Juistemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Gewoon muziek-inspiratieloos, niet meer weten naar welke muziek je moet luisteren
(Dat heb ik iig, weet niet of hij dat ook bedoelde)
Moke.. ik ben ze al 2x in de Bijenkorf al spelend tegengekomen, en vond 't niet interessant. Al zijn 't wel heel goede muzikanten zeg maar.. de muziek op zich spreekt me gewoon niet aanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef linebear het volgende:
Is Moke een beetje leuk !? Heb de cd nog niet geluisterd... het nieuwe nummer is wel leuk. Here comes the summer
Anders zou 't ook niet onbekend zijn right, want dan weet je al wat je kunt verwachtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef linebear het volgende:
sta altijd wel open voor nieuwe muziek....
maar als ik naar het programma kijk zie ik niks onbekends wat ik echt moet zien of zo.
heb je gelijk in...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders zou 't ook niet onbekend zijn right, want dan weet je al wat je kunt verwachten.
jezus, ik heb duidelijk geen zin in m'n huiswerk etc., ik post als een bezetene
Ik heb er nog niet naar geluisterd, maar kun je niet een stuk tekst (als er zang is) intypen bij google, krijg je vanzelf de lyrics van het nummer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef frame-saw het volgende:
Wat is het eerste nummer? En hoe heet het tweede nummer, kan het nergens vinden en ik neem aan dat het Uffie is?
Ik ging ook uit van Uffie ja, maar geen idee welk nummer 't precies is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef frame-saw het volgende:
Wat is het eerste nummer? En hoe heet het tweede nummer, kan het nergens vinden en ik neem aan dat het Uffie is?
En anders leg je dat opblaasmatras onder onze 4x4 partytentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef GotC het volgende:
Ik heb net een 2 persoonstent gekocht, en een opblaasmatras! Allebei van de Kruitvat, allebei 10 euro. T zal niet geweldig zijn, maar dat hoeft ook niet.
Ja ik ken zo'n 5 nummers van haar maar ze zijn het allemaal niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van Uffie ja, maar geen idee welk nummer 't precies is.
Waarom zeg je dat nou, ik was er al helemaal van overtuigd dat ik zo'n wegwerpding ging halen, kom jij weer hiermeequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef GotC het volgende:
Ik heb net een 2 persoonstent gekocht, en een opblaasmatras! Allebei van de Kruitvat, allebei 10 euro. T zal niet geweldig zijn, maar dat hoeft ook niet.
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, ik was er al helemaal van overtuigd dat ik zo'n wegwerpding ging halen, kom jij weer hiermee
Is dat in alle filialen? Zie em namelijk niet in de online folder staan...
Precies, eronderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En anders leg je dat opblaasmatras onder onze 4x4 partytent
Ik zal wel naar je zwaaien als ik je op de camping voorbij zie drijvenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, ik was er al helemaal van overtuigd dat ik zo'n wegwerpding ging halen, kom jij weer hiermee
Is dat in alle filialen? Zie em namelijk niet in de online folder staan...
Lily Allen, die is zo fout dat ik die wel moet zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:29 schreef linebear het volgende:
Net Lily Allen op de radio met 'Smile'. Eigenlijk vind ik het wel een kut nummer.
Dus weet nog niet of ik haar ga bekijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |