Was jij in het zuiden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
de aarappels en sate waren ook lekker, het italiaans ijs als toetje was ranzig
Mijn auto kan geen 180, en ik haal de huurauto zaterdagochtendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Was jij in het zuiden?
Dollemansrit op de A58
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook weer thuis.
Je lijkt nog blijer te zijn dan de kat met mijn thuiskomst.quote:
Echt, werkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag even met mijn moeder naar Joure toe, vanwege die geschenkpunten van Douwe Egberts. Het was daar stervensdruk. 3 uur moeten wachten, voordat we aan de beurt waren![]()
Klinkt als een gezellige middag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag even met mijn moeder naar Joure toe, vanwege die geschenkpunten van Douwe Egberts. Het was daar stervensdruk. 3 uur moeten wachten, voordat we aan de beurt waren![]()
Niet echt. Dacht dat het wel even snel zou gaan, maar niet dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige middag.
Gelukkig was ik ook maar een klein beetje sarcastisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt. Dacht dat het wel even snel zou gaan, maar niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |