Het is allemaal de schuld van Syb!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer dat ik jullie mijn prachtige blauwe plek niet kan laten zien.
Wie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Syb!
Ja, geen idee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ja, welke heterosexuele man valt er nu niet op jou benen?
Nou lief, zulke uitlatingen verwacht ik niet van jou in het openbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik val er liever...Of wacht...Laten we het fatsoenlijk houden.
Hij begint het te leren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou lief, zulke uitlatingen verwacht ik niet van jou in het openbaar.
Ja, nee...Ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou lief, zulke uitlatingen verwacht ik niet van jou in het openbaar.
Nou. Een zeer positieve ontwikkeling indeed.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:07 schreef Jesse_ het volgende:
kunnen jullie geen friesland topic gaan vervuilen
Sterke tekstquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Moet jij geen huiswerk maken, of zo?
Je blijft er anders wel mee komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De sterke teksten laat ik wel aan jou over.
Hoe had je dat gister met die kast?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, psm.
Zomer en huiswerkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je blijft er anders wel mee komen [afbeelding]
Ik ga huiswerk maken![]()
Ja ongelukje. Stond boven op een stelling, maar ineens niet meer. En nu kom ik de trap niet meer op en af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe had je dat gister met die kast?
Ik denk vrijdag even. Even belangrijke poststukken ophalen en even winkelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef teigan het volgende:heej psm, wanneer ben je weer in Groningen te bewonderen?
Veel plezier morgenquote:ik ga de computer uitzetten, morgen naar walibi world, dus op tijd weg dus..
ge-pmdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Freecell, heb je btw msn? PM me die anders even?
Au, dat is idd niet fijn. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja ongelukje. Stond boven op een stelling, maar ineens niet meer. En nu kom ik de trap niet meer op en af..
Ik begin vrijdag aan me feest 2-weekse.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben trouwens al weer hersteld van het feestweekend met liefst 4 dagen feest, waarbij ik na het feest van gisterochtend/middag afgezwaaid ben, aangezien ik vandaag fit wilde zijn
Woeh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:08 schreef nietzman het volgende:
Iiiiiiiiik heb een nieuwe iiiiiiiiMac bestellllllld.![]()
![]()
![]()
![]()
.
Topicstatus he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom wil je het snel dichthebben?
Waarom geen normale? Is iMac beter dan windows?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:08 schreef nietzman het volgende:
Iiiiiiiiik heb een nieuwe iiiiiiiiMac bestellllllld.![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ligt eraan wat je ermee doet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:00 schreef Aryon het volgende:
[..]
Waarom geen normale? Is iMac beter dan windows?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |