je weer bij af.
*kras
Euhhhh, tover het eens naar volgende week vrijdagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neeeeee.. Kan ik iets doen om je op te vrolijken?
Dan is mn vakantie voorbijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh, tover het eens naar volgende week vrijdag
Que?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:32 schreef freecell het volgende:
Digitalis? als in vingerhoedskruid?
Dat kan ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh, tover het eens naar volgende week vrijdag
Ja, en dan hoop ik bij het gemeentehuis te zijn met goed nieuwsquote:
Oh,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
Jammer maar helaas!
Digitalus bedoelde ik danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Plantje
Google maar.
En niet met termen gooien die je niet kent
Ik wou je net een ubernerd aanbevelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef nietzman het volgende:
Oh, kijk allen gerust uit.
Kamernet is misschien ook wel handig, alle meisjes er uitpikken.
Nog geen idee!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat vraag je nu per maand nietz?
Dan is het me te duur.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nog geen idee!
Maar als ik zie waar andere kleine klutkamers voor weggaan kan ik makkelijk 300e voor twee vragen denk ik.
Top, altijd goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:43 schreef Renesite het volgende:
( www.internetten.nl kijken Nietz, gewoon goedkoop pakketje doen - je kan altijd nog upgraden - evt. tripple play doen, digitaal tv internet en telefoon voor kei weinig enzo, kind kan de was doen )
En als ik nu beloof na het douchen in alleen een handdoekje over de gang te gaan?quote:
Nog steeds wanhopig op zoek, Alex?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat doet wiets in week 33?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En als ik nu beloof na het douchen in alleen een handdoekje over de gang te gaan?
Hangt er vanaf of die neuker van je een schreeuwer of een kreuner is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En als ik nu beloof na het douchen in alleen een handdoekje over de gang te gaan?
Ja. Jij tijd en zin om mee te gaan? Gaan we bussen en treinen in het oostblokquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog steeds wanhopig op zoek, Alex?
Die neuker van mij is geen neuker maar m'n vriendje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of die neuker van je een schreeuwer of een kreuner is.
Ik moet helaas voor de eer bedankenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Jij tijd en zin om mee te gaan? Gaan we bussen en treinen in het oostblok
Gay.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die neuker van mij is geen neuker maar m'n vriendje.
quote:
Ik ben aan het einde van de middag/begin avond in Groningen, weet je waar ik woon?quote:
Geen flauw idee, maar ik ben pas zondag/maandag weer in Groningenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben aan het einde van de middag/begin avond in Groningen, weet je waar ik woon?
Helaas.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik ben pas zondag/maandag weer in Groningen
Dat is een beetje the story of us hè. Steeds bijna.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:21 schreef MaxMark het volgende:
Ja, zunde he. Hadden we bijna een date.
Houdt het wel spannend.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is een beetje the story of us hè. Steeds bijna.
Net een cliffhanger hè.quote:
Ja, maar laten we het stapje voor stapje doenquote:
Ey, blond.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!. Ik heb per ongeluk m'n nieuwe mooie witte hipster bij de bonte handdoeken in de wasmachine geduwd en nu is ie niet wit meer en past ie niet meer bij de bh.
.
Ik voel me werkelijk schuldig tegenover de collega die vandaag moet werken omdat ik vrij ben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:06 schreef Renesite het volgende:
Werken vanavond
Ik verwacht daar post, dus even kijken of dat er al is. Verder gewoon weer even de sfeer van m'n stad opsnuiven, centrum even in.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef Dangel het volgende:
Wat ga je in Groningen doen Tineke?
Idem voor mij, maar dan morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik verwacht daar post, dus even kijken of dat er al is. Verder gewoon weer even de sfeer van m'n stad opsnuiven, centrum even in.
Even weg hier...
Sebasser kan naar eigen zeggen niet meer in het Groningentopic postenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:00 schreef Sebasser het volgende:
Laller, ik had vanmorgen om 9 uur mijn zitting.
Fijn.
Klote rechter.
Zit nog week 3 vast.
Groetjes.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
Sebasser kan naar eigen zeggen niet meer in het Groningentopic posten
maar ik mag er zo bij in toch Nothingman, zonder te betalen!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nog geen idee!
Maar als ik zie waar andere kleine klutkamers voor weggaan kan ik makkelijk 300e voor twee vragen denk ik.
Hey, bij de leuke vrouwen van het groningen topic over de vloer komen is mijn taakquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:27 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
maar ik mag er zo bij in toch Nothingman, zonder te betalen!?
ga eens na al die leuke vrouwen over de vloer!![]()
![]()
![]()
Hopelijk valt het mee met de straf, maar hij moet zeker rekenen op een zware taakstraf of zelfs celstraf voor het vergrijp dat hij gepleegd heeft.quote:
Ik heb geen idee wie jou bronnen zijn, maar ik denk dat die je goed voor de gek houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee met de straf, maar hij moet zeker rekenen op een zware taakstraf of zelfs celstraf voor het vergrijp dat hij gepleegd heeft.
Blijf jij eens in Cornjumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, bij de leuke vrouwen van het groningen topic over de vloer komen is mijn taak
Ik moet gissen wat er precies gebeurd isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jou bronnen zijn, maar ik denk dat die je goed voor de gek houden
Dat is duidelijk ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moet gissen wat er precies gebeurd is
Ik vertel iig niets totdat ik zeker weet dat Sebas er geen probleem mee heeft. Sorry.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:43 schreef MaxMark het volgende:
Hij maakt er geen geheim van dat hij in de gevangenis zit, maar hij (en de mensen die het wel weten) wil(len) niet vertellen waarom?
Soms moet het evenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, psm heeft zitten editten terwijl ik hem quotte.
nee nee dit was even wat tusen Nietzman en mij, had heul niks met de forumvrouwen te maken... daar zou ik natuurlijk niet aan durven komen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, bij de leuke vrouwen van het groningen topic over de vloer komen is mijn taak
Niks mis mee toch, als je daar blij van wordtquote:
Is wat vroeg jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaat Alex nu al slapen?
Ja, dat was ik van plan, totdat ik bij het afsluiten langs mn Gmail fietstequote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaat Alex nu al slapen?
*noobvraag* Wanneer ga je ook alweer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat was ik van plan, totdat ik bij het afsluiten langs mn Gmail fietsteMara ik ga zo wel hja.. Geen enkele nacht geod geslapen deze week, en wil wl uitgeust op vakantie.. en morgen dus nog een Wat & Hoe Pools kopen
Ha, heb ik even het tegendeel bewezen zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo val ik totaal niet op blond,
en heb ik een grote voorkeur voor vrouwen met donker haar en donkere ogen.
Althans, dat heb ik voor lange tijd gedacht,.
Indeed, indeed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, heb ik even het tegendeel bewezen zeg.
Euh, heeft Mik_infra dat dan niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef teigan het volgende:
ik heb geloof ik wel een voorkeur voor blond haar, blauwe ogen, bril en een beetje krullen, maar wie weet krijg ik ook de kans om het tegendeel te bewijzen..
"scoren"?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:45 schreef teigan het volgende:
Hij heeft het wel...
het was meer het idee van mocht het nou ooit uitgaan(ga ik niet vanuit), dat ik dan misschien eens een man met donker haar en donkere ogen kan scoren..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"scoren"?
Zeg, we zijn geen objecten
Iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"scoren"?
Zeg, we zijn geen objecten
He CZquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
HajHaj.
Mwoah. Beter iigquote:
Ik kies ervoor deze vraag niet te beantwoorden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey MaxMark, jij als man hè. Stel je gaat uit, beetje dansen en zo, en je gaat met een meid dansen, tegen d'r aan en zo. Denk je dan: "Ok, leuk, gewoon dansen", of denk je: "Neukennnnnnn!"?
Nee joh, dan denk je 'Verleiden tot een liefdevolle relatie!! 'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey MaxMark, jij als man hè. Stel je gaat uit, beetje dansen en zo, en je gaat met een meid dansen, tegen d'r aan en zo. Denk je dan: "Ok, leuk, gewoon dansen", of denk je: "Neukennnnnnn!"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |