Ik heb maar 30 min per dag gek.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef Nachtdier het volgende:
Hey, cool.
Ik wil ook internet hebben als ik de cel indraai.
Voortaan geen stoute dingen doen Sebasser. Dan mag je wel uitslapen!
Dank je, maar ik ben pas over een maand ofzo jarig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:00 schreef OldJeller het volgende:
Is dit een felicitatietopic?
Gefeliciteerd?
Nee, om eerlijk te zijn niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb maar 30 min per dag gek.
Weetje trouwens hoe kut een cel is?
Ohja, en de helft van alle topics alhier zijn geblokt btw
Kom niet eens in het groningen topic
Ja, dat werkt erg fijn in een cel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:06 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Nee, om eerlijk te zijn niet.
Maar ik zou wel alle tijd hebben om eens serieus een (zelf)studie af te ronden. Zou ik opeens alle tijd en motivatie voor hebben in dat geval.
Wat doe je anders de hele tijd? Je zit maar in dat hokje dus je moet toch wel wat doen toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat werkt erg fijn in een cel.![]()
Niet verdrietig zijn!quote:
Mag je geen boeken lezen? Of pen en papier hebben?quote:
Is geen verdrietige smiley, dat is deze:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:11 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Niet verdrietig zijn!
Nergens voor nodig...
Nee, daar peins ik niet over. Een gebakje voor meneer de rechter en meneer de Ovj is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef LekkerWijf het volgende:
Laat ze door de stront zakken en maak gewoon 50 euro over.![]()
Wou jij mij niet ooit eens in de cel hebben? na die 'rel' in het groningentopic? nou, je hebt je zin.quote:
Jawel, alleen je moet je erg netjes gedragen wil je uberhaupt iets mogen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef Tarot het volgende:
[..]
Mag je geen boeken lezen? Of pen en papier hebben?
of in het geval ze bang zijn voor de pen als wapen wellicht vingerverf
* Tarot neemt Sebasser waarschijnlijk veel te serieus, maar 't maakt een mooie tvp![]()
Boeken lezen, je kan tv kijken, eh. veel kan je niet eig..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:18 schreef Nachtdier het volgende:
Sebasser,
Even serieus, wat doen jij nu als daginvulling nu je in de cel zit?
Neen, ik wou je ontmoetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wou jij mij niet ooit eens in de cel hebben? na die 'rel' in het groningentopic? nou, je hebt je zin.
Kom maar op bezoeksuur.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Neen, ik wou je ontmoeten.
Als je me vertelt waar ik moet wezen en hoe laat, okquote:
Lieverd, hou je er buiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:20 schreef yvonne het volgende:
Sebas
Ja, ik kraakte een pand. In Rotterdam-Crooswijk. Nou ja, zo ongeveer. Ik was aanwezig in het pand en mijn bed stond er.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:19 schreef Isegrim het volgende:
'Waar ik huisvrede had'?
M.a.w. je kraakte (=jatte) een pand?
Nou ja, 'legaal', het wordt min of meer gedoogd volgens mij. Maar dat doet er in mijn ogen weinig toe, je hebt van andermans eigendom af te blijven. Al wenst iemand een woning tien jaar leeg te laten staan. En in R'dam valt dat woningtekort wel een beetje mee volgens mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Ja, ik kraakte een pand. In Rotterdam-Crooswijk.
Na een leegstand van 24 maanden resp. 14 maanden vind ik dat een prima te bewonen woning verhuurd moet worden. Zeker als er enorme wachtlijsten zijn voor huurwoningen.
Na 12 maanden leegstand is het legaal een pand te kraken in Nederland.
En helemaal als het woningen zijn die prima verhuurd hadden kunnen worden. Ze waren immers in prima staat, hoefde niets aan gebeurd te worden. Zelfs de buren hadden reeds meerdere malen verzocht om nieuwe bewoners, maar de woningbouwvereniging wenste daar niets aan te doen.
Wat ben en doe jij ongelofelijk sneu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Shit, nu weet ik niet waar je zit, mên.
Huh, dat snap ik echt niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ben en doe jij ongelofelijk sneu.
potentiele rel?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ben en doe jij ongelofelijk sneu.
Dat dus. Drie stuks; ovj, rechter en griffier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:10 schreef Xtreem het volgende:
Hulde als je gebak mee neemt...!
Nee het heeft niks met gedogen te maken, het is gewoon legaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:27 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, 'legaal', het wordt min of meer gedoogd volgens mij.
Ja hoor kut hoor. Krijg je gewoon schoon beddegoed en je ontbijtje in je cel gebracht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb maar 30 min per dag gek.
Weetje trouwens hoe kut een cel is?
Carlier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Ow, en geen gebak van de HEMA maar van een gerenommeerde Rotterdamse patissier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |