Sebasser kan naar eigen zeggen niet meer in het Groningentopic postenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:00 schreef Sebasser het volgende:
Laller, ik had vanmorgen om 9 uur mijn zitting.
Fijn.
Klote rechter.
Zit nog week 3 vast.
Groetjes.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
Sebasser kan naar eigen zeggen niet meer in het Groningentopic posten
maar ik mag er zo bij in toch Nothingman, zonder te betalen!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nog geen idee!
Maar als ik zie waar andere kleine klutkamers voor weggaan kan ik makkelijk 300e voor twee vragen denk ik.
Hey, bij de leuke vrouwen van het groningen topic over de vloer komen is mijn taakquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:27 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
maar ik mag er zo bij in toch Nothingman, zonder te betalen!?
ga eens na al die leuke vrouwen over de vloer!![]()
![]()
![]()
Hopelijk valt het mee met de straf, maar hij moet zeker rekenen op een zware taakstraf of zelfs celstraf voor het vergrijp dat hij gepleegd heeft.quote:
Ik heb geen idee wie jou bronnen zijn, maar ik denk dat die je goed voor de gek houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee met de straf, maar hij moet zeker rekenen op een zware taakstraf of zelfs celstraf voor het vergrijp dat hij gepleegd heeft.
Blijf jij eens in Cornjumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, bij de leuke vrouwen van het groningen topic over de vloer komen is mijn taak
Ik moet gissen wat er precies gebeurd isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jou bronnen zijn, maar ik denk dat die je goed voor de gek houden
Dat is duidelijk ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moet gissen wat er precies gebeurd is
Ik vertel iig niets totdat ik zeker weet dat Sebas er geen probleem mee heeft. Sorry.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:43 schreef MaxMark het volgende:
Hij maakt er geen geheim van dat hij in de gevangenis zit, maar hij (en de mensen die het wel weten) wil(len) niet vertellen waarom?
Soms moet het evenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, psm heeft zitten editten terwijl ik hem quotte.
nee nee dit was even wat tusen Nietzman en mij, had heul niks met de forumvrouwen te maken... daar zou ik natuurlijk niet aan durven komen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, bij de leuke vrouwen van het groningen topic over de vloer komen is mijn taak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |