Tis allebei niet echt dat je denktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef diedlaughing het volgende:
De blikken knakworst en pakken unox beefburgers zijn al gehaald.
Nu nog het bierhalen.
Is het bier van de lidl een beetje te drinken?
Normaal haal ik altijd aldi bier, maar er zit tegenwoordig een lidl in het dorp.
Het aldi bier is zelfs lauw te drinken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Tis allebei niet echt dat je denkt![]()
Ga gewoon naar de c1000
Halve Liter amstel voor 55 cent
't word tijd voor HJ halve liters![]()
Je bedoelt : Voor aldi bier maakt het niet uit of het lauw of koud isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:12 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Het aldi bier is zelfs lauw te drinken.
Gevonden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:16 schreef hemmes het volgende:
Bijnabijnabijnabijnabijnabijna!
Zoek de bijna.
Dat heeft hij een paar keer gedaan ja. Bill Hicks, geweldig. Op Aenima is hij ook te horen. Op 10,000 Days was volgens mij ook een verwijzing te vinden, of dat was slechts een gerucht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:46 schreef steeg het volgende:
er was zo'n komediant die bij tool altijd aan kwam kondigen dat hij zijn contactlens in het publiek was verloren. Maar volgens mij was het Bill Hicks en die is nu helaas dood. Dus die zal wel niet langskomen.
Ik haal altijd halve liters Palmquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de c1000
Mmm, das ook wel lekker...fuck nu heb ik ook weer zin in bierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik haal altijd halve liters Palm. Zijn maar 99 cent!
.
Nee Amstel is te drinkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de c1000
Neem aan dat je bedoelt dat Amstel niet te drinken is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee Amstel is te drinkenJe kan t best(vind ik dan)Jaeger halve liters halen. Kosten geen reet en is te doen. Als je wat meer budget hebt gewoon halve liters halen van een merk wat je wilt, maar sowieso geen aldi/lidl/amstel!
Amstel vind je ranzig (ik ook) en dan koop je zelf Jaegerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee Amstel is te drinkenJe kan t best(vind ik dan)Jaeger halve liters halen. Kosten geen reet en is te doen. Als je wat meer budget hebt gewoon halve liters halen van een merk wat je wilt, maar sowieso geen aldi/lidl/amstel!
Ja, altijd interessant. Vooral omdat het ook nog zo veel uit maakt als het lauw is. En als je de rest van de dag toch evenementenbier voorgeschoteld krijgt.quote:
@ de mierenneuker(quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Amstel vind je ranzig (ik ook) en dan koop je zelf Jaeger
Ik neem altijd 3 6-packs Hertog Jan mee!Drink zoiezo alleen maar HJ en soms een Palm of Jupiler.
Oh en natuurlijk 1x per jaar Grolsch tijdens Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |