Zal heel best kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Psychiatrische inrichting dan.
Die is allang geweest, en je bent buiten de boot gevallenquote:
Nah, ik heb de boot net gemist.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die is allang geweest, en je bent buiten de boot gevallen
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Freecell zit bij René thuis?
Dan had ik de hele tijd zo moeten kijken:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Freecell zit bij René thuis?
Bamie miequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef freecell het volgende:
Ik ga met TARA bami koken
Kunnen wij goed!
Alexxx: je kan wel bij renesite eten
Ik ken nog een hele goede pizzaboerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik al te gaar ben om eten te maken ben ik zeker te gaar om naar het dorpje Hoogkerk te rijden
En ik zt ook bami te overwegen.. maar dat ga ik morgen ook al eten... Ik ben weer doro mn voorraad heen, dus weer ff groot inkopen, kan mn chineesla van de vriezer weer vol.
Je lust mijn Bami ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik lust geen kaas, geen tomaat, geen groente en geen vis. noem eens een pizza die ik lust?
Was jij in het zuiden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
de aarappels en sate waren ook lekker, het italiaans ijs als toetje was ranzig
Mijn auto kan geen 180, en ik haal de huurauto zaterdagochtendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Was jij in het zuiden?
Dollemansrit op de A58
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook weer thuis.
Je lijkt nog blijer te zijn dan de kat met mijn thuiskomst.quote:
Echt, werkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag even met mijn moeder naar Joure toe, vanwege die geschenkpunten van Douwe Egberts. Het was daar stervensdruk. 3 uur moeten wachten, voordat we aan de beurt waren![]()
Klinkt als een gezellige middag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag even met mijn moeder naar Joure toe, vanwege die geschenkpunten van Douwe Egberts. Het was daar stervensdruk. 3 uur moeten wachten, voordat we aan de beurt waren![]()
Niet echt. Dacht dat het wel even snel zou gaan, maar niet dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige middag.
Gelukkig was ik ook maar een klein beetje sarcastisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt. Dacht dat het wel even snel zou gaan, maar niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |