Wie gaat er dan ook werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff je bent even aan 't werk en gelijk is er weer een nieuw Topic
Wie gaat er dan ook het koffieapparaat van de baas kapot makenquote:
Ik had het even op m'n heupen maar dat is nu weer weg dus ga ik weer internettenquote:
Als we het tempo van dit topic doorzetten welquote:
Grmblquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook het koffieapparaat van de baas kapot maken![]()
Deze tip is echt briljant. Ik had het vorig jaar ook van iemand van het forum en heb heel Lowlands met droge voeten mogen meemaken. De pedaalemmerzakken gaan voortaan standaard mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oh ja, ook 'n tip van 'n "ervaren" LL-er. Neem boterhamzakjes mee (of pedaalemmerzakken als je grote voeten hebt), als 't nat weer is kun je die om je voeten doen, krijg je geen natte (en dus koude) voeten
Tis allebei niet echt dat je denktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef diedlaughing het volgende:
De blikken knakworst en pakken unox beefburgers zijn al gehaald.
Nu nog het bierhalen.
Is het bier van de lidl een beetje te drinken?
Normaal haal ik altijd aldi bier, maar er zit tegenwoordig een lidl in het dorp.
Het aldi bier is zelfs lauw te drinken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Tis allebei niet echt dat je denkt![]()
Ga gewoon naar de c1000
Halve Liter amstel voor 55 cent
't word tijd voor HJ halve liters![]()
Je bedoelt : Voor aldi bier maakt het niet uit of het lauw of koud isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:12 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Het aldi bier is zelfs lauw te drinken.
Gevonden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:16 schreef hemmes het volgende:
Bijnabijnabijnabijnabijnabijna!
Zoek de bijna.
Dat heeft hij een paar keer gedaan ja. Bill Hicks, geweldig. Op Aenima is hij ook te horen. Op 10,000 Days was volgens mij ook een verwijzing te vinden, of dat was slechts een gerucht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:46 schreef steeg het volgende:
er was zo'n komediant die bij tool altijd aan kwam kondigen dat hij zijn contactlens in het publiek was verloren. Maar volgens mij was het Bill Hicks en die is nu helaas dood. Dus die zal wel niet langskomen.
Ik haal altijd halve liters Palmquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de c1000
Mmm, das ook wel lekker...fuck nu heb ik ook weer zin in bierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik haal altijd halve liters Palm. Zijn maar 99 cent!
.
Nee Amstel is te drinkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de c1000
Neem aan dat je bedoelt dat Amstel niet te drinken is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee Amstel is te drinkenJe kan t best(vind ik dan)Jaeger halve liters halen. Kosten geen reet en is te doen. Als je wat meer budget hebt gewoon halve liters halen van een merk wat je wilt, maar sowieso geen aldi/lidl/amstel!
Amstel vind je ranzig (ik ook) en dan koop je zelf Jaegerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee Amstel is te drinkenJe kan t best(vind ik dan)Jaeger halve liters halen. Kosten geen reet en is te doen. Als je wat meer budget hebt gewoon halve liters halen van een merk wat je wilt, maar sowieso geen aldi/lidl/amstel!
Ja, altijd interessant. Vooral omdat het ook nog zo veel uit maakt als het lauw is. En als je de rest van de dag toch evenementenbier voorgeschoteld krijgt.quote:
@ de mierenneuker(quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Amstel vind je ranzig (ik ook) en dan koop je zelf Jaeger
Ik neem altijd 3 6-packs Hertog Jan mee!Drink zoiezo alleen maar HJ en soms een Palm of Jupiler.
Oh en natuurlijk 1x per jaar Grolsch tijdens Lowlands
Nou. Ik had zakjes om mijn voeten, maar reken maar dat ik nog natte voeten had.. van het zweet dat niet *uit* het zakje kon. Ze werden er rimpelig van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Deze tip is echt briljant. Ik had het vorig jaar ook van iemand van het forum en heb heel Lowlands met droge voeten mogen meemaken. De pedaalemmerzakken gaan voortaan standaard mee.
Mooie aanbieding! Vorige week bij Perry Sport alvast een set nieuwe slaapzakken gehaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:55 schreef Hythloth het volgende:
Voor 50 Euro bij de Gamma: 2 persoons dome tent + 2 slaapzakken + 2 matjes + een rugzak.
![]()
Iquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:35 schreef n0r het volgende:
Baco toch ook, bij speciale barretjes? Of was dat weer ergens anders ?
Ja, ik heb er zin in.quote:1 Kasabian 71
2 Interpol 26
3 Damien Rice 24
4 Uffie 22
5 Editors 18
6 Queens of the Stone Age 13
7 Saybia 11
8 My Brightest Diamond 10
8 Klaxons 10
8 Sonic Youth 10
Kijk, het betere werk. Zijn die cocktails (veel) duurder dan andere dranken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
In de Groovetube is een Bacardi cocktailbar.
Het is eigenlijk toch te triest dat je er niet meer vanuit kunt gaan dat ze inderdaad echt zijn...quote:
Volgens deze bron slechts 2 muntjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kijk, het betere werk. Zijn die cocktails (veel) duurder dan andere dranken?
[..]
quote:Ik vermoed dat we op dat moment er achter zijn gekomen dat er in de Groovetube dit jaar weer (bijna) echte cocktails geschonken werden, uit echte blenders in plaats van die machinale troep van de voorgaande jaren. Voor slechts twee muntjes (á 2 euro tien) had je heerlijke Strawberry Daiquiries, Margarita’s en Pina Coladas. Heb in die drie dagen zoveel cocktails gehad, dat als ik weer eens met een biertje rondliep, ik telkens tevergeefs naar m’n rietje greep.
wellies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou. Ik had zakjes om mijn voeten, maar reken maar dat ik nog natte voeten had.. van het zweet dat niet *uit* het zakje kon. Ze werden er rimpelig van.
Ik ga morgen dus gewoon wellies kopen.
Denk je dat je zo lang in je tent ligt? En als je er in ligt ben je toch compleet naar de klote. Ruimte is wel het laatste waar ik me zorgen over zou maken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef dossie het volgende:
Het is al een heule tijd geleden dat ik samen met de mensen geen tentje voorhanden hebben.
Dus nu moet ik ff een tentje hebben om drie man enigzins droog te houden.
is dit misschien wat?
Of is dat toch nog iets te krappies met zn drieen?![]()
nergens voor nodig joh, het wordt 30+ °C met af en toe een verfrissend buitje, waarna het water weer opdroogd door de zonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
http://www.funky-wellington-boots.co.uk/
Sorry, regenlaarzen. Ik heb steeds het woord wellies in m'n hoofd ipv een normaal Nederlands woord.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:15 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Mag je trouwens ook sterke drank in bekers overgieten bij die doorgang naar het festivalterrein? Kan je mooi colaatjes bestellen en dan baco's van maken oid.
Idd, dat lijkt me best irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef -Sum- het volgende:
het loopt alleen niet zo lekker met 2 of 3 van die bekers in je handen
It better, want ik kwam er net achter dat mijn trouwe Doccies op de één of andere manier magisch twee maten gekrompen zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nergens voor nodig joh, het wordt 30+ °C met af en toe een verfrissend buitje, waarna het water weer opdroogd door de zon
* Byte_Me aanbid de zonnegod
hier ook ! lekker metquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een groot luchtbed
1.40 meter breed.
Toevallig een keertje lekker nat een dagje in de brandende zon laten staan? Want daar kan leer niet tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
It better, want ik kwam er net achter dat mijn trouwe Doccies op de één of andere manier magisch twee maten gekrompen zijn.
Nu moet ik om plassen héén lopen, enzo..
Ik slaap alleenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:27 schreef Laton het volgende:
[..]
hier ook ! lekker metals goden slapen
mits ik haar niet wakkersnurk
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Happel het volgende:
Vanwege een computercrash is het pdf-bestand waar mijn kaartje opstond volledig verdwenen. Ik neem aan dat ik gewoon kan bellen met ticketmaster om te zorgen dat ze er een opsturen of dat ik het pdf-bestand nogmaals kan downloaden?
of je koopt goede kisten, geen centje pijn met al die nattigheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Deze tip is echt briljant. Ik had het vorig jaar ook van iemand van het forum en heb heel Lowlands met droge voeten mogen meemaken. De pedaalemmerzakken gaan voortaan standaard mee.
Kisten zijn niet echt mijn ding. Bovendien moet je die krengen flink inlopen wil je na vier dagen Lowlands nog voeten overhouden. Nee, het moet maar eens gedaan zijn met dat taboe op plastic zakjes om je voeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:58 schreef rubbereend het volgende:
of je koopt goede kisten, geen centje pijn met al die nattigheid
zelfs paarden hebben hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Kisten zijn niet echt mijn ding. Bovendien moet je die krengen flink inlopen wil je na vier dagen Lowlands nog voeten overhouden. Nee, het moet maar eens gedaan zijn met dat taboe op plastic zakjes om je voeten.![]()
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef Nosh het volgende:
Mijn must-see lijstje, trouwens! Want dat willen jullie!
Zondag!
# Apparat
# Motörhead
# Nine Inch Nails
# Sonic Youth
Hoera!
Op de zondagnacht behoor je ook te rusten m'n beste Laton.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Laton het volgende:
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?![]()
kun je de zondagnacht niet meer aan jongen ?![]()
Nonsens...... dansen !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef Klit het volgende:
[..]
Op de zondagnacht behoor je ook te rusten m'n beste Laton.
Nee ik heb de ultieme drang pas echt zondags.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Klit het volgende:
[..]
Dat kan de rest van de week toch ook nog?
Raar, alhoewel dat vooral in Amerika wel meer wordt gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee ik heb de ultieme drang pas echt zondags.
OMG ! barbaar !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Tool
Ik zou nog liever the White Stripes weer eens als afsluiter zien
Tool, nog zo'n act die me gestolen kan worden. Ze hadden beter Madball kunnen boeken zoals Pukkelpop, was wss stukkie goedkoper en een flink stuk gaver(maar dan niet in de Alpha XD). Nja mensen die dr heen gaan, have fun, maar voor alleen Tool komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG ! barbaar !![]()
Ik zou je door een bushokje moet tiefen nu maar heb een voorbeeldfunctie...
dus....
tief ik je door een bushokje !
tja..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:05 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Tool, nog zo'n act die me gestolen kan worden. Ze hadden beter Madball kunnen boeken zoals Pukkelpop, was wss stukkie goedkoper en een flink stuk gaver(maar dan niet in de Alpha XD). Nja mensen die dr heen gaan, have fun, maar voor alleen Tool komen
Controle bij de poort is vrij minimaal. Zodra blijkt dat je tas een soort onneembare vesting is laten ze je al snel met rust. De kans dat je heel je tas uit moet pakken is minimaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef linebear het volgende:
Maar wel weer een dagje minder richting Lowland...
In hoeverre worden tassen gecontroleerd bij de poort van het festival terrein !?
Stel ik neem een rugzak mee en stop daar een trui in. In die trui rol ik blikjes drinken !?
Halen ze alles uit je tas of voelen ze er alleen aan !?
En eten in een plastic zak mag je mee nemen he ?!
Zijn we daar blij mee !?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik las vanochtend dat Dennis (jeweetwel, dat meisje met die beugel) op vrijdag ook op Lowlands staat, maar ik zie het nog niet op de Lowlands site staan?
Goeiemorgen trouwens!
Nouja, voor haar is t leukquote:
Pas een dag van tevoren kijken, heeft anders toch geen zinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef narvik het volgende:
Het weerbericht wordt per dag hoopgevender.![]()
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Ik heb dr nog even op Noorderslag gezien en het is niet echt Lowlandsmateriaal...bands als Krezip wijzen ze af (en terecht), maar dit is dan ineens indiepoppier ofzo (of het heeft gewoon met Essent te maken en speelt ze een paar nummers op het Essentpodiumpje oid).quote:
Nee ze zingt bij dat (hoe heet dat nou ook alweer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik heb dr nog even op Noorderslag gezien en het is niet echt Lowlandsmateriaal...bands als Krezip wijzen ze af (en terecht), maar dit is dan ineens indiepoppier ofzo (of het heeft gewoon met Essent te maken en speelt ze een paar nummers op het Essentpodiumpje oid).
Dat jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Silent sessions
Dat zou bijna net zo'n blije verrassing zijn als Gabriel Riosquote:
Je mag alles meenemen behalve glas en kilo's pillen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef linebear het volgende:
Maar wel weer een dagje minder richting Lowland...
In hoeverre worden tassen gecontroleerd bij de poort van het festival terrein !?
Stel ik neem een rugzak mee en stop daar een trui in. In die trui rol ik blikjes drinken !?
Halen ze alles uit je tas of voelen ze er alleen aan !?
En eten in een plastic zak mag je mee nemen he ?!
Ook geen probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef linebear het volgende:
had het meer over redbull... drink niet echt bier...
Onder andere 16 Down en Delain geven silent sessies geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Silent sessions
ok thanks... scheelt weer muntjes halen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook geen probleem
Als het maar niet in glas zit. De limieten die op de site staan moet je je niets van aantrekken.
Zo hou je nog meer ruimte in je tas over ook
Oh wacht. Ik dacht je bedoelde voor naar de campingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:08 schreef linebear het volgende:
[..]
ok thanks... scheelt weer muntjes halen...
Ja, dat ik nog steeds geen tent hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was 't een nachtmerrie?
Dennis is niet de TBA als het goed is hoor, die staat nog open volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef Magereheinus het volgende:
Lowlands, echt steeds meer zin in ja
Maargoed, Dennis op LowlandsDamn kunnen ze niet nog ff een paar leuke acts boeken voor die TBA. Gabriel Rios is inderdaad ook al zo iets wat ik kan missen als kiespijn.
Is je geraden ookquote:
lijkt me dat dat ook niet lukt hoor. maar een biertje (of wat dan ook) in de hand mag je overgieten. doe ik altijd met mn wijn of vodkaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Als je naar het festivalterrein bedoelt: gewoon een wijde broek met hele grote zakken nemen.
Dat gaat prima!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
lijkt me dat dat ook niet lukt hoor. maar een biertje (of wat dan ook) in de hand mag je overgieten. doe ik altijd met mn wijn of vodka
En, al gedownload?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef linebear het volgende:
kreegt dit net in mijn RSS....
Is iedereen klaar voor de warming up? Kom op, voetjes voetjes van de vloer! Voor iedereen die graag zo'n Lowlands verzamelceedee wilde hebben, zijn DJ Sandeman en Hector Heclectic aan de slag gegaan en hebben een verdomd lekkere mix voor je gemaakt.
De heren brengen bloed, zweet en tranen op je mp3-speler met de enige echte Rough Guide To Lowlands-mix. Tachtig minuten lang vol knip-en plakwerk met meer dan vijftig Lowlands namen in hun meest dansbare jasje. Van Arcade Fire en M.I.A. tot Editors en James Holden.
Vergeet toch die zinderende zomer top 100, dit is nou de real shit! De mega-Lowlands-mashup 2007 is er, download hem nu en zet 'm op repeat! Een mooi hoesje krijg je er zelfs bij!
Ik had 'm in 2 minuten binnen.. gewoon opgeslagen i.p.v. geopend, was zo klaar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog steeds aan 't dl-en hierZeer trage verbinding a 40 kb/sec met 107 mb als bestand
Maar is ie ook leuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had 'm in 2 minuten binnen.. gewoon opgeslagen i.p.v. geopend, was zo klaar!
Ik ga 'm nu luisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar is ie ook leuk?
Ik zit op m'n werk dus kan 'm niet downloaden nu
Uffie (als ik 't goed hoor in ieder geval) komt al snel voorbijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef linebear het volgende:
dan wachten we maar even af....
ondertussen het topic vol spammen ?!
Das inderdaad vervelendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uffie (als ik 't goed hoor in ieder geval) komt al snel voorbij. Dat is gelijk het nadeel aan zo'n megamix.. dat je niet weet wat wat is enzeuw.
Misschien dat er nog iemand met te veel verstand van muziek en tijd over een playlist schrijftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:27 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Das inderdaad vervelend
Ben benieuwd, nog ff paar uurtjes wachten!
Oh, dus jij voelt altijd welk liedje van welke artiest isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Muziek en verstand in 1 zin
Muziek is gevoel![]()
Nou, luister jij die mix eens rond de 16 minuten dan, en voel voor mij welk liedje het isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Inderdaad
En dat gaat mij als nationaal kampioen popquizzen blijkbaar niet onaardig af
Niks te DUH, ik luister dat nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef frame-saw het volgende:
Editors DUH!
Dat is best handig, ware het niet dat ik geen microphoon hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nêh. Geen sin an.
Download Tunatic maar
http://www.wildbits.com/tunatic/
das een goeie. kom je helemaal bepakt en bezakt naar biddinghuizen om je kaartjes af te halen, blijkt het een grapje te zijn. zou ik iig nooit doen, zo laat afhalen. veel te leip.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Van marktplaats:
"k heb te koop 4 Lowlandskaarten voor de normale prijs. Ik vind het niet echt fair om de kaarten
tegen een absurd bedrag door te verkopen, kaarten zijn al duur genoeg.
Gelukkig heb ik zelf 4 kaarten gewonnen bij Grolsch en het tijdschrift Oor. Vandaar dat ik mijn
4 gekochte kaarten tegen kostprijs wil verkopen.
Om verdere zwarthandel tegen te gaan van deze 4 kaarten, wil ik met de uiteindelijke koper
afspreken in Biddinghuizen op Donderdag 16 augustus as. Ik ben namelijk veel te bang dat er
toch weer iemand reageerd die de 4 kaarten opkoopt en er weer twee verkoop tegen een belachelijke prijs.
Als ik zelf eens een keer kaarten nodig heb, dan zou ik het ook niet fair vinden om zoveel te moeten betalen. "
![]()
Een van de weinigen nog, volgens mij.
Mag ik nu een biertje? Of doe maar een cocktail, Grolschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niks te DUH, ik luister dat nooit. Heb er vanochtend wel een cd van gedownload dus dan zal ik 't later op de dag vast nog wel voorbij horen komen. Dank je wel he
!
Die heb je vast wel hoor, in je computer..het is niet dat je echt een microfoon in je USB ofzo hoeft te stoppenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is best handig, ware het niet dat ik geen microphoon heb. Maar toch, bedankt voor de tip
!
Als je me weet te vinden op Lowlands mag dat best hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mag ik nu een biertje? Of doe maar een cocktail, Grolsch![]()
Wat een kutremix trouwens![]()
..en dan ga je naar Lowlands?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ben alle muziek de laatste tijd een beetje zat.
Dat heb ik nou ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je me weet te vinden op Lowlands mag dat best hoor.
Ik vind 't wel leuk, wist toch niet wat ik verder wilde gaan luisteren.. ben alle muziek de laatste tijd een beetje zat.
Gewoon muziek-inspiratieloos, niet meer weten naar welke muziek je moet luisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
..en dan ga je naar Lowlands?![]()
Hahaha, bijdehandjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
..en dan ga je naar Lowlands?![]()
Juistemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Gewoon muziek-inspiratieloos, niet meer weten naar welke muziek je moet luisteren
(Dat heb ik iig, weet niet of hij dat ook bedoelde)
Moke.. ik ben ze al 2x in de Bijenkorf al spelend tegengekomen, en vond 't niet interessant. Al zijn 't wel heel goede muzikanten zeg maar.. de muziek op zich spreekt me gewoon niet aanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef linebear het volgende:
Is Moke een beetje leuk !? Heb de cd nog niet geluisterd... het nieuwe nummer is wel leuk. Here comes the summer
Anders zou 't ook niet onbekend zijn right, want dan weet je al wat je kunt verwachtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef linebear het volgende:
sta altijd wel open voor nieuwe muziek....
maar als ik naar het programma kijk zie ik niks onbekends wat ik echt moet zien of zo.
heb je gelijk in...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders zou 't ook niet onbekend zijn right, want dan weet je al wat je kunt verwachten.
jezus, ik heb duidelijk geen zin in m'n huiswerk etc., ik post als een bezetene
Ik heb er nog niet naar geluisterd, maar kun je niet een stuk tekst (als er zang is) intypen bij google, krijg je vanzelf de lyrics van het nummer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef frame-saw het volgende:
Wat is het eerste nummer? En hoe heet het tweede nummer, kan het nergens vinden en ik neem aan dat het Uffie is?
Ik ging ook uit van Uffie ja, maar geen idee welk nummer 't precies is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef frame-saw het volgende:
Wat is het eerste nummer? En hoe heet het tweede nummer, kan het nergens vinden en ik neem aan dat het Uffie is?
En anders leg je dat opblaasmatras onder onze 4x4 partytentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef GotC het volgende:
Ik heb net een 2 persoonstent gekocht, en een opblaasmatras! Allebei van de Kruitvat, allebei 10 euro. T zal niet geweldig zijn, maar dat hoeft ook niet.
Ja ik ken zo'n 5 nummers van haar maar ze zijn het allemaal niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van Uffie ja, maar geen idee welk nummer 't precies is.
Waarom zeg je dat nou, ik was er al helemaal van overtuigd dat ik zo'n wegwerpding ging halen, kom jij weer hiermeequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef GotC het volgende:
Ik heb net een 2 persoonstent gekocht, en een opblaasmatras! Allebei van de Kruitvat, allebei 10 euro. T zal niet geweldig zijn, maar dat hoeft ook niet.
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, ik was er al helemaal van overtuigd dat ik zo'n wegwerpding ging halen, kom jij weer hiermee
Is dat in alle filialen? Zie em namelijk niet in de online folder staan...
Precies, eronderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En anders leg je dat opblaasmatras onder onze 4x4 partytent
Ik zal wel naar je zwaaien als ik je op de camping voorbij zie drijvenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, ik was er al helemaal van overtuigd dat ik zo'n wegwerpding ging halen, kom jij weer hiermee
Lily Allen, die is zo fout dat ik die wel moet zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:29 schreef linebear het volgende:
Net Lily Allen op de radio met 'Smile'. Eigenlijk vind ik het wel een kut nummer.
Dus weet nog niet of ik haar ga bekijken...
Nou het was iig een eitje om op te zetten, maar wat wil je met een koepeltentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog even behandelen met van die No Wet sprayquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou het was iig een eitje om op te zetten, maar wat wil je met een koepeltentTis klein maar fijn, en lichtblauw dus herkenbaar
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal wel naar je zwaaien als ik je op de camping voorbij zie drijven
Maar even kijken of ze em bij deze Kruidvat ook hebben dan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou het was iig een eitje om op te zetten, maar wat wil je met een koepeltentTis klein maar fijn, en lichtblauw dus herkenbaar
.
Geen idee. Ik hoop dat ie thuis bezorgd is.quote:
2, het is een tent van 210 x 155 x 110. Heb het luchtbed daar ook maar gekocht, 191 x 155. Het is dus qua tent best gezellig met z'n 2en, maar daar heb ik eigenlijk wel voor gekozen. Liever een tentje van 10 euro, dan een tent met iets meer kwaliteit voor 60 euro. Lig er alleen 's nachts in dusjaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar even kijken of ze em bij deze Kruidvat ook hebben dan!
Voor hoeveel personen is ie eigenlijk?
En anders ga ik toch maar voor de wegwerptent
Niet zoveel praatjes he, misschien wordt ie van jou ook wel niet op tijd bezorgdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop dat ie thuis bezorgd is.
Ik zou een rubberboot kopen, weet je in ieder geval zeker dat je blijft drijven en je een droge kont houd
Ok, klinkt goed!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:51 schreef GotC het volgende:
[..]
2, het is een tent van 210 x 155 x 110. Heb het luchtbed daar ook maar gekocht, 191 x 155. Het is dus qua tent best gezellig met z'n 2en, maar daar heb ik eigenlijk wel voor gekozen. Liever een tentje van 10 euro, dan een tent met iets meer kwaliteit voor 60 euro. Lig er alleen 's nachts in dusja.
Tenzij je hem voor volgende jaren ook wil gebruiken... dat gaat met een tent van 10 Euro waarschijnlijk niet lukken. Die van ons was ook echt niet duur, 30 euro of zo, en gaat nu al voor de vierde keer mee naar een festival!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad verder ook nooit een tent nodig, alleen voor op Lowlands. En dan lig ik er inderdaad ook alleen 's nachts in, dus dan is het ook een beetje zonde om een hele dure tent te kopen
Kunnen we niet met z'n allen dat soort websites flink gaan platmailenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef Apasha het volgende:
Toe maar, 315 euro voor een Lowlands-ticket via een gesponsorde link hier op het forum.
Ik hoop dat die wet er snel komt!
Mja iddquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef drkrisje het volgende:
[..]
Tenzij je hem voor volgende jaren ook wil gebruiken... dat gaat met een tent van 10 Euro waarschijnlijk niet lukken. Die van ons was ook echt niet duur, 30 euro of zo, en gaat nu al voor de vierde keer mee naar een festival!
Je moest eens weten hoeveel en wat voor tenten sommige mensen meenemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja iddMaar het is m'n 1e LoLa, dus ik als het heel leuk is (kan niet anders) dan koop ik wel een goeie. We nemen voor de zekerheid nog een tent mee (we gaan met de auto), dus dat komt allemaal wel goed!
.
Mochten ook een 7 persoons tent lenen van een vriend van meMaak je denk alleen niet zoveel vrienden mee, als je maar met 3 a 4 bent
.
Daar kun je dan mooie je tentje onder opzetten. Handig als het regent en je tent niet water dicht is. Aan 5 hebben ze ook vast wel genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Bouwen ze echt 6 partytenten om hun tent heen ofzo
Heb je er ondertussen wel al een beetje zin inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja iddMaar het is m'n 1e LoLa, dus ik als het heel leuk is (kan niet anders) dan koop ik wel een goeie. We nemen voor de zekerheid nog een tent mee (we gaan met de auto), dus dat komt allemaal wel goed!
.
Mochten ook een 7 persoons tent lenen van een vriend van meMaak je denk alleen niet zoveel vrienden mee, als je maar met 3 a 4 bent
.
En dan gaat je goedkope tent van 10 euro ook weer langer meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar kun je dan mooie je tentje onder opzetten. Handig als het regent en je tent niet water dicht is. Aan 5 hebben ze ook vast wel genoeg.
Ik moet nog beginnen met voorbereiden. Ik ben nog druk op zoek naar een stageplaats (september t/m februari, dus ik ben lekker op tijd). Daarom zit ik hier steeds, ik zit toch achter de pc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef Byte_Me het volgende:
die topics gaan steeds langzamer, lijkt wel. is iedereen druk bezig met de voorbereidingen of zo?
Ja, gelukkig wel! Eerst totaal niet, maar nu Kos voorbij is heb ik hier heel erg veel zin in. En ik krijg m'n salaris op de vrijdag, erg relaxed!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je er ondertussen wel al een beetje zin in.
Misschien nemen we die 7 persoons dan ook nog mee hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel en wat voor tenten sommige mensen meenemen
Bouwen ze echt 6 partytenten om hun tent heen ofzo
Dus denk dat een 7 persoons tent nog wel meevalt
Mjah, voorbereiden is volgende week nog vroeg zat toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met voorbereiden. Ik ben nog druk op zoek naar een stageplaats (september t/m februari, dus ik ben lekker op tijd). Daarom zit ik hier steeds, ik zit toch achter de pc.
Hoewel, daarnet was ik even een uurtje of 2 weg, voor een sollicitatiegesprek.
En, hoe ging het?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met voorbereiden. Ik ben nog druk op zoek naar een stageplaats (september t/m februari, dus ik ben lekker op tijd). Daarom zit ik hier steeds, ik zit toch achter de pc.
Hoewel, daarnet was ik even een uurtje of 2 weg, voor een sollicitatiegesprek.
Oh ja nee want die staan er verder heul nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel! Eerst totaal niet, maar nu Kos voorbij is heb ik hier heel erg veel zin in. En ik krijg m'n salaris op de vrijdag, erg relaxed!![]()
[..]
Misschien nemen we die 7 persoons dan ook nog mee haha![]()
En als iemand m'n tent live wil zien, camping 3 en de lichtblauwe tent.
Ik mag aannemen dat jullie bij elkaar staan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja nee want die staan er verder heul niet. Ennuh, camping 4 dooie
.
Nee, ik wijs GotC er vriendelijk op dat ze de verkeerde camping uitzoektquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:42 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat jullie bij elkaar staan?
verkeerde camping? beter 3 dan 4quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik wijs GotC er vriendelijk op dat ze de verkeerde camping uitzoekt. Oh, en zij kent wel weer de persoon waarmee ik naar Lowlands ga
.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
is het een goed of een slecht idee om je tent op slot te doen door de twee ritsen aan elkaar te maken?voordeel: je komt de tent niet zomaar in zonder sleutel. kleinere kans op roof? nadeel: met een mes ben je nog steeds zo binnen en dan is de tent nog kapot ook. makkelijker te zien dat er niemand in de tent is.
Ik heb 't vorig jaar gedaan, maar nu heb ik 'n andere tent en gaat 't niet zo makkelijk. Dus daar moet ik nog iets op verzinnen. Ik vind 't idee dat ze makkelijk naar binnen kunnen niet echt geruststellend en ik ben nogal zuinig op m'n spullen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
is het een goed of een slecht idee om je tent op slot te doen door de twee ritsen aan elkaar te maken?voordeel: je komt de tent niet zomaar in zonder sleutel. kleinere kans op roof? nadeel: met een mes ben je nog steeds zo binnen en dan is de tent nog kapot ook. makkelijker te zien dat er niemand in de tent is.
en het voorkomt dat eikels die hun eigen slaapzak zijn vergeten, die van jouw leuk meenemen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
quote:LOWLANDS PRIJSVRAAG!!!!
Deze week gaan ze er uit, de laatste 25 kaarten die we nog mogen weggeven. Maar niet zomaar. Vandaag een flinke puzzel voor de echte Lowlandsganger/3VOOR12 lezer.....
Op Lowlands worden enkele boekverfilmingen vertoond. De schrijver van één van deze boeken liet ooit op 3VOOR12 weten een bepaald artiest een klootzak te vinden. Hoe heet(te) de band van de vrouw van deze 'klootzak'. Mail naar 3voor12-prijsvraag@vpro.nl. Alleen antwoorden binnen voor vrijdag 11.57 uur dingen mee. Vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer te vermelden.
Dan le Sac - Thou shall not kill dacht ik.. iig iets met thou shallquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet dat nummer met die gast die al die band op noemt ('the Beatles, just a band.' en zo verder)?
Dan Le Sac Vs Scroobius Pip Lyrics - Thou Shalt Always Killquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet dat nummer met die gast die al die band op noemt ('the Beatles, just a band.' en zo verder)?
Ik weet niet of je van plan was flink door te gaan 's nachts, maar als je aangeschoten/bezopem bent is t niet tof om nog eens met een slot te kloten. Daarnaast heb je inderdaad dat mensen gelijk zien dat er iets te halen valt. Ik zou het zelf niet doen, gewoon geen dure dingen meenemen die je achter moet latenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Byte_Me het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:01 schreef n0r het volgende:
[..]
Dan Le Sac Vs Scroobius Pip Lyrics - Thou Shalt Always Kill
Leuke tekst jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d-MYVv4tgQc
Heerlijk [afbeelding]
quote:Voor het herfstreces hoopt Tweede-Kamerlid voor de SP Arda Gerkens het wetsvoorstel om illegale tickethandel tegen te gaan, klaar te hebben. De woekerprijzen die op internet werden gevraagd door tussenhandelaren voor tickets voor de show van Arctic Monkeys in de Amsterdamse Melkweg - zelfs voordat er ook maar een ticket door de Melkweg was verkocht, was voor Gerkens de aanleiding om Kamervragen te stellen. Ook het CDA pikte het onderwerp op en samen werken de partijen nu aan het wetsvoorstel. Ondertussen bieden sites als Worldticketshop.com en Onlineticketshop.nl Lowlandskaarten aan voor 395 euro.
Centraal bij het wetsvoorstel staat dat het doorverkopen met winst van tickets verboden moet worden. “Als dat onmogelijk wordt gemaakt, kunnen sites van tussenhandelaren zich niet meer profileren. Daarnaast wordt zo ook de handel op straat aangepakt. Nu kun je dat soort handelaren alleen op basis van de APV aanpakken: ze krijgen een boete van zeventig euro waar agenten twee uur werk aan hebben. Ondertussen hebben de andere handelaren op dat moment vrij spel.”
Blijft over de handel op sites als Marktplaats.nl. Gerkens: “We doen daar een oproep naar de sector zelf. Concertorganisatoren moeten zelf signaleren wanneer tickets boven de originele prijs worden verkocht. Met behulp van de FIOD en de ECD moet meteen worden opgetreden. Stichting BREIN kan nu al optreden tegen aangeboden illegale cd’s en dvd’s dankzij de FIOD en de ECD.” Gerkens noemt ook de mogelijkheid om een speciale website in het leven te roepen. Deze site zou particulieren in staat moeten stellen een enkele kaart tegen kostprijs door te verkopen in geval van ziekte.
Ondertussen beroepen de tussenhandelaren zich op de vrije marktwerking: als een kaart voor het uitverkochte Lowlandsfestival drie keer over de kop gaat, is een kwestie van vraag en aanbod. Gerkens: “Sport en cultuur moeten voor iedereen binnen handbereik liggen, daar mag je niet mee speculeren.” Maar Gerkens heeft de tussenhandel nog niet aan tafel gehad voor een goed gesprek: “Ze doen niets wat niet mag.”
De tussenhandel wil zich niet uitspreken over de gevolgen van een mogelijke wetswijziging. De handelaren denken dat het allemaal niet zo’n vaart zal lopen. “Ik denk niet dat er genoeg politiek draagvlak is,” zegt een van hen. “Ons imago is nooit goed geweest: wij worden altijd geassocieerd met zwarte handel, maar we zijn een keurig bedrijf en doen gewoon belastingaangifte. Je moet ons zien als een ticketmakelaar.” Een andere handelaar heeft het over ‘bemiddeling’.
Een van de handelaren die actief is op internet denkt dat het probleem behoorlijk wordt opgeblazen: “Voor Arctic Monkeys hebben we geen enkele kaart in ons bezit gehad, voor Lowlands hebben we er een verkocht. Mensen denken vaak dat wij heel veel tickets in bezit hebben. Dat valt enorm tegen. We hebben geen voorraad en werken eigenlijk alleen op bestelling. Als we een kaart kunnen verkopen, gaan we op zoek naar een leverancier die er nog een heeft. Het is onzin om te zeggen dat Lowlands niet meer voor de echte fans is. Zij hebben vier maanden de tijd gehad om een kaartje te kopen.”
Via de website Tickets4U werden alle twintig Lowlandstickets die het bedrijf had, inmiddels verkocht. “Het is een festival dat je niet groots inkoopt omdat het nooit uitverkoopt. Nou ja, dit jaar dus wel..” De eigenaar van Tickets4U denkt niet dat een wetswijziging het einde van zijn bedrijf is: “Dan verhuis ik gewoon naar een ander land. We hebben een kleine organisatie en houden kantoor aan huis.” Ook Tickets4U vindt dat de omvang van de tussenhandel wordt overtrokken: “Robbie Williams speelde in totaal voor 240.000 mensen in de Arena. Wij hadden 1000 tickets, dat is nog geen half procent. Laat het - alle andere sites meegerekend - in totaal om 10.000 tickets gaan.”
De verhalen dat tickets die via makelaarssites worden gekocht wel eens illegaal zouden kunnen zijn, verwijst een handelaar naar het rijk der fabelen: “Wij weten waar de tickets vandaan komen. Bij ons krijg je dan ook garantie: mocht je een ticket kopen dat wij niet kunnen leveren, geven wij een vergoeding van 120 procent.”
Een ticketverkoper laat weten: “In het buitenland is het doorverkopen van tickets geen issue. Wel zijn er duidelijke regels. In sommige Amerikaanse staten zit er een limiet aan de winstmarge. In andere staten moet de originele prijs van het ticket op de site vermeld worden.” Ook in Engeland is dat verplicht.
Terwijl sommige Kamerleden zich opwinden over de winstgevende tussenhandel, vertelt Tickets4U waarom zijn klanten juist heel tevreden zijn over zijn bedrijf. “Er zijn mensen die niet in de rij willen staan en dus vaak naast een kaartje grijpen. Anderen willen zich niet vastleggen voor een concert dat pas over een paar maanden plaatsvindt: zij beslissen last-minute en vinden het niet erg als daar een prijskaartje aanhangt.”
Ik ben blind. En doof ook nog eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef Pietklaaso het volgende:
http://www.lowlands.nl/_m(...)0Lowlands%202007.jpg
De playlist van de remix
stond er gewoon op ( de site dan)
na haar optreden op Glastonbury op de BBC gezien te hebben wist ik zeker dat ik ze ga zien:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:29 schreef linebear het volgende:
Net Lily Allen op de radio met 'Smile'. Eigenlijk vind ik het wel een kut nummer.
Dus weet nog niet of ik haar ga bekijken...
Ik vind het aantal CDs dat in de Lowlands-cd winkel verkocht wordt altijd maar magertjes. Gelukkig staat er reflection kraampje na Malkovichquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:11 schreef tomttt het volgende:
Weet niet of het bekend is, maar de presentatie van de nieuwe cd van The Riplets is in cd-winkel op Lowlands.
Bron: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/36009557
Die ja. Echt een vet nummerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d-MYVv4tgQc
Heerlijk [afbeelding]
Absoluut. Dinsdag of woensdag boodschappen doen. Woensdagavond tas inpakken. Donderdag eventueel nog wat laatste dingen en dan weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, voorbereiden is volgende week nog vroeg zat toch.
Het ging prima. Ze hebben een leuke opdracht. Het lijkt me geen verkeerd bedrijf, al is het geen bedrijf waar ik na die 6 maanden nog zal blijven. Maar zij zien het wel zitten, dus het hangt er puur van af of ik wil volgens mij. Morgen word ik nog gebeld door een ander bedrijf en moet ik er zelf nog eentje bellen, maar we zullen zien.quote:Ging je gesprek goed?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:04 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ff tussendoor: ik ben zojuist filmreviewer geworden hier!!![]()
![]()
Doe datquote:Maar ik ben ook eindelijk thuis, zo ook maar eens die remix downloaden
Wie dan? Courtney Love ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leuke vraag, maar niet al te moeilijk natuurlijk.![]()
Op de zondag word ik katslau op sleeptouw genomen en vind ik toch alles wel leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Laton het volgende:
[..]
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?![]()
kun je de zondagnacht niet meer aan jongen ?![]()
Ja, Hole. En de schrijver was uiteraard Brusselmans.quote:
Feli, hoi, welkom.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:04 schreef Oplaatbatterij het volgende:
![]()
Heb je wel al je top100 filmlijst opgestuurd naar de 2007 verkiezing?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:04 schreef Oplaatbatterij het volgende:
![]()
Nu heb je het verraden en heb ik minder kans te winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, Hole. En de schrijver was uiteraard Brusselmans.
Tot maandagochtend, 9 uur.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb kaarten voor Sellabration gewonnen (en jullie lekkah niet) alleen nu ben ik van plan om dus eerst naar paradiso te gaan rond 10 uur daar weer weg en dan gauw crossen naar LL. Mein vraag: Tot hoelaat kan ik op de campings komen?
Wat voor verdovende middelen had jij allemaal wel niet genuttigd manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:29 schreef chansadres het volgende:
Over de sloten op tenten. Ik heb nooit mijn tent op slot maar dit jaar ga ik niet met mijn eigen tent dus heb er minder in te willen. Ik neem ook niks mee dus er valt ook weinig te halen. Over pinkpop: bij mij hebben ze mijn portomonnee gejat. Tijdens het slapen. Zal je vast denken, heb je slecht neergelegd. Fokking onder mijn hoofdkussen (waar ik op lag). Gelukkig heeft de politie hem gevonden in een inval in een tent.
Dus ik kan er 24 stunden per tag op?quote:
Had je hem niet gewoon in een soort roes aan hem gegeven?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:29 schreef chansadres het volgende:
Over de sloten op tenten. Ik heb nooit mijn tent op slot maar dit jaar ga ik niet met mijn eigen tent dus heb er minder in te willen. Ik neem ook niks mee dus er valt ook weinig te halen. Over pinkpop: bij mij hebben ze mijn portomonnee gejat. Tijdens het slapen. Zal je vast denken, heb je slecht neergelegd. Fokking onder mijn hoofdkussen (waar ik op lag). Gelukkig heeft de politie hem gevonden in een inval in een tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |