Mooi. De Friestalige versie van dit nummer is ook zeer mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=j0ns8t9iQck
Mooier nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi. De Friestalige versie van dit nummer is ook zeer mooi
Das morgen, maar wel hopen dat het dan droog is inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:37 schreef teigan het volgende:
Lekker weer om de ramen te laten vervangen btw..
O ja, dat is ook zo...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Das morgen, maar wel hopen dat het dan droog is inderdaad
Voordeel: de meeste ramen zitten onder de overkapping van ons balkon.
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:20 schreef MaxMark het volgende:
Met die spatie tussen "samen" en "komen" krijgt de TT toch ineens een heel andere betekenis.
Of was dat juist de bedoeling?
Licht.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag.
Madrid is saai (kom er net vandaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:40 schreef Grulez het volgende:
Zo naar Breda en dan morgen naar Madrid
Ja had ik al van iemand vernomen. Ach ik ga slechts 4 dagen heen en ze hebben er vast wel bier en zon.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Madrid is saai (kom er net vandaan)
Zeker veel zonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja had ik al van iemand vernomen. Ach ik ga slechts 4 dagen heen en ze hebben er vast wel bier en zon.
Nee, het bier is op daar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja had ik al van iemand vernomen. Ach ik ga slechts 4 dagen heen en ze hebben er vast wel bier en zon.
Ja, ik was er gisteren en ik ging zo chillen op een terrasje.quote:
Hebben Groningers iets met Breda soms?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:40 schreef Grulez het volgende:
Zo naar Breda en dan morgen naar Madrid
Je had ook moeten zeggen: Una caña por favor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja, ik was er gisteren en ik ging zo chillen op een terrasje.
Ik zo: Una Cerveza, por favor.
En de ober: No hay cerveza.
En ik:.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:40 schreef Sebasser het volgende:
Morgen kijken of de rechter mij vrijlaat.
yay.
Handboeien zijn zeer pijnlijk btw, ik kan niet eens mijn tanden normaal meer poetsen met mijn rechterhand.
30 min inet per dag, heerlijk.
Mijn Spaans is niet zo sterkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je had ook moeten zeggen: Una caña por favor.
Zal heel best kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Psychiatrische inrichting dan.
Die is allang geweest, en je bent buiten de boot gevallenquote:
Nah, ik heb de boot net gemist.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die is allang geweest, en je bent buiten de boot gevallen
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Freecell zit bij René thuis?
Dan had ik de hele tijd zo moeten kijken:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Freecell zit bij René thuis?
Bamie miequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef freecell het volgende:
Ik ga met TARA bami koken
Kunnen wij goed!
Alexxx: je kan wel bij renesite eten
Ik ken nog een hele goede pizzaboerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik al te gaar ben om eten te maken ben ik zeker te gaar om naar het dorpje Hoogkerk te rijden
En ik zt ook bami te overwegen.. maar dat ga ik morgen ook al eten... Ik ben weer doro mn voorraad heen, dus weer ff groot inkopen, kan mn chineesla van de vriezer weer vol.
Je lust mijn Bami ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik lust geen kaas, geen tomaat, geen groente en geen vis. noem eens een pizza die ik lust?
Was jij in het zuiden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
de aarappels en sate waren ook lekker, het italiaans ijs als toetje was ranzig
Mijn auto kan geen 180, en ik haal de huurauto zaterdagochtendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Was jij in het zuiden?
Dollemansrit op de A58
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook weer thuis.
Je lijkt nog blijer te zijn dan de kat met mijn thuiskomst.quote:
Echt, werkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag even met mijn moeder naar Joure toe, vanwege die geschenkpunten van Douwe Egberts. Het was daar stervensdruk. 3 uur moeten wachten, voordat we aan de beurt waren![]()
Klinkt als een gezellige middag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag even met mijn moeder naar Joure toe, vanwege die geschenkpunten van Douwe Egberts. Het was daar stervensdruk. 3 uur moeten wachten, voordat we aan de beurt waren![]()
Niet echt. Dacht dat het wel even snel zou gaan, maar niet dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige middag.
Gelukkig was ik ook maar een klein beetje sarcastisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt. Dacht dat het wel even snel zou gaan, maar niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |