Heb gewoon 1 lange pagina, wat maakt mij dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
FIPO VAN PAGINA 5 OF VOOR NEWBIES PAGINA 3!
übertof.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb gewoon 1 lange pagina, wat maakt mij dat?
Ik heb zin om zaterdag over de rondweg van Groningen te rijden, en dan door te sjezen naar de DDRquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
Heb wel even zin om vrijdag weer eens in Groningen te gaan kijken
Dan zul je lang moeten zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zin om zaterdag over de rondweg van Groningen te rijden, en dan door te sjezen naar de DDR
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zul je lang moeten zoeken![]()
Zeg, is dat onderhuren bij Nietz niks voor jou?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD
is de allerliefste en allermooiste.
Even de minuten tellen tot de eerste flame.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD
is de allerliefste en allermooiste.
Ik ga m'n inactieve zoektocht naar een kamer stopzetten, m'n ex vertrekt uit ons oude huis, en daar kan ik dus intrekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Woont Nietz in Groningen?
Samenvatting: ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ga m'n inactieve zoektocht naar een kamer stopzetten, m'n ex vertrekt uit ons oude huis, en daar kan ik dus intrekken.
Ik krijg wel huursubsidie, maar die toko is groot genoeg om een onderhuurdert voor te zoeken. Ze wil er per 1 oktober uit.
Wees er blij mee. Dat heen en weer reizen en plannen vind ik maar nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, 1 oktober?.
Ik moet nog even wennen aan het idee dat iemand bijna 300 km verderop wil gaan wonen volgens mij. Hartkloppingen en zo..
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief, trouwen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja grapje natuurlijk hè.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef nietzman het volgende:
Zeg, wil er iemand bij me onderhuren?
Bij het UMCG.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:52 schreef enter het volgende:
Heeft Groningen ook leuke apotheken?
Is het UMCG een beetje dichtbij?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga dat dan eens in werking zetten meid.
Joh, in Groningen is alles praktisch om de hoek.quote:
GMTAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Groningen is alles dichtbij.
GMTA²quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
GMTA.
Maar niet met Renéquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar dacht ik OOK al net aan!
Hoe dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, ik wilde bijna cynisch worden...
Ik bedoel verdomme als ze daar ook aan dacht.quote:
Euh?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel verdomme als ze daar ook aan dacht.
Denk eens na.
hihi
ooooh...quote:
Ooooh, je wilt echt met me neuken hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ooooh...
GMTA ofzo...
Nevermind.
Iemand nog een aantal chineese nootjes? Ze zijn nogal flauw en smaakloos
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooooh, je wilt echt met me neuken hè?.
Wat schattig..
Ja, Grote Denkers Denken...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, haal dat 'Alike' maar weg,.
Vooral die vriendin van je, die Freecell ofzo, die praat toch zoveel? Doe dr de groetjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:18 schreef freecell het volgende:
Nietzman! Je komt terug
Kom je dan heul vaak drinken met tara, wiets en freecell?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vooral die vriendin van je, die Freecell ofzo, die praat toch zoveel? Doe dr de groetjes![]()
Ik vond het zo raar staan die zin, jezelf noemen onder je nicknamequote:
Welnee schat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:23 schreef Renesite het volgende:
Ik moet denk ik slapen, ik jaag mensen weg.
Uhm....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef nietzman het volgende:
Ik wil stiekem eerst even een onderhuurdert, anders kan ik niet meer eten zodra ik er inzit, laat staan drinken..
Ik houd nu GM over, Great Minds.quote:
Ik zag je burgertrut-tieten vanavond, en die zagen er menselijk uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef freecell het volgende:
if you consider me human...
General Motorsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd nu GM over, Great Minds.
Niets vervelends hoor![]()
Freecell is digitalus, marchien is human. Zo zijn de regels van het spel - aldus Acda en de Munnikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef freecell het volgende:
if you consider me human...
Greatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laten we er maar alleen Minds van maken. Dan kunnen we tegen elkaar roepen:
'René! M!' en zo.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag je burgertrut-tieten vanavond, en die zagen er menselijk uit
Neeeeee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
Zo begint het goed, en zo ben je weer bij af.
*kras
Euhhhh, tover het eens naar volgende week vrijdagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neeeeee.. Kan ik iets doen om je op te vrolijken?
Dan is mn vakantie voorbijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh, tover het eens naar volgende week vrijdag
Que?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:32 schreef freecell het volgende:
Digitalis? als in vingerhoedskruid?
Dat kan ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh, tover het eens naar volgende week vrijdag
Ja, en dan hoop ik bij het gemeentehuis te zijn met goed nieuwsquote:
Oh,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
Jammer maar helaas!
Digitalus bedoelde ik danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Plantje
Google maar.
En niet met termen gooien die je niet kent
Ik wou je net een ubernerd aanbevelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef nietzman het volgende:
Oh, kijk allen gerust uit.
Kamernet is misschien ook wel handig, alle meisjes er uitpikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |