Heb gewoon 1 lange pagina, wat maakt mij dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
FIPO VAN PAGINA 5 OF VOOR NEWBIES PAGINA 3!
übertof.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb gewoon 1 lange pagina, wat maakt mij dat?
Ik heb zin om zaterdag over de rondweg van Groningen te rijden, en dan door te sjezen naar de DDRquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
Heb wel even zin om vrijdag weer eens in Groningen te gaan kijken
Dan zul je lang moeten zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zin om zaterdag over de rondweg van Groningen te rijden, en dan door te sjezen naar de DDR
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zul je lang moeten zoeken![]()
Zeg, is dat onderhuren bij Nietz niks voor jou?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD
is de allerliefste en allermooiste.
Even de minuten tellen tot de eerste flame.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD
is de allerliefste en allermooiste.
Ik ga m'n inactieve zoektocht naar een kamer stopzetten, m'n ex vertrekt uit ons oude huis, en daar kan ik dus intrekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Woont Nietz in Groningen?
Samenvatting: ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ga m'n inactieve zoektocht naar een kamer stopzetten, m'n ex vertrekt uit ons oude huis, en daar kan ik dus intrekken.
Ik krijg wel huursubsidie, maar die toko is groot genoeg om een onderhuurdert voor te zoeken. Ze wil er per 1 oktober uit.
Wees er blij mee. Dat heen en weer reizen en plannen vind ik maar nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, 1 oktober?.
Ik moet nog even wennen aan het idee dat iemand bijna 300 km verderop wil gaan wonen volgens mij. Hartkloppingen en zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |