Wie gaat er dan ook werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff je bent even aan 't werk en gelijk is er weer een nieuw Topic
Wie gaat er dan ook het koffieapparaat van de baas kapot makenquote:
Ik had het even op m'n heupen maar dat is nu weer weg dus ga ik weer internettenquote:
Als we het tempo van dit topic doorzetten welquote:
Grmblquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook het koffieapparaat van de baas kapot maken![]()
Deze tip is echt briljant. Ik had het vorig jaar ook van iemand van het forum en heb heel Lowlands met droge voeten mogen meemaken. De pedaalemmerzakken gaan voortaan standaard mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oh ja, ook 'n tip van 'n "ervaren" LL-er. Neem boterhamzakjes mee (of pedaalemmerzakken als je grote voeten hebt), als 't nat weer is kun je die om je voeten doen, krijg je geen natte (en dus koude) voeten
Tis allebei niet echt dat je denktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef diedlaughing het volgende:
De blikken knakworst en pakken unox beefburgers zijn al gehaald.
Nu nog het bierhalen.
Is het bier van de lidl een beetje te drinken?
Normaal haal ik altijd aldi bier, maar er zit tegenwoordig een lidl in het dorp.
Het aldi bier is zelfs lauw te drinken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Tis allebei niet echt dat je denkt![]()
Ga gewoon naar de c1000
Halve Liter amstel voor 55 cent
't word tijd voor HJ halve liters![]()
Je bedoelt : Voor aldi bier maakt het niet uit of het lauw of koud isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:12 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Het aldi bier is zelfs lauw te drinken.
Gevonden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:16 schreef hemmes het volgende:
Bijnabijnabijnabijnabijnabijna!
Zoek de bijna.
Dat heeft hij een paar keer gedaan ja. Bill Hicks, geweldig. Op Aenima is hij ook te horen. Op 10,000 Days was volgens mij ook een verwijzing te vinden, of dat was slechts een gerucht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:46 schreef steeg het volgende:
er was zo'n komediant die bij tool altijd aan kwam kondigen dat hij zijn contactlens in het publiek was verloren. Maar volgens mij was het Bill Hicks en die is nu helaas dood. Dus die zal wel niet langskomen.
Ik haal altijd halve liters Palmquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de c1000
Mmm, das ook wel lekker...fuck nu heb ik ook weer zin in bierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik haal altijd halve liters Palm. Zijn maar 99 cent!
.
Nee Amstel is te drinkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de c1000
Neem aan dat je bedoelt dat Amstel niet te drinken is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee Amstel is te drinkenJe kan t best(vind ik dan)Jaeger halve liters halen. Kosten geen reet en is te doen. Als je wat meer budget hebt gewoon halve liters halen van een merk wat je wilt, maar sowieso geen aldi/lidl/amstel!
Amstel vind je ranzig (ik ook) en dan koop je zelf Jaegerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee Amstel is te drinkenJe kan t best(vind ik dan)Jaeger halve liters halen. Kosten geen reet en is te doen. Als je wat meer budget hebt gewoon halve liters halen van een merk wat je wilt, maar sowieso geen aldi/lidl/amstel!
Ja, altijd interessant. Vooral omdat het ook nog zo veel uit maakt als het lauw is. En als je de rest van de dag toch evenementenbier voorgeschoteld krijgt.quote:
@ de mierenneuker(quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Amstel vind je ranzig (ik ook) en dan koop je zelf Jaeger
Ik neem altijd 3 6-packs Hertog Jan mee!Drink zoiezo alleen maar HJ en soms een Palm of Jupiler.
Oh en natuurlijk 1x per jaar Grolsch tijdens Lowlands
Nou. Ik had zakjes om mijn voeten, maar reken maar dat ik nog natte voeten had.. van het zweet dat niet *uit* het zakje kon. Ze werden er rimpelig van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Deze tip is echt briljant. Ik had het vorig jaar ook van iemand van het forum en heb heel Lowlands met droge voeten mogen meemaken. De pedaalemmerzakken gaan voortaan standaard mee.
Mooie aanbieding! Vorige week bij Perry Sport alvast een set nieuwe slaapzakken gehaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:55 schreef Hythloth het volgende:
Voor 50 Euro bij de Gamma: 2 persoons dome tent + 2 slaapzakken + 2 matjes + een rugzak.
![]()
Iquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:35 schreef n0r het volgende:
Baco toch ook, bij speciale barretjes? Of was dat weer ergens anders ?
Ja, ik heb er zin in.quote:1 Kasabian 71
2 Interpol 26
3 Damien Rice 24
4 Uffie 22
5 Editors 18
6 Queens of the Stone Age 13
7 Saybia 11
8 My Brightest Diamond 10
8 Klaxons 10
8 Sonic Youth 10
Kijk, het betere werk. Zijn die cocktails (veel) duurder dan andere dranken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
In de Groovetube is een Bacardi cocktailbar.
Het is eigenlijk toch te triest dat je er niet meer vanuit kunt gaan dat ze inderdaad echt zijn...quote:
Volgens deze bron slechts 2 muntjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kijk, het betere werk. Zijn die cocktails (veel) duurder dan andere dranken?
[..]
quote:Ik vermoed dat we op dat moment er achter zijn gekomen dat er in de Groovetube dit jaar weer (bijna) echte cocktails geschonken werden, uit echte blenders in plaats van die machinale troep van de voorgaande jaren. Voor slechts twee muntjes (á 2 euro tien) had je heerlijke Strawberry Daiquiries, Margarita’s en Pina Coladas. Heb in die drie dagen zoveel cocktails gehad, dat als ik weer eens met een biertje rondliep, ik telkens tevergeefs naar m’n rietje greep.
wellies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou. Ik had zakjes om mijn voeten, maar reken maar dat ik nog natte voeten had.. van het zweet dat niet *uit* het zakje kon. Ze werden er rimpelig van.
Ik ga morgen dus gewoon wellies kopen.
Denk je dat je zo lang in je tent ligt? En als je er in ligt ben je toch compleet naar de klote. Ruimte is wel het laatste waar ik me zorgen over zou maken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef dossie het volgende:
Het is al een heule tijd geleden dat ik samen met de mensen geen tentje voorhanden hebben.
Dus nu moet ik ff een tentje hebben om drie man enigzins droog te houden.
is dit misschien wat?
Of is dat toch nog iets te krappies met zn drieen?![]()
nergens voor nodig joh, het wordt 30+ °C met af en toe een verfrissend buitje, waarna het water weer opdroogd door de zonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
http://www.funky-wellington-boots.co.uk/
Sorry, regenlaarzen. Ik heb steeds het woord wellies in m'n hoofd ipv een normaal Nederlands woord.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:15 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Mag je trouwens ook sterke drank in bekers overgieten bij die doorgang naar het festivalterrein? Kan je mooi colaatjes bestellen en dan baco's van maken oid.
Idd, dat lijkt me best irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef -Sum- het volgende:
het loopt alleen niet zo lekker met 2 of 3 van die bekers in je handen
It better, want ik kwam er net achter dat mijn trouwe Doccies op de één of andere manier magisch twee maten gekrompen zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nergens voor nodig joh, het wordt 30+ °C met af en toe een verfrissend buitje, waarna het water weer opdroogd door de zon
* Byte_Me aanbid de zonnegod
hier ook ! lekker metquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een groot luchtbed
1.40 meter breed.
Toevallig een keertje lekker nat een dagje in de brandende zon laten staan? Want daar kan leer niet tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
It better, want ik kwam er net achter dat mijn trouwe Doccies op de één of andere manier magisch twee maten gekrompen zijn.
Nu moet ik om plassen héén lopen, enzo..
Ik slaap alleenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:27 schreef Laton het volgende:
[..]
hier ook ! lekker metals goden slapen
mits ik haar niet wakkersnurk
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Happel het volgende:
Vanwege een computercrash is het pdf-bestand waar mijn kaartje opstond volledig verdwenen. Ik neem aan dat ik gewoon kan bellen met ticketmaster om te zorgen dat ze er een opsturen of dat ik het pdf-bestand nogmaals kan downloaden?
of je koopt goede kisten, geen centje pijn met al die nattigheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Deze tip is echt briljant. Ik had het vorig jaar ook van iemand van het forum en heb heel Lowlands met droge voeten mogen meemaken. De pedaalemmerzakken gaan voortaan standaard mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |